Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro ty kdo jsou přeumělkovaný
18. 09. 2002
3
0
1895
Autor
kobliha
Vy si tady hrajete na VELKý literáty ,intelektuály a všemožný nevim co ještě, ale jednou si člověk přijde z vás dělat trochu srandy a vy se hned chytnete .A teď pro lidi ,co mi psali ty podařený kritiky.:
Ste na hlavu,ale hlavně ,že si tady spolu rozumíte ,vy Makovice nadrnčený ,přemotivovaný a prostě a jednoduše ste na vod-pis.
Ale zase ne všichni,teda až na pár VZÁCNÝch výjimek.
nin, Aki: Jsem nevěděl, co pod toto "dílko" napsat, ale díky vám vím... Podle mě to vysávání není o tom, že by brigádníci náhodně vysávali brčkem, ale je to pěkná dřina, jsou přesně dané kvóty, kolik procent musí být vysáno a je na to takový strojek, který se přiloží na díru, stiskne se tlačítko a marmeláda se přesune do takové obrovské nádoby (ale nesmí se to přehnat, aby se nevcucla celá kobliha)... Jenom nevím, co s tou marmeládou potom dělají, asi ji vracejí do továrny, kde s ní plní jiné koblihy... Tak.
já bych nechtěla vysávat LIDI, KTERÝ SOU KOBLIHA, ale vopravdovský kobližky. si to představ aki, taková fabrika, spousta pásů s koblihama a do toho lidi zabodávaj brčka a náhodně vysávaj... to by byla prácička, né jako tahle pakárna, po který mě bolej oči z počítače :-))
jsou přece čokoládový koblihy :-)
(včera jsem byla ve fuckin donuts, jenom na záchod :), překvapilo mě, že tam kobliha stojí přes dvacku... ufff
tahle debata by asi měla bejt v tom novym koblihovym klubu a ne tady, žejo... i když, co by mělo bejt tady? :-)))
nin: čokoládu s koblihou může smíchat jedině naprostej barbar, dyť je to skoro hřích :o)
nin: to sice jo, ale můžou se ti tam dostat drobečky, který to celý poserou... něco jako když těsně před orgasmem zarachotí manželka klíčema v zámku u dveří... :o))
jo, tak to jó, drobečky, manželka... jasně, to je zatracený :-)
ale stejně by to byla lepší práce než cokoli jinýho, co znám
nevíte někdo, KDO VYSÁVÁ KOBLIHY? už se mi mockrát stalo, že jsem si ji koupila s tou dírou, ale marmoška nikde!!! myslíte, že se na to vysávání dá brigádně přihlásit?
chci bejt větší a ještě větší až... budu taky v jednom pytli :-))
ale jinak..jako koblihy miluju :-))
Twardowski
21. 09. 2002
Helejs, to je pěkná drzost! Páč termín "Makovec" a "Makovice" léta užívám pro své profesní kolegy po celý zemičce... Nehledě na to, že támhlenc na jihu loni vážně nastoupil Makovec Jaroslav.
:-)))
Jaký návod piss? Nemůžem být třeba nahov no? Kdo si hraje, nezlobí... pojďme si hrát na literáty, intelektuály a jánevímcoještě ;-)))
další křikloun, co si chce zvednout čtenost...
jen mě zajímá, proč to neukončil tám správně pohrdavým - odcházím...
Koukni se, kobliho, do nějakého tištěného textu, jak se správně píší čárky.
;-)
ty si vooostrá kobliha, přiveď nějaký podobně povedený kamarády...z pekárny...
snehurkasnehurka
19. 09. 2002
přeumělkovaná je pouze tato rádoby-rebelie
víš kolik podobných kvazi-vtipných výkřiků jsem už
na tomto serveru viděl?
škoda slov...
p.s. já si na intelektuála nehraju, já jím opravdu jsem...
btw lepší je být přemotivovanej než prázdnej, demotivovanej
Klidek, treba umis neco jineho, co my neumime, prece nemusis hned mit komplexy menecennosti...
Pomerančová
19. 09. 2002Miroslawek
19. 09. 2002Monty_Python
19. 09. 2002Inteligentmouse
19. 09. 2002Navždy_Tvůj
18. 09. 2002Gastarbajtr
18. 09. 2002
tý vole, to je teda akce jako kráva :o)) nebo že by srážka? (s blbcem?) :o)
Paranoicus
18. 09. 2002Miroslawek
18. 09. 2002
tO FUCK NECHOD ! LEČ MUSIS CHAPAT PISMACKOU ELITU......................!! :-))