Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutež o haiku měsíce září
07. 10. 2002
1
0
3254
Autor
Radost
musíš rozlišovat dvě věci - soutěž haiku a klub haiku
do soutěže umisťuji všechna díla kategorie "haiku" bez výjimky, zatímco do klubu umístím jen ty, která vyhoví poněkud náročnějším požadavkům (mám na mysli hlavně pointu, "fotografičnost", jednoduchost a sepjetí z přírodou - ať už ex- nebo implicitní)
paranormality
12. 10. 2002
měla jsem na mysli Tvé názory, co haiku je a co není...ale to je fuk, nech to být :-))))))
taky mně přijdou tvá kriteria trochu nesystematická, ale je to tvoje volba.
1. matematik
2.Přístavy spánku
jinak mám stejný názor jako Armand
Pokud může hlasovat opravdu každý, tak mi se líbily:
l. Zem
2. Déšť
3. Dvě haiku.
Nevím...ale hlasovat stejně můžu :-) Vybral bych Člověka, dve haiku (i když jim možná nerozumím), a nakonec ty Přístavy spánku, i když jsou možná až moc "poetické." Ale jistý si nejsem ničím, vážně mě neberte.
hlavně že "haiku na posrání" považuješ za haiku, když jinde jsi tak nesmiřitelně náročnej na splnění formálních znaků
:))
Mimochodem, víte o tom, že nějaký Amíci pořádaj soutěž o nejlepší haiku za prašule:
http://www.poetry.com/Haiku/HaikuContest.asp
;o)))))))))
Hodně zdaru, hájkovníčci ;o)
m.
no omlouvám s evypadám jako hlupák, ale vysvětlete mě prosím někdo co je to ta haiku vlastně zač???? nějak mě to nedochází, já to pak pochopím a příště vyhraju :o)
jsem pro haiku Clovek, !,...haiku s nemou výčitkou - viz jedna ze dvou haiku, .... ostatní NIC ... nenadchlo, ani nezaujalo...!