Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVytrženo z deňýčku VII.
27. 11. 2002
17
2
2833
Autor
Yfča
Po dlouhé době jsem potkala Belzebubku. Slušně jsem pozdravila a přidala do kroku, anébrž jsem pospíchala. "Jé, pani," vykřikla nadšeně a chytila mě za rukáv, "vás jsem dlouho neviděla!" Připustila jsem, že se nepotkáváme zrovna každý den. "Vy asi hodně pracujete, co?" zeptala se. Přikývla jsem a vymanila se z jejího sevření. "Nojo, dřív to bylo lepší, že jo, to si člověk voddělal svejch vosum hodin a šel," zahalekala na celé Holešovice a potáhla z neodmyslitelné cigarety. "Můžu se zeptat, co děláte?" Odvětila jsem, že se živím účetnictvím. Zvedla obočí: "To jako má dáti a dal?" Přitakala jsem. "Teda, pani, vy musíte bejt mozek, já bych to dělat nemohla," řekla uznale a odhodila nedopalek na chodník. "Jedna moje známá taky dělala účetní a skončila v blázinci. Napřed jí cukalo v koutku a pak se zcvokla. Nesmíte tu práci tak žrát, nebo z toho zcvoknete taky!" Během večerní hygieny jsem se podívala do zrcadla. Měla jsem dojem, že mám tik v levém oku.
2 názory
sepotvkorunachstromu
07. 07. 2011Pomerančová
29. 11. 2002
k deníčku: :-))
horák: byt to rozparcelovany, tak je to hned opticky delsi... dnes jsem nemela chut cist neco dlouheho, a tohle jsem si precetla rada .-)
Šminka: a ja myslela, ze ten tik mam z rodicu :-D
Já má taky v deníčku všechno namaštěný. s tím zpřehledněním jsem to myslel fakt vážně. každý, kdeo se nejprve koukne na jakýkoliv text, sjede si ho celkově pohledem.
Monty_Python
28. 11. 2002
Nevím, jestli se sluší něco vyčítat, když nakonec jsem připusti, že výtržky z deníků jsou zde efektnější než deník jako celek, ale rýpnu si. Já bych ten text rozparceloval, přímé řeči na volné řádky. I ze dvou vět se dají udělat dva odstavce. Ty tvé texty by se tím daleko více zpřehlednily.
horák: ale to by už pak nebylo vytrženo z deňýčku, do deníku píšu všckofurtzasebou:-)
Wiki, my sme trénovaný, musíme vydržet fšecko, nějaká pani MUDr. nás nemůže rozházet:-)
Horák: Myslíš si, že by mé texty rozdělením do řádků nabyly na kvalitě? :o)
Šminka: Přesně tak, já mám taky v deníčku všechno namaštěný za sebou... :o)
Anonyme54, ne, živíme se psaním a po večerech ze zábavy děláme účetnictví.
Měl jsem jednou účetního. Jmenoval se Antonín Tupý. Zfalšoval údaje o předchozím zaměstnavateli a nechali jsme ho tedy dělat účetnictví. Když to prasklo, ptal jsem se ho, proč to udělal. Vždyť přeci musel vědět, že se jednou přijde na to, že účetnictví vůbec neumí! Odpověděl mi, že byl vždycky jeho sen dělat účetního.
Deník super *