zabudla som tip*
citas citadelu?
Co mne zaujalo: "pátek v rohlíku" (musel jsem se smát, jak to sedí), "kámen uprostřed mramoru" (nevím, proč je to tak dobrá metafora, prostě mi zůstala v hlavě)
Připadá mi to jako automatický text jen trochu kormidlovaný, ale právě proto je to ten deník. *
nejde ;o))
kalais, nestvu ;o) nikdo nerika ze blabol=nesmysl :o))
láska
bylo to správné slovo
pro omluvení
tělesných vad
a poruch osobnosti......*
Něco mi tam absolutně nesedí, něco zase moc sedí, hodně dobrý
! TIP !!!
ďáblík: vysvětlení je prsté, klikl jsem místo na přidat dílo do výběru na vážnou kritku...:-))))
něco...něco.... prostě něco!
aspoň že tomu (snad) rozumím :-)
a taky do nej
a taky do výběru
sakra, do nej to nejde :-))))
...(trochu zmatek, ne?)...se mi zdá, chrrr...
některý obraty a obrazy jsou mots pjekný :o))
básník je zpátky ... a v plné kráse!!! ☼
výborné, pane! *******
Nuitík: jestli máš dost peněz, nějaké prodám .-)
Armand: jsem si to rozmyslela, bych s nim neuměla žít..
Nutík: a já zůstanu zase o hladu .. jen s velkým sebevědomím.. ach jo ...
:o)) s velkým sebevědomím můžeš nakráčet ins restaurant, plácnout servírku něžně po zadečku a doufat, že Ti něco dá, co, doufat! být si jist s velkým sebevědomím v zadní kapse.....
Nuitík: z toho co by mi dala bych se vskutku nenajedl... ani v jednom z případů .-))))
mhm..bys jí taky nesměl brát do zadní komůrky, ale do kuchyně, moulo!
Nuitík: do kuchyně?!!!! V kuchyni to nejni špatný .-) Já právě na kuchyni myslel, stejně ale .. co to más polečného s jezením jídla? .-)
dablik: omluva za ty blbosti ...
nuit: pojď, opustíme letový prostor, děláme tu zas jen neplechu! :)
no dobře...místy nejkrásnější a místy nezkousnutelný :-)
konkretizování po mně ale nechtěj (klíče od chlíva třeba dejvíce popletení z narození společnou smrt) :-)) (co jsi tím pájo myslela?)
láska bylo to správný slovo pro omluvení tělesných vad a poruch osobnosti!*****
možná moc dlouhý, ale přesto v každém slůvku něco je......líbí *
hukot v hlavě, hej, docela blbý čekání na konec...:))*
co jsi tim Pajo myslela? ;o)))) ja s tebou souhlasim, vidim to stejne, sakra nemuzu to videt stejne, copak jsem Paja? ;o)
hermite, dekuju! sice jsem mel za to ze vim co znamena to tvoje t v, a asi nevim :o))) ale zlutou kritiku jsem od tebe este nevidel :o)
Armande, omlouvat netreba :o) diky*
kalais, ze by? ;o)) moje nejlepci tezko :o) blabol...
Navzdy_Tvuj, podle me je to moc kratky ;o)
Asta, na to je nejlepci prestat v pulce cist :o)))
a dekuju***
jééééé, hermit máčknul vedle :o))
jo líbí
a třeba někdy dodam i delší kritiku :o))
*!
No, ještě že si tam napsal "číst", protože kdyby tam chybělo, tak už bych vážně nevěděl..:). Já bych klidně přestal, když mě se ta půlka blbě hledala a tak jsem to vzal všechno z jedný vody načisto:)
Kraaasa pomalu to graduje v pocitech uplne obycejnymi slovy ve zvlastnim spojeni, jez jim dava silu ktera se dere s hlouby a souzni s casti meho ja... !*** zvlast za druhou pulku basne...
zdánlivě to neni mimo ani trochu, do půlky se mi to líbilo víc, začátek vlastně nejvíc, tohle všechno se mi ani do zpráv lahvovým slzám nevešlo...a vlastně druhá půlka je stejně dobrá...
trochu moc dlouhý, ale komu by to vadilo..................(at' to nečte....:o) )
hm, a Ty, Ty máš, d'áblí sebevědomí na rozdávání?.....
jen se ptám, že bych koupila......
:o)