Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ deníku týraného rodiče XIII.
08. 01. 2003
24
0
4383
Autor
Yfča
Nechtělo se nám vařit, proto jsme zaskočili do Rustiky na večeři. Během čekání na jídlo jsme listovali denním tiskem. "Tati," ozvala se Káťa, "tady píšou, že sameček osmáka degu, když touží po samičce, vydrží celej den řvát. To ty taky, viď!?!"
*
"Mami, pojď se podívat, z čeho se budeme učit v osmičce," volala na mě Kačaba, když se vrátila ze školy. "Hele, třeba tady, matika. Proboha, co to je? Linerální rovnice? Tak to teda určitě nepochopím," pravila rezolutně. Když zabodla svůj zrak o několik stránek dál, otázala se, na co bude v životě potřebovat mocniny. "Přece..." Nedořekla jsem, neboť mezitím rozevřela fyziku. "Hele, mamko, nebo siločáry elektrickýho pole. Bez toho se klidně obejdu!" konstatovala pohrdlivě. "A chemii, chemii taky určitě nepochopím. Mami, připrav se na to, že určitě propadnu," oznámila mi. Předtím než učebnice narvala do skříňky, pečlivě je prolistovala. Obávám se, že poprvé a naposledy.
Dát tip
:o)
Já mě taky vždycky strach, že nepochopit matiku. A ukázalo se, že oprávěně..:))
Dát tip
:o)))*
Dát tip
:)
Nahoru
*
Káťa nám u večeře vyjmenovala všechny předměty, z nichž (podle svého mínění) zcela jistě propadne. Jsem ráda, že prospěje alespoň z hudební výchovy a tělocviku.
ten osmák mě teda dostal!
připomnělo mi to nějakej film, kde dvojčata říkala: "naše máma říká, že náš táta je opravdovej bejk!"
no vidíš, jakou máš vzděláníchtivou dcerušku, i soukromé hodiny bere...:)))
zvykl jsem si u vašeho dítka na tvrdší akce, než rozjímání nad předměty. ( osmák dega, jo to odpovídá )
první je určitě nejlepší
to pod ní mi připomnělo ten díl, kde jsi psala, jak Kačaba projevila starost, že se jí rozsype vazba učebnic, a ty si pomyslíš, že pod jejíma teda prstíkama ne :)
to berou v přírodopisu lidské tělo, néé ? to by ji mohlo zaujmout,
s touhle látkou jsme si užili se synátorem moc legrace :-)
Lidské tělo brala Kačaba soukromě již v páté třídě, když si přinesla domů knížku o sexualitě, jíž jí zapůjčila spolužačka. Nepřekvapilo mne, že obzvláště kapitola o pohlavním styku byla značně ohmatána a ozdobena zbytkem svačiny. Na moje vyzvání, aby se zeptala, pokud něčemu nebude rozumět, vznesla zajímavou otázku: "Mami, a jaká antikoncepce je podle tebe nejtutovější a nejmíň selhává? Co bych měla používat?"
Astalavista
08. 01. 2003
...sakrys, tohle mi pripomina Frybovou, Robina Druheho :-DDD
Neposilalas ji podklady? :-D
prvni 3 radky rovnez ocenuju ;)))
:-)))
26.12. jsem zjistila, že mi fyzika, chemie a další hloupé předměty k ničemu nejsou...proč mne místo toho raději nenaučili číst v jízdním řádu ??