Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My a svět po roce 2000

18. 10. 2002
0
0
4505
Autor
Seregil

Bylo to téma slohové práce na škole, kam jsem chodil. Rok 1999. To jen tak pro formu. Trochu jsem to samozřejmě upravil, ale myšlenka zústala stejná.

 „Ach jo,“ povzdychl si mladý muž, kterého probudil ze snu řinkot budíka.

„A zase do práce,“ zamručel si pro sebe.

Pomalu vstal a odběhl do koupelny. Po ranní toaletě se chvilku prohlížel v zrcadle.

Nic, pomyslel si.

Oblékl se a posnídal. Po jídle mrknul na hodinky. Čtvrt na sedm.

A nic.

Den dvacátý druhý, měsíc dvanáctý, rok 2006.

A nic.

Potřásl hlavou a vstal od stolu. V předsíni si obul boty, navlékl kabát, pak popadl kufřík, ve kterém měl připraveny pracovní dokumenty a opustil svůj byt. Namířil si to na zastávku tramvaje. Chvilku čekal, než přijela tramvaj číslo dvacet dva. Mladík s kufříkem v ruce nastoupil, rozhlédl se po cestujících a usedl na volné místo.

Nic, pomyslel si. Nic.

Sledoval ubíhající domy a ulice, tu a tam se mihl autobus nebo auto, zahlédl i jednu motorku. To vše sledoval se zadumaným výrazem mladík s kufříkem sedící v tramvaji číslo dvacet dva. A hlavou mu stále prolétávalo to jediné vtíravé slovo.

Nic.

Vystoupil na dvanácté zastávce, přešel přes ztichlou ulici. Tramvaj se pomalu ztratila v neurčité směsi mlhy a smogu. Pak bylo ticho. Mladík stál sám před budovou Kooh–i–Nooru a prohlížel si ji.

Nic, prolétlo mu hlavou, opět nic. Vůbec nic se nezměnilo.

Potřásl hlavou a vešel dovnitř.

 

 

To je na úvod. Zajímaly by mě názory vás všech písmáků (a nejen písmáků) právě na téma změny v životě po roce 2000, tak jak si to představuje každý z vás.

Počítám i s případným kamenováním, takže se do mě pusťte a nešetřte mě.

 

Otázka tedy zní:

 

Co vy na to?


Feanor
03. 01. 2004
Dát tip
Zastávám názor, že naše lidskácivilizace, tak jak ji známe, brzy stane (možná, že již dokonce stojí) před svým neodvratným koncem. (neodvratným proto, že jakákoliv snaha o jeho odvrácení by vedla ke konci civilizace) je to slepá ulička

Seregil
03. 01. 2004
Dát tip
Jo Feanore i tak se to dá říci... záleží jen na lidech, kdy to bude a jaké to bude...

JITINKA
04. 12. 2003
Dát tip
Já se na rok 2000 moc těšila. Když jsem byla malá, tak jsem si vždycky říkaly, jaké to bude úžasné, že se právě v tak krásném kulatém roce stanu dospělou. Jenže se NIC nezměnilo. Alespoň k lepšímu ne. Dřív jsem si říkala, že by bylo ještě hezčí kdyby mi bylo 20, ale teď jsem ráda, že tomu tak nebylo. Co se změní v příštích letech? Budeme více zodpovědní ke světu, k sobě? Nejhezčí to mají ti, kteří se v tomto roc narodili, protože ti ještě neví, co mají očekávat od roku 2020. Taky hezké datum. Myslíte, že na to někdo vypíše téma slohové práce?

Seregil
04. 12. 2003
Dát tip
Těžko říct JITINKO, ale každopádně díky za názor...

Seregil
09. 12. 2002
Dát tip
Teď už rozumím...

Shammann
06. 12. 2002
Dát tip
Výkřik do uspořádané tmy fanatiků!!

Seregil
04. 12. 2002
Dát tip
Shammanne, to je skvělý... můžeš to rozvést?

Shammann
03. 12. 2002
Dát tip
Napadá mě :Něco!

Leata
27. 10. 2002
Dát tip
ok, pánové, těšilo mě.

Katerina
27. 10. 2002
Dát tip
Nezměnilo se možná nic, ale mně ty nuly dávají zabrat, už třetí rok si myslím, že je rok 2000, nějak mi to všechno splývá a já v tom tu a tam tápu. Na tom, že se nic nestalo dokonce pohořela diplomka dvou spolužaček - roku 1999 si zvolily téma Y2K, napsaly teoretickou část a s praxí si počkaly na leden 2000 - no a neměly o čem psát!!!!

Seregil
27. 10. 2002
Dát tip
Dík za názor Kat, přesně to jsem myslel vyprovokovat touhle diskuzí, trošku teoretizovat a také tu syrovou skutečnost....

Katerina
27. 10. 2002
Dát tip
Stejně se mi líbí, jak tady lidi krásně diskutujou o tom, že nemají o čem diskutovat.....! :-)))))

Seregil
27. 10. 2002
Dát tip
To je taky vonončo...(-:)

Leata
26. 10. 2002
Dát tip
Seregil, Aki, clovrdiku...pořád mě odsud choděj´avíza (proč?), tak jsem si alespon přečetla vaší diskuzi a zejména dohadování se Akiho se Seregilem jsem shledala navýsost psinézním, takže jestli je význam tohoto auditka takový...alespon něco.

Aki
26. 10. 2002
Dát tip
Lea: jestli ti choděj avi, tak určitě ne ode mě :o) krásnej den přeju... :o)

Seregil
26. 10. 2002
Dát tip
Hm. Teď už jo Aki. :-) Leatko: já si nejsem vědom, že bych něco poslal... a pokud ano, tak jsem nechtěl obtížnovat... ,-/

clovrdik
26. 10. 2002
Dát tip
Leato, opravdu nevím, proč ti chodily avíza .... avízo jsem posílal jen a pouze tomu, na čí příspěvek jsem reagoval ... ( ostatně jako od tohodle mýho přispění pošlu avízo jenom tobě ... )

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Jogina: Já myslím, že život je určitě krásnej... Aki: To byly moje naivní představy fantasty a snílka ... nic konkrétního mě nenapadá.. Narvah: Asi tak nějak.. clovrdo: ..:-)

Aki
23. 10. 2002
Dát tip
Seregil: nesereš :o) pořád jsi mi ale nevysvětlil, co jsi čekal, že by se mělo změnit... :o)

Narvah
23. 10. 2002
Dát tip
Taky jsem psal na podobne tema. Jmenovalo se to Rok 2000? Bylo i tenkrat 14let. Podle dobro bude souperit se zlem jednou provzdy. Meni se jen prostredky.

clovrdik
22. 10. 2002
Dát tip
Seregile .. opravdu máš ten dost iracionální pocit, že přelom tisíciletí ( což je věc značně umělá a nemá souvislost s ničím přírodním ), něco změnil ? dokonce "život, kolem nás, v nás... atd.", abych tě ocitoval ? No, chtěl si názory, tak můj názor je ten, že je to nesmysl :-)

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
clovrdo: no alespoň se to někam hnulo. Mám rád přímou řeč a tohle je to, co si zasloužím za svou troufalost... :-§

clovrdik
22. 10. 2002
Dát tip
ale neber si to osobně :-) já mám jen rád na jasnou otázku ( kterou jsi polžil ) jasnou odpověď ( kterou jsem se snažil dát ) :-)

Jogina
22. 10. 2002
Dát tip
Seregile,pamatuješ si ještě na dobu,když jsi byl dítě školou povinné a všichni tě krmili řečma o tom, jak bude vypadat rok 2000 - nové tisíciletí - doba počítačů a podobných strojů.Nevidím však žádnou znatelnou změnu - firmy se předhání v dokonalosti stejně jako tehdy.Jen co se naučíš ovládat jednu věc - je tu nová,vylepšená verze.A pokud je to opravdu BOMBA,tak na to nemáš "frfníky" a nebo je ti to k ničemu,protože to má funkce které můžeš využít s ohledem na okolí (viz. mobil MMS).Je pravda,že jedna změna tu je - čím dál mladší jsou oráchlejší a jen co se narodí mají to co mi nemáme třeba doposud.ALE I TAK JE ŽIVOT KRÁSNEJ NE?! - PRO MĚ URČITĚ JO. Dílko je opravdu ten denní stereotyp,který prožíváme.

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Myslel jsem třeba Y2K a mnohá jiná témata, která se diskutovala, např. Pak jsem čekal, co vás k tomu napadá ... A mimochodem je to i v názvu, My a svět po roce 2000, to že jsem zvolil konec roku 2006 nehraje roli, mohlo to být dříve i později. Jinak se všem omlouvám, že reaguji tak pozdě, ale net je pro mě dostupný jen částečně. A každopádně díky za ohlasy :-)))

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Y2K byla jen nafouknutá mediální bublina, nic víc...

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Stejně jako všechno, co se týkalo obav - např. UFO a jiné fenomény a jiné ...

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Seregil: čéče, Y2K a UFO je sakra rozdíl... nechápu ty, který jsou přesvědčený, že jedniný, kdo se moh ve vesmíru vylíhnout, jsou právě lidi... víš, kolik musí bejt planet podobných tý naší? já jsem přesvědčenej, že se sem na nás lítaj koukat každou chvíli, vždyť nevysvětlených UFO je šíleně moc... přečti si třeba něco od Denikena, ikdyž je to spíš takovej fantasta, v jeho knížkách najdeš spoustu věcí, u kterých musíš přinejmenším zapochybovat...

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Já vim, že je rozdíl, ale proč myslíš, že jsem založil tu diskuzi? Myslím třeba i vnitřní změny - ne nutně větší dospělost, ale proč ne i tohle - možná někdo něco očekával ... Už nevím, co bych napsal ... :-)

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
co má společnýho UFO s rokem 2000??? a vnitřní změny? každej z nás se přece v průběhu života mění a vyvíjí... stejně jako technologie... to ale nemá s nějakým rokem 2000 či jiným vůbec nic společnýho... kdyby pračlověci čekali na rok 2000 před n.l., aby vymysleli, že se šutrem v ruce daj mamutoj větší ránu, než bez něj, tak bysme tu asi nebyli... a co ty jsi očekával od roku 2000? že se najednou z ničeho nic změníš? nebo že lidstvo ze dne na den zmoudří a přestane do sebe střílet? nebo že se naopak všichni zblázněj a vymlátěj se navzájem?

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Odpovím otázkou a tys věděl, že se po roce 2000 něco zásadně změní? Já jsem byl pln očekávání, ale ne tolik, abych se nechal unést tak, jak se nechala naše češtinářka....

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
šmankote, čteš vůbec, co píšu? :o) celou dobu se ti snažím vysvětlit, že nechápu, co by se jako mělo stát zvláštního... je mi úplně šumafuk, jakej je zrovna rok, stejně jako nějakým křovákům v buši, kterým bys určitě nevysvětli, proč jsme po narození nějakýho chlapa najednou začli počítat roky od 0... založil jsi auditko, protože jsi chtěl diskutovat... ale já pořád nechápu o čem? když se tě na to zeptám, tak mi neodpovíš a zeptáš se na to samý mě... prostě je to téma o ničem... a zkus mi to nějak vyvrátit... :o)

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
Aki :-)) tvůj názor ohledně UFO mi příjde velmi směšný ... ; ano, i já jsme přesvědčen o tom, že života je ve vesmíru plno, ale rozhodně se sem nikdo nelítá na nás koukat; člověk nemusí být až tak velkej fyzik aby mu bylo jasný,že je to nesmysl ... ohledně Danikena - taky jsem od něj něco četl, protpže jsem byl zvědavej. Bohužel argumentace tohoto pána jsou vedena způsobem : Protože nějakej fakt nuomíme vysvětlit, tak za to jistě můžou ufouni. Z hlediska zdravýho rozumu a logiky je tento způsob argumentace nepřijatelný.

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: Ok. Jsem tak trochu v oblacích... Zkusím ti odpovědít. Zajímají mě názory vás písmáků a písmaček na téma My a svět po roce 2000, přesně jako v názvu auditka. Oceňuji tvé rýpání, protože mě nutí přemýšlet ... Stačí? Nebo ještě jinak?

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
jinak co se týká vlastního auditka - od roku 2000 jsem nečekal nic zvláštního, protože je to jenom nějaký uměle vytvořený číslo nesouvisející s ničím; a jelokož to s ničím nesouvisí, nemá smysl předpokládát, že to cokoliv změní :-)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
clovrdik: Přesně to je vono... :-)

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
clobrdik: já přece netvrdím, že Deniken má ve všem pravdu... přečti si pořádně, co jsem o něm napsal... :o) a proč myslíš, že je tak nemožný, že tady nějaký ty marťánci občas přistanou? ono těch setkání a podivností je celá spousta, jenže jsi - stejně jako já - od přírody skeptik... dokud to neuvidíš na vlastní oči, tak tomu neuvěříš... jinak asi mluvěj ty, co něco viděli... většinou jim nikdo nevěří, nebo je považujou za blázny, což je docela logický... ale je už hezká řádka filmů a fotek, který zachycujou něco nevysvětlitelnýho... netvrdím, že na každý ty fotce jsou mimozemšťani, ale řekni mi nějakej důvod, proč by nemohli bejt?

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Seregil: když zastáváš názor všech (nebo aspoň těch, co se ozvali), že se nic měnit nemělo, tak proč tohle auditko? Pokud jsi chtěl diskutovat o nějakých případných změnách, chtělo by to aspoň naznačit, co by se mělo nebo aspoň mohlo měnit, páč jinak je tohle auditko fakt o ničem...

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: Nemyslím si, že zastávám názor všech, to, co jsem napsal clovrdikovi, je to, co jsem zhruba očekával jako reakci. Není moje chyba, že jsi příliš hloubavý ... Nebo se mýlím

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
Aki, jasně, je spousta věcí, který se nepovedlo vysvětlit, ale z toho naprosto neplyne, že to musí bejt ufo, nadpřirozeno a kdo ví co ještě :-). Co se týká těch "marťánků" - uvědomíš-li si vzdálenost byť jen k nejbliožší hvězdě, uvědomíš-li si energetickou náročnost cestování na takovou vzdálenost ... . Totiž - pokud sem někdo poletí, tak jsou možné dva scénáře : 1) poletí pomalu, tudíž sem doletí kdovíjaká generace původních "ufounů" a ti již zřejmě nebudou ani vědět, odkau jsou a kam a proč letěj ...; nebo 2) poletěj velmi rychle, doletěj sem ti samí, co vyletěli, nicméně díky platnosti teorie relativity uplyne na jejich rodné planetě tolik času, že tam už nikdo nebude vědět, že před x staletími někdo někam letěl ... . Prostě tohle jsou pro mě dost pádný argumenty, abych byl přesvědčen, že jen tak letět se kouknout na nás je nesmysl.

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Jen houšť a větší kapky, jen výměnu názorů ... Díky...

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
reb: Taky jsem byl naštvanej, když nám to češtinářka předhodila, ale lepší téma nebylo a mě už napadla ta povídka...

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
clobrdik: teorii relativity až tak moc dobře neznám, ale jen se mi zdá, že jsem nedávno zaslech něco o tom, že má nějaký trhliny... :o) ale ty všechno bereš podle pozemských technologií, jak můžeš vědět, na co přišli jinde? proč letět? co třeba něco jako teleportace? s tím se experimentuje už i tady... kdybys před pár stovkama let někomu řek, že tenhle vozejk vyjede na kopec sám, aniž by ho táhlo pět koní, nejspíš by tě upálili... podívej se, jakej skok jsme udělali jen za posledních 100 let... a jinde jsou třeba o 10.000 let před náma... Seregil: aha, takže ty jsi chtěl vlastně říct, že se nezměnilo nic a diskusi jsi očekával ve stylu: Ano, máš pravdu, nic se nezměnilo... Ano, máš pravdu, nic se nezměnilo... ? :o)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: Možná se něco změnilo, v tom případě tedy co a názory na věc s tím související... Cokoliv. Klidně i tohle, co jsi napsal - ano, máš pravdu, nic se nezměnilo ...

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
becky: že z toho lidi cvokatěli, byla zásluha právě médií... řekni mi, kde se ještě používaj počítače, který neuměj 4-místnej letopočet... padající letadla, vybuchující atomový elektrárny... blbost na druhou... při představě, že konkorda nebo elektrárnu dneska řídí nějakej předchůdce PMD85, se mi trochu cukaj koutky... :o)

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Seregil: pokud jsi očekával, že se na tohle téma rozvine diskuse, muselo tě napadnout aspoň něco, co BY SE MOHLO změnit... pokud ne, je to celý o ničem, stejně jako diskuse o tom, proč je moje auto bílý...

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: No nešetříš mě, ale počítal jsem s nějakým rýpnutím, tak si to i ponesu. Tvůj názor ti neberu. Já si myslím svý. Taky záleží na ostatních ... Nebo ne?

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Seregil: :o) nešetřím, nešetřím, to máš pravdu :o) prostě mi přijde divný, že chceš, aby se tu rozvinula diskuse o něčem, k čemu sám nemáš co říct... asi tak nějak... :o) za celou tu dobu jsi mi totiž neprozradil, o čem by sis představoval, že by ta diskuse mohla bejt... :o)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Chtěl jsem, aby se rozvinula i z toho mála, co jsem tam napsal, myslím, že i z mála může být hodně, ale nezáleží to jen na mě. :-)

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
Aki - nejde o technologie, ale o fungování přírody; sebelepší technologií neoblbneš přírodní zákony :-). O teorii relativity něco vím a tudíž vím i o jejích nedokonalostech, nicméně věř tomu, že to, co jsem psal, je v tý teorii ošetřeno dobře.

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
clobrdik: hele a co třeba ta teleportace? myslíš, že by to nešlo takhle? :o) červí díry a tak... :o) třeba ani nepotřebujou rádiový spojení, stačí telepatie... hele a proč amíci pořád dělaj tajnosti kolem údajnýho pádu marťánků u Růzvelu... a co si myslíš o tý spoustě fotek a filmů? všechno to jsou podvrhy? existuje i video z pitvy mimozemšťana... zkoumala ho i hromada odborníků a nenašli v tom žádnej fígl... jasně, Spílberg by to natočil taky a určitě i líp... ale stejně... já věřím tomu, že tu jsou... :o) nemyslím mezi náma, jako v MIB, ale jen že se občas přijedou mrknout, jakže si to tu vedem... něco jako když my chodíme do zoo ...:o))

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
Aki - s teleportací a čerbvíma děrama by to taky nešlo, protože pokud něco takovýho existuje ( a to se neví, jsou to jenom teorie ), tak maj kvantový rozměry, tudíž pro makroskopický tělesa je to nepoužitelný; co se týká těch tajností atd., beru to jako dobrou kachnu pro novináře a pro lidi, kteří jsou ochotni věřit kdejakým blábolům; že to zkoumala hromada odborníků - to VÍŠ, nebo to máš taky z knížek a z televize ? :-)))

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
člobrdík::o) kdo z nás může říct, že o tom něco ví...? jen ten, kdo u toho skutečně byl... byly doby, kdy jsem se o to dost zajímal a pokoušel se shnánět informace, který by mohly bejt aspoň trošku seriózní... já netvrdím, že všechno to, co nám cpe televize a Blesk je pravda, ty dokážou udělat mimozemšťana i z přerostlýho králíka :o) mně osobně nejvíc berou třeba hlášení pilotů nebo letový záznamy... myslím, že to jsou lidi, který si moc vymejšlet nepotřebujou... nechci nikoho přesvědčovat, aby věřil na ufouny, jen si já osobně myslím, že se tu občas vyskytnou... nejsem žádnej fanatickej ufoní fanda, prostě připouštím jejich existenci, protože jsou věci, který si jinak vysvětlit neumím... :o)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: A ještě jedna věc, padlo tady dost názorů přesně na to, co jsem myslel, když jsem založil tohle auditko. To, že tobě to nesedí, to je moje vina jen částečně - možná špatně položená otázka, možná špatný příběh, jako úvod... možná i špatně zvolený rok (mohlo se to jmenovat My a svět po roce 2002 a asi bych se trefil jinam, ale nebylo by to tak zajímavé, protože tři nuly v letopočtu jsou vyjímečné tím, že se objeví jednou za tisíc let - jestli počítám správně) A neříkej, že se nic nezměnilo od právě zmiňovaného roku 1999 (kde jsou pro změnu tři devítky - nuly jsou ale myslím v mnohém a mnohem zlomovější - není ani to století a ani to další...) Nikdo nepočítal s letošními ničivými povodněmi, například. Málokdo počítal s tím, že Al-Kaídá (nebo jak se to píše) podnikne útok proti USA, například. A nezměnilo se nic? Pro nás řadové občany asi ne, pro nás Písmáky ano - určitě je víc inspirace pro psaní, pro novináře ano - také mají o čem psát, pro politiky ano - ale tu sem nebudu míchat - pro ně se taky něco změnilo a tím, že pro ně ano, tak vlastně i pro nás. A bylo by toho ještě víc. Vzpomněl jsem jen aktuální události - o kterých se diskutuje (a spoustu jsem vynechal a spoustu i záměrně). Teď už to není jen k Akimu, dám avi všem a vyjádřete se, kdyžtak mě pošlete do prdele, i to budu brát jako názor.... Budu radši pro plodnější diskuzi, ale uvidíme... :-p Uf. ale zapotil jsem se...

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
Seregile, "není ani to století a ani to další...) " ... ?????????

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
a že nějaká Ak Kajda, povodnmě atd. co to má společnýho s kalendářem ???

nečetl jsem ty bohaté komentáře, takže přijmi jen můj názor. Nezměnilo se nic.....a mělo snad ?..... Ps: a dostal jsi alespoň jedničku ? :-)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
clovrdo: Přelom století ti nic neříká ? Nejde o kalendář, ale o něco, co změnilo nebo nějakým způsobem ovlivnilo život, kolem nás, v nás... atd.

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Díky.. Ne tehdy jsem ji nedostal, protože práce byla příliš krátká a tohle je upravená verze (slohově lepší řekl bych)

Aki
21. 10. 2002
Dát tip
Seregil: čéče, koukám, že tvůj život se asi řídí číslama... pokud jsem dobře čet, tak názory všech jsou úplně stejný - nezměnilo se ani ň, protože ani nebyl žádnej důvod... novináři píšou ty samý věci, co před 10 rokama, pro písmáky je inspirace pořád stejně, politika je taky úplně stejnej humus, teroristi, pokud vím, stejně jako povodně, byli i před rokem 2000... fakt nechápu co a jak se mělo změnit... asi jsem moc jednoduchej... :o) ale můžu ti říct, jakej je rozdíl před a po roce 1975... ten je dost zásadní... před ním jsem tu nebyl a pak už jo... to byl fakt jedinej zlom v dějinách lidstva, žádnej další si nepamatuju... :o) p.s. ode mě bys jedničku nedostal... nemá to šťávu ani pointu... neznámkoval bych a dal bych ti to předělat :o))

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Aki: Taky názor. Každopádně můj život se číslama neřídí, jak jsi získal tento dojem? Jsem možná mladší než ty (nebo taky ne) a mám víc iluzí, nadějí? A taky nezdravé naivity a lehkomyslnosti... Tato "povídka" vyjadřuje tehdejší očekávání něčeho, co se stejně nestalo, hlavně i mojí naivitu - nebo jak to nazveš ... Ale to jsem rozebírat nechtěl. (-8 Seru tě moc? :c)

Marco
20. 10. 2002
Dát tip
Wopi: :))))))))) jo, ztratil jsem nevinnost duše, to jsem se narodil ... °°

Wopi
20. 10. 2002
Dát tip
aha, tak už to chápu líp :))

Jeanne
19. 10. 2002
Dát tip
žádná změna, když tak k horšímu..Víc sobeckosti, nevšímavosti a jiných neg. věcí mezi lidmi. asi míň lásky

Wopi
18. 10. 2002
Dát tip
A proč by právě 22.12.2006 před osmou ráno mělo nastat NĚCO?

Aki
18. 10. 2002
Dát tip
1) proč by měl bejt rok 2000 jinej, než kterejkoliv jinej? 2) viz Wopi - proč by 22.12.2006 měl bejt kdovíjak zvláštní oproti 22.12.1999? 3) proč cpeš svoji povídku do auditoria a ještě navíc po kouskách? takováhle reklamní činnost má tady na Písmákovi drtivě negativní ohlasy... a jelikož to sere i mě, tak na tvoji závěrečnou otázku odpovídám asi takhle: utři si s tím zadek a nezapomeň to spláchnout...

Merle
18. 10. 2002
Dát tip
budoucnost je jiná vždycky jen vzhledem k současnosti. je li současností budoucnost, skutečně se nezmění vůbec nic, a ta tramvaj by mohla být klidně antigravitační:)) Aki: dílo je tu jen úvodem k diskuzi...

Aki
18. 10. 2002
Dát tip
Merle: oki, dobře... ale o čem ta diskuse jako má bejt? že místo devítek se píšou na konci datumu nuly? nějak mi uniká smysl...

Merle
18. 10. 2002
Dát tip
Aki: to že ti téma - cituji - změny v životě po roce 2000 - přijde nezajímavý (stejně jako mě), neznamená, že to není téma.

Aki
18. 10. 2002
Dát tip
Merle: já neříkám, že je to téma nezajímavý... až mi někdo prozradí jednu jedinou jakoukoliv změnu (kromě těch číslic v letopočtu), začnu to teprve za téma považovat... a pak taky teprve zkusím popřemejšlet, jestli je to i téma zajímavý... :o) btw. - o zajímavosti tématu svědčí i počet kritik pod tímhle auditkem... :o)

Merle
18. 10. 2002
Dát tip
Aki: ty hlavně říkáš, že to není ani téma, a že to sem nepatří. to je to co ti já vyvracím. podívej se na třetí bod svýho prvního příspěvku a zamysli se nad ním.

papouch
18. 10. 2002
Dát tip
Nasrat. Já mám chuť na řízek.

Aki
18. 10. 2002
Dát tip
Merle: pořád si nerozumíme... já nechci soudit, který téma kam patří, ale téma Změny v životě po roce 2000 je prostě o ničem, páč přece vůbec žádný změny nenastaly... pořád mi to vyvracíš, ale zatím ani náznak toho, o čem by se tu jako měla rozvinout debata... :o) co se týče toho mýho 3. bodu, jsem pořád přesvědčenej, že tohle mělo sloužit jen jako reklama... jestli ne, tak ať Seregil aspoň naznačí, co že ho to konkrétně zajímá... papouch mi mluví z duše, jdu taky něco hodit do žaludku... :o) jo, a omlouvám se za svoji upřímnost, ale jsem zvyklej říkat, co si myslím a někdy prostě nemám chuť balit to do pozlátka... občas si pak taky říkám" Proč jsem, sakra, radši nedržel zobák"... ale stejně si po chvíli naběhnu zase, páč to bych pak nebyl já... :o)

Merle
18. 10. 2002
Dát tip
Aki: asi si fakt nerozumíme... takže: proč cpeš svoji povídku do auditoria a ještě navíc po kouskách? povídka je zjevně úvodem k tématu pro diskuzi, a je taky zjevně celá. takováhle reklamní činnost má tady na Písmákovi drtivě negativní ohlasy... - pokud je povídka úvodem k diskuzi,(ikdyž to tak podle ohlasů nevypadá), není to reklamní činost. nebo ne úplně. zbytek nemá cenu citovat :) nic proti tvojí upřímnosti. i mě to přijde jako diskuze o ničem, ale technicky mi to prostě přijde v pořádku, a nevidím za tím tu reklamu, jako ty. musel jsem se ho prostě zastat...

zmeny po roce 2000 v porovnani s cim? 1999 -, to asi ne, zmeny za jeden rok ... mimochodem, kdyz jsem byla mala holka, pripadalo mi ze rok 2000 je strasne daleko, nekde v kosmickych dalavach a jestli se ho vubec doziju, budu desne stara.... no dozila jsem se a stara si dosud nepripadam...proste vse je relativni :-)) ps: jen obcas zjistuju, co dalsiho ze sci-fi knizek preslo do reality... (nic moc - sojovy maso, plastove kvetiny, umela zvirata, zivot se siti, kravy v zoo... zadnej bezstarostnej zivot, zadny novy planety, zadna nesmrtelnost...a porad stejna lidska pycha)

Aki
18. 10. 2002
Dát tip
Merle: jestli je ta povídka celá, tak nechápu ani pointu, ani smysl... stejně jako smysl tohohle audítka... jsem já to ale barbar jednoduchej... :o) jo, beru, že se autora zastáváš, já proti němu taky nemám nic osobního, ale proč mi teda pořád nechceš prozradit, o čem by se tady mělo diskutovat? sám říkáš, že je to o ničem... technicky v pořádku... básnička, kterou jsem právě složil: Pepíček kyblíček je taky technicky v pořádku... když to bereš takhle... :o) ikdyž se hádám docela rád, už radši končím a jdu páchat něco užitečnějšího... :o) hezkej den všem zúčastněným přeju :o)

Merle
18. 10. 2002
Dát tip
Aki: tak jsem smáznul co jsem teď sem chtěl napsat, a jdu domů :)

Danny
18. 10. 2002
Dát tip
rozdíl mezi rokem 5761 a 5767 moc velkej není, že? nebo jo? a pokud počítáme s hebrejským kalendářem, je nyní rok 5763 .....

Mpj
18. 10. 2002
Dát tip
souhlas s Dannym.

papouch
18. 10. 2002
Dát tip
To je omyl !!!! Nyní se píše rok 43 !!!! Je zaveden nový letopočet - počítáme př.n.p. a po n.p. (před narozením papoucha a po narození papoucha :-)))

Wopi
18. 10. 2002
Dát tip
Ale vždyť tu opravdu neni o čem diskutovat - za prvé je to o 22.12.2006 a ne o 31.12.1999 nebo 2000 - za druhé letopočet 2000 vznikl na základě nepřesně určených údajů o Ježíši - za třetí kulatost nějakého letopočtu vychází pouze z toho, že používáme desítkovou soustavu a ne třeba lepší šestnáctkovou (dáno počtem prstů...) - za čtvrté rok 1000 byl "kulatější" a taky se nic nedělo (a co by taky mělo - to jako tim, že si zavedeme nějakej letopočet plnej nul, má bejt najednou zelená obloha nebo co? o co tedy jde? Kdyby tam nebyl rok 2006, tak budu aspoň uvažovat o tom, jestli 22.12. někdo neztratil nevinnost... takhle není o čem

Leata
18. 10. 2002
Dát tip
má to smysl, anebo mi jen šikovně kličkuje a naprosto spolehlivě uniká? 2000, 2006, 2002 či 1999...a? chm...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru