krásná věc pro krásnýho člověka *
Dílko je to moc krásné a zajímavé. Rozhodně posílám TIP*
stepan: no vidíš, já sem v patnácti dostala třetí nobelovku za světově důležité objevy v chemii:-)
faith: krk nevsázej, neradno vsázeti ho na talent děvčete divného, státi se může, že takoví jako ty o hlavu jsou pak kratší...
Na svůj věk dost dobrý.
Co já dělal v patnácti?
Hrál jsem fotbal.
Jedním dechem....je to přesně ono...T
zas děkuju....a víš co? Mám rozečtený tvojí věc. Hurááá na ní:-)
V tom případě, turandotko, to budeš mít mimořádně těžké (vážný obličej s potutelným úsměvem)... (-.
A bouda to nejni - jen jsem hádal ....
...eh, dostals mě, Kide, máš proklatě dobrou mušku........mám tmavý vlasy(vopatrně)......sakra, ale fakticky:-)
...to je ňáká bouda, co....(lišácky)...ňákej ftípek...cos to na mě zas ušil (vykřikla, lomíce rukama)
turandotko, ty se mi snad zdáš... nemáš tmavé vlasy? :-))
Ok já k tomu sešlu nějáký to hlídací prokletí nebo uřknutí :-)
třeba: Nechť si tak přitažlivá, že ti celá mužská (co nebudem troškaři-i ženská) část školy nedá pokoj s nabídkami k sňatku, schůzce a povyražení..
To jsem to šamansky vyřešil, teď už bude určitě hodňoučká, panž se bude muset krýt před běsnícím davem:-))
...cccc.....žádná nová situace, škola po mě prostě šíílíííí už odededávna, s tims nepočítal, he?:-)))))))))))))))))))))) (rošťácky:-) (tak běsnící dav?:-))))) Založila jsem fanclub a všechny své teoretické nastávající-dvojsmyslně-a fanatické obdivovatele/lky jsem tam našlapala....táákže(dlouhé znuděné afektované zívnutí
:-)) teď už pořádám pouze, důraz na slovo pouze, besedy a autogramiády)
hehhehe...z toho ovšem vyplývááá
:-)......že......napětí......hehe....všechno zústává při starém, ....staré hodnoty přetrvávají:-)
Heeej já zas nevážím tolik, slez ze mě dolů, přece na mě nemůžeš vyset tak dlouho, víš jaký problémy jsem měl dneska při nástupu do autobusu?
Začínaj mě bolet záda... a to sedím....
hehééé:-).....no tak:-) Jsem lehoučká (hehe:-) (se mnou se vám bude tančit jako s peříčkem (zasmála se Jóža, až se jí knírek roztřásl....v zatáčkách mě dokonce poponášela:-)) Smůla se vám lepí na paty, pánové...chm...přesněji na záda....Jojo(vesele)....sudičové...takováhle práce taky něco vobnáší:-) Těžké břímě, je to sudičkování, co??:-)))))))
Jestli nepřestaneš, půjde to do klubu... :-))
neeeeeee........(závorka ani veledlouhá řáda éček nedovede obsáhnout zoufalost táhlého zavytí).....já už budu hodná, bereš...?(pokorně:-)
...(otrkaná:-)...stejně. Ty ale si. Takhlenc vyhrožovat slabé dívce.....
Tak dobře... ale jsi v klatbě.. pozor na to dívče jedno vyvedený..
:-))
Seregil: Jsem z toho celý uspiklený:-)
myslím, že je zajímavý experiment soudit a kritizovat ve dvou lidech, kteří se absolutně neznají a sou si podobným jako Helenka Vondráčková a Sepultura( to sem asi přehnal, vážně Seregila neznám)
Rozhodně to dává nový rozměr do kritik!
Shammanne: to víš, že jo... s tou Sepulturou jsi to decentně nevyhmátl... ale jinak v principu to tak asi je...
Decentnost to je ctnost, kterou obdivuji, občas se mi opravdu nedostává!
Z toho si nic neděléj... to přijde časem..
Seregil a Shammann: Ach bože!:-) vy si nedáte pokoj, sudičkové, joo? Teda....a zejtřkem...úterý -toť nešťastný je den, nechoďte sudičky, nechoďte sem...._ se na vás hezky vrhnu. Tak. A máte to.
teda vrhnu...nee, za účelem zaškrcení...jenom se vám přilepim na záda a už se mě nezbavíte.....
Vážně? o tom by se dalo zauvažovat a myslím, že na to jsem vysoký až moc, aby se mi někdo přilepil bez mého svolení na záda. Nevím jak je na tom Seregil..
hehe...to mě neznáš:-) (pronesla s ďábelským úsměvěm)
se ukaž ( nasadil vítězný úsměv)
(činy místo slibů)
HOP:-)
To jsem taky zvědav, sice jsem pár kilo (asi 15) shodil, ale ještě furt je mě kus.... Tak si něco zkus....:-))
ty taky-joooo???? Chm...když myslííš...(nevinost sama)
HOP:-)
Teda... jsem nečekal.... :-))
krasne psychedelicky, je to fajn, fajn, fajn! ***
Kdo Ty jsi, ze jsem Te neznala? :)
turandot: Nemáš zač... my rádi. Viď Shammanne? :-))
uáááá, že tady zas nerozpředete dalšíí dialog........?:-) Stejně ste dobrý, sudičkové, jako bočák by se to dalo, né? Nic moc zabíračka, prostě dvoujhlasně zarecitujete nad řevem se otřásající kolébkou.....máte talent......Přemejšlejte o tom............(já sama jsem vobčas zabrousila k tomuhle jobu,.........(a jestě tišššííím hlasem, nakloněna k vašim ušíím, spiklenecky)......a vím o tom své.....dejte na mě)
turandot: To byla náhoda a pak jsme se dohodli... Já spíš čekám, co na to Shammann... :-))
Spiklenko jedna ... (ů-:)
Seregil a Shammann : :-))) vy moje sudičky:-) dííky. FAKT. :-))))))
a jeden úsměf ..ehm a vííce ...only for you
:-)))))))
Hodně blízké... Nemohl jsem dostat tvá slova z hlavy.
Eště, že jsem sněd jenom moučník, už radši nechci vědět, jak chutnal - myslím, že si vezmu žuvačku...
Ale k dílu - Je to maximální psycho... jde to do klubu...
Mě ten oběd ještě čeká!!:-)
Jo asi tak v deset večer, abych to upřesnil!
Píšeš sakra vyzrále, je to sakra dobrý, až z toho sakruji, díky má to šmrnc i myšlenku, je to mému srdci blízké!*
zní to trochu jako póza, ale třeba to tak je, co já vím
Tak to teda není vůbec ani trochu špatný.
Týjo to je dobrý, dobrý, dobrý!!! Přesně můj styl.. a krom toho - dost blízko tebou zmiňovaných lokalit bydlím.. Máš můj tip.
Míšo.. teda.. nějak nemám slov... uf.. tak teda. Je to krásný a takový k tvý osobě celkem.. no, tohle bych do tebe neřekla. čiší z toho takovej závan.. prostě seš i nejseš to Ty.
NE, znova, já vím, že ty jseš taková, ale doteď jsem si to tak strašně neuvědomovala. Je to v tom strašně hlasitý.. ty tvoje neodbytný pocity... a to je správný. JEN ŘVI nebo si jen tak tiše broukej.....
Brouky brouk...:-) Děkuju. Nechápu, že jsem to sem vůbec dala...já vůůl, no nic... Je to jeden z těch "prožitejch" episod...
Jo, Wemenow, víš že to Here Comes the Sun, tak to hrál Mrtvej brouk????A my s Brambištěm mysleli, že Uširváč...hmm, Pája Junek je opouštííí, uÁAAááááá
První dojmy po přečtení: Tuříne seš zasmušilá, potměšile se usmívající černá jednička!!!!Naprosto skvělý. Dokonale se zabejváš detaily, a co hlavně, tanhle člověk, vždyť ten je tvůj! Jako bych ho neznalo. Je všude, kde seš ty. Je jedno jestli je to chlap , či ženská, či, není-li to člověk. Však se může stát i detailem. je krásný, a zárověň super outsider prožívající svou rebelii v krásném prožitku šílenství v samotě a zárověň v davu. jak mi píslo Wemeno, Já ty tvoje díla prostě miluju. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!***************