Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekorona (čili touha)
Výběr: Wopi, Pája, Lyryk
24. 10. 2002
29
0
5171
Autor
hermit
korona (čili touha)
slova tří mi nuť
polož na kávový flíček
pot zim u moří
jeřábů z odlehčeného vína
drti grafů mzdových pásek
polži mě polep pod dekou
od dna
luhu z pelůňků
vysvítnem
mé rozkazy nemusíš poslouchat
vojnice sivá
snímám si krusty hladu
až za mnou přijdou
až zhubne úplněk poslední
jackova touha rozdělat oheň
úporně třená dřívka šedých
okrových zlatých dnů
slova tří nebo čtyř
uhelných
minut
s portskými kapkami
ze tří minut patnáct
za deset minut čtyři
už je mi tepleji
jak je ti...?
Pájo, jednou tě budu nosit na zádech, za trest daleko nedojdu a nepodíváš se do světa!!! :o))))
:-))))))))***********já ho vidět nepotřebuju :-))))
tvý záda mi bohatě stačej :-)))))))) chicht :-))****
tak se mi to rozleželo a změnil jsem název a vyhodil barvy, no, ehmhme, hm. chrchly chrgrrch. :-)
já ukládám jen v paměti..a jestli si dobře pamatuju..to barevný se mi líbilo lepčí..tak. :-)
tak..čteno ještějednou..je to pořád krásný... dík
S_V: sorry neni za co, nechci se v tom zpětně babrat, jen jsem změnil název a řek sem si, že vás o tom zpravím, abyste se necejtili podvedený tím prvním názvem...:o)))
Standa: tak já Ti bídnu šokoládu, ta by Tě brát mohla, co ty na to, dobrej obchod? ;o)
Gastarbajtr
26. 10. 2002
jen tak pro radost je to :)))) ok ... jinak ... ale to bych už vážně kritizoval .-)
esli zahřálo, nevím...:-)
ale snažilo se
náznak lyrykovštiny - i určitě, vstřebávám si vás, mí oblíbení...:-)
jináč s tím asi nic robit nebudu, snad jen až přijde název, tak ho přidám, a ty barvičky jsou tam jen tak výjimečně a dočasně...:-)
Armande kritizuj, já hlušec hrdopych se kritik nebojím, co ti tam chybí, co ti tam přebejvá? ;-)
všem dík
a ohýnek
*
hermit: nic tam nepřebejvá :)) .. je to tak jak to má být, ....a vše je už vyjádřeno jinými nade mnou. Všechny pochvaly i kritiky ... se všemi souhlasím... nemá ale smyslu je psát znova. Jen doplním.. "jen tak pro radost" to hodně zachraňuje, protože pak by, s jinou kategorií, automaticky přišly větší nároky ... takhle nemá kritika smysl, navíc když bych jen opakoval druhé ... tys svým nejlepším kritikem... ať chceš nebo ne :))) A tak je to tak, jak to má být. .-)
Stando, šak já vím. Každej jsem halt jinak u-dělanej, no. To jsou ty archetypy. :-)
Miroslawek
25. 10. 2002SatanasekHnusacek
24. 10. 2002Miroslawek
24. 10. 2002
no Míwo, aby v tom sakra nebyla úpornost, já sem si to dneska psal fakt jen tak abych se zvnitřku zahřál...;-) smad abych někoho zahřál... viz ta kategorie.... :-) a tak to možná zítra smáznu... bude-li mi tepleji...;-)
Miroslawek
24. 10. 2002B.Ezejmenij
24. 10. 2002
teplo - dědečku - teplo Mrazíčku .....:c}
... ono když se dřívka netřou úporně, tak se člověk ani nezahřeje námahou .... oheň nebude takjaktak ;c)
- a nic nemáž ! Stejně si nejsi jistej, žes to psal Ty - když ani nevíme, co to je .... :c)))