Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

T-mobile

08. 01. 2003
3
0
1943
Autor
T_kombajn

Nepouzivejte v utery 28. 1. 2003 svuj mobilni telefon se sluzbou T-Mobile.
Pripojte se k bojkotu!

Spolecnost T-Mobile sokovala svym rozhodnutim zrusit svou GSM branu zdarma (tzn. posilani textovych zprav z internetu), zdrazovat posilani textovych zprav a zpoplatnit preposilani e- mailu na Vas mobilni telefon.
Zisk spolecnosti T-Mobile za jediny den se pohybuje v milionech korun.
Pokud jako klienti budeme jeji sluzby 24 hodin bojkotovat, tuto ztratu vyrazne pociti.

Dejme T-Mobile jasny signal, ze je pro nas jako pro zakazniky zhorsovani a
bezduvodne zdrazovani sluzeb naprosto nepripustne. Upozorneme spolecnost
T-Mobile na to, ze pokud budeme s jejimi sluzbami nespokojeni, prejdeme k jeji konkurenci.

VYPNETE PROTO 28.1. 2003 OD 00:00 DO 24:00 SVUJ MOBILNI TELEFON
SE SLUZBOU T-MOBILE!

Poslete tento e-mail vsem klientum T-Mobile, Vasim znamym a pratelum.
Sirte prosim informaci o bojkotu dale. (Napriklad i pres GSM branu
T-Mobile, dokud jeste existuje.)
hurvinek
12. 01. 2003
Dát tip
prokliku porfejktne trefeno JRR: nechces cist necti, a pokud makas v t-debilu zdrz se komentare

papouch
11. 01. 2003
Dát tip
JiKo.: Máš na mysli .. s tím mňěkím Y ... " do pýči" ? :-))) Jinak.... zajysté, že se mílým, Pyčmák je zábafný ser .... ser .... ééé .... servěr, např. já se tu bavím docela giganticky a rrrrád :-))) papouš rrrrád srrrandu :-)

papouch
11. 01. 2003
Dát tip
a

Mpj
11. 01. 2003
Dát tip
Já bych řekl, že se zde v poslední době opravdu vynořuje značné množství upoutávek, které nemají s literárním děním nic společnýho.. A v tomhle se přidávám k diskuzi o důležitosti - mě taky spíš oslovila tato Tý-mobajlovská upoutávka, než zrození nových Písmáčat, ačkoliv ani proti takovým zprávám nejsem nepřátelsky nakloněn. Souhlasím s Rebeccou, že by nová rubrika nebyla tak zcela na škodu, hlavně by se tím trochu rozmělnilo to strašný množství upoutávek - než si to stihnu přečíst, tak už je to odtlačený pryč nějakejma novejma upozorněníma :o/ A ještě k těm SMS - já jich z netu za den někdy pošlu celkem dost a hodně mi to pomáhá v mý situaci ohledně kreditu!

Prokletí
11. 01. 2003
Dát tip
JRR: a to všichni? Inu, proti gustu žádný gutalax ;o) m.

Aladar
10. 01. 2003
Dát tip
T-debil je fakt hnusná organizace, (bohužel jsem jejím zákazníkem) takže info o bojkotu VÍTÁM!!!

JRR
10. 01. 2003
Dát tip
Děte mi s tim do píčy, to tu nemá co dělat:-/

JiKo
10. 01. 2003
Dát tip
JRR mám dojem že ve slově "píčy" máš mít měkké i :-))) papouch: Tak to se mýlíš: P. není literární server, jak tu mnozí dokazují v diskusích nejen o dílech, ale třeba i o směru P., jako literárního serveru. Vesměs všichni uvádějí, že se jedná o zábavný server.

Tichotam
09. 01. 2003
Dát tip
kurnik! pres sms posilam na moravu basnicky...:o(

_fantomQ_
09. 01. 2003
Dát tip
...kdyby autor ... to jsou jen vymluvy, Oldo. Co ti brani? Tohle se na autorsky prava nevztahuje .. a navic: Jde o nas T-MOBILysty :o) Vo cem to je?

hurvinek
09. 01. 2003
Dát tip
pr vsechny nejde jen o to ze zdrazuje t-debile ale ze jestli mu to projde a lidi si reknou ach jo a budou z ticha tak to udela i konkurence, proc taky ne!!!

Yfča
09. 01. 2003
Dát tip
Rebecco, to je dobrý nápad... :o) Snad by se ještě jeden odkaz vešel.

Krel
09. 01. 2003
Dát tip
chm..no co se dá dělat...telefon asi nevypnu...

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
Tss rebeco, unika to posledni vyvoj na serveru ;) A "hlasovani" je trosku zavadejici, nemyslis? ;-) A my "u zdroje" se nehadame ;-))

Se mnou příjde zákon!

Pavson
09. 01. 2003
Dát tip
Nová rubrika jde mimo mě. Stejně jako otec majora Majora Majora se živil tím, že nepěstoval vojtěšku, bude to jen další rubrika, kterou nebudu navštěvovat. Ale chybí-li někomu, budiž stvořena.

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
no když je zde řeč o tom, jestli sem tohle dílko patří/nepatří - chtěl bych znát názor těch co říkají že sem TOHLE nepatří například na Wopiho upoutávku "NOVÝ PÍSMÁČEK" , ta je jako podle Vás v pohodě ? Mě se zdá daleko horší ... Je to nepodstatné zdělení, které se dotkne jen málokoho - což se o této upoutávce rozhodně říct nedá ...

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
Knihovník: no, 865x čtená, 159 ohlasů - z toho 2 záporné... mam pocit, knihovníku, že Tvé skóre bylo výrazně horší... navíc já jsem sdělil, co bylo ke sdělení, a večer to smažu až bude připravovaná rubrika "Dění na Písmáku", nebude to unavovat ani knihovníka, ani kalima

Pavson
09. 01. 2003
Dát tip
Pochopitelně Wopiho upoutávka sem také nepatří, ale jsem mu vděčen, že ji sem tak rychle umístil, neboť jsem na tu zprávu netrpělivě čekal několik dní a oba písmáčtí rodiče měli v tu chvíli jiné starosti. Podobnou upoutávku umístil otec Vašina o Vánocích ohledně narození jiného písmáckého dítěte a jeden má z takových věcí vždy dobrý pocit.

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
pochopitelně je MALÝ rozdíl mezi narozením nemluvněte někoho známého (a mnohými oblíbeného) a mezi uvařením a pojídáním dítěte :-/

gd
09. 01. 2003
Dát tip
knihovník: srovnáváš zdražení sms zpráv u mobilního operátora se zprávou o narození dítěte svou dost známých redaktorů písmáka? slibme si, že oba přestaneme od zítra fetovat. platí?

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
wopi; kliiid, knihovnik nemuze prehlusit radost z P. potomka ;-)) gd; ;-)))))))))

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
Wopi - cože, skóre ? co tím jako myslíš ? To je nezajímavé ... Jo, jestli to večer smažeš, tak je to (docela) v "pořádku" - ale to jsem nemohl vědět . Mimochodem - chceš porovnávat banální událost, která se děje denně, všude a ten pravý význam má jen pro (téměř doslova) "pár" lidí s věcí tak ohavnou nechutnou a také doufám že méně častou ? Narození dítěte, je normální, ovšem ohavnosti by se měli řešit a řešit je můžeme tehdy, když o nich budeme vědět . No, díky tobě by se toho asi moc nevyřešilo, co? ;))

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
Pavson - ok. gd - no samozřejmě že ne, to se nedá srovnat, zdražení sms má daleko VĚTŠÍ význam, neboď se to dotkne více lidí a horším způsobem. Olda - to nemohu a ani nechci .

AAchen
09. 01. 2003
Dát tip
Knihovníku, takže zdraží-li zítra banány, bude tu upotávka na bojkot banánů? Zdraží-li elektřinu, bude tu upoutávka na bojkot ČEZu atd... To se vážně těším.

gd
09. 01. 2003
Dát tip
z hlediska písmáka je vašinovic potomek mnohem významnější než jakékoliv operace jakéhokoliv operátora.

Pavson
09. 01. 2003
Dát tip
Doufám Wopi, že to nevymažeš a malý Stanislav Jan si za tři maximálně čtyři roky bude moci přečíst, jak byl od narození po celé republice ( vlastně světě ) důležitý a slavný

gd
09. 01. 2003
Dát tip
za rok! nejpozději za rok si to přečte! s.j. v. je totiž samozřejmě nadaný a geniální! detaily ochotně doplní s. v. starší.

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
AAchen - no, to já prostě nevím - a taky nevím, proč se ptáš zrovna mě, já sem sem tuhle upoutávku nedal ... gd - možná pro tebe - u mě ( + cca 90% "písmáků" ) se to nijak neprojeví . Pavson - zde mluvíme o nesmyslných upoutávkách ( možná + chování některých lidí ... ) , že jde zrovna o Jana Vašinu je nepodstatné .

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
rebecca13 - naprosto s tebou souhlasím - "TAKÉ" - to je velice důležité . A to není špatný nápad zřídit podobnou rubriku.

AAchen
09. 01. 2003
Dát tip
Knihovníku, ptám se tebe, neboť jsi řekl, že sem tahle upoutávka rozhodně PATŘÍ a že tuto ohavnost musíme řešit. A zdraží-li elektřinu, dotkne se to 100 % lidí, včetně malého Vašiny. Přesto bych se nerada dočkala upoutávky na bojkot svícení.

Knihovník
09. 01. 2003
Dát tip
AAchen - že tato upoutávka sem patří to jo, ale to s tou ohavností - to bylo k starší věci co se zde "řešila" . Pokud by nějaký bojkot byl, tak nevím proč by zde na to nemohla být upoutávka - neříkám že by sem tak úplně patřila, ale to se dá říct i o onom narození ... Já bych zde zase nerad slyšel, že udělal první krůček, rozpozná první písmenko, nebo že řekne první slůvko ( pokud by to nebylo "knihovník" ;)))

AAchen
09. 01. 2003
Dát tip
o.k.

papouch
09. 01. 2003
Dát tip
toto je kurvafixuž LITERÁRNÍ server a takovýhle šity sem NEPATŘÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prokletí
09. 01. 2003
Dát tip
já souhlasím s papouchem, že podobné sešity, učebnice, zmuchlané noviny a jiný tříditelný odpad sem nepatří - až douslouží, chtějí do sběru ;o))))))))) m.

Pavson
08. 01. 2003
Dát tip
Nejsem si jist, zda tyto akce patří na literární server. T-mobile je navíc podnikatelský subjekt a jakákoli jeho cenová rozhodnutí musí na trhu obhájit. Neobhájí-li, sníží se poptávka po jeho produktech a tím i jeho zisk. Konkurence je v této oblasti u nás dostatečná a tudíž i takováto akce mi přijde dost naivní. Jiná věc je, dochází-li mezi konkurenty ke kartelovým dohodám. Jednu věc ještě zmíním. Zisk. Mezi řádky je v upoutávce naznačeno, že je nemravně vysoký. Kromě toho, že z tohoto zisku jsou do našeho státního rozpočtu odváděny nemalé daně ( a mezi námi, není příliš mnoho plátců daně z příjmu právnických osob ), u společnosti, která pracuje s hi-technologií je vysoký zisk nezbytný pro její další vývoj ( např. investice no nových frekvencí ). Navíc jedná se o akciovou společnost a případné dividendy jsou opět daněny. No nic, potřeboval jsem se po ránu jen tak procvičit v psaní. Musím totiž napsat zprávu pro banku.

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
Přesně tak. Jsou totiž dvě možnosti - buď je T-mobile pouze nejrychlejší a ostatní tento krok připravují také (což je podle mě HODNĚ pravděpodobné), nebo ostatní půjdou uživatelsky příjemnější cestou a pak prostě bude ztrácet zákazníky, neboť tak to chodí, že lidé si rádi vyberou to, co jim přijde výhodnější.

Yfča
08. 01. 2003
Dát tip
Podle mne se stejným krokem přijdou během tohoto roku i Eurotel a Oskar. O zrušení zasílání SMS z internetu už se mluví poměrně dlouho. T-Mobile byl akorát nejrychlejší. A bojkotem se nic nevyřeší...

StvN
08. 01. 2003
Dát tip
Yfča, Wopi - podle vás? Já zase četl na idnes, že eurotel ani oskar nic podobnýho v tomhle roce nechystají, ani zdražování ani zpoplatnění sms bran.

Yfča
08. 01. 2003
Dát tip
StvN: Zmínění operátoři podotkli, že "prozatím" o rušení neuvažují... Za týden ale třeba už budou mít jiný názor (případně poté, co k nim kvůli zrušení SMS brány od T-Mobile přejdou zákazníci)... :o)

gd
08. 01. 2003
Dát tip
pošlu avízo lyrykovi, protože TOHLE je podle mého názoru jediný skutečný plevel na písmáku. pokud chce mazat podobné, s literaturou naprosto nesouvisejcí příspěvky, má mou plnou podporu, jinak ne.

Kastel
08. 01. 2003
Dát tip
upl. upr.

suva
08. 01. 2003
Dát tip
mám už v záloze oskara, ale nevím, jestli je to řešení...

StvN
08. 01. 2003
Dát tip
Yfča - prozatím v horizontu jednoho roku, čti pozorně

nin
08. 01. 2003
Dát tip
souhlas s gd, tohle sem nepatří

Pavson
08. 01. 2003
Dát tip
gd, jo to mu pošli, takovou aktivitu též rád podpořím

Pompejus
08. 01. 2003
Dát tip
Ne že to tu nepatří, ale i šíření mailem je spam. Navíc, každý z nás zná lidi, nebo lidičky, kteří bránu ne využívají, ale zneužívají. Znám takové, co si do netový kavárny donesou diketu s texty a za hodinu dovedou odeslat klidne i padesát takových zpráv. A kolik takových je? Milion? Jestli se t-mobile rozhodne zpoplatnit, tak at, ale je na zakaznících, jestli se přizpůsobí. At jim samotným vytane v hlave nápad, že nebudou v osudný den telefonovat. Já navrhuji toto. každému normálnímu z nás stačí tak 5, maximálně deset zpráv deně z netu. Tedy, at podle čísla skutečně zákazníky registrují a pokud pošle denně, nebo týdně limit, pak teprve platit. Nebo to udělat podle ip adres. Dnešní programování na netu je na vysoké úrovni, s jejich ziskem si můžou dovolit někoho na to najmout. Ale pořád je to jejich věc. Jsme závislí na telefonech, stejně jako na mailech. zkuste si představit zpoplatnění mailů? Námět na sci fi povídku? Ne, jen možný krok někoho v pozadí. Učte se nebýt závislí na jednom. Zkuste se naučit ke každé důležitější činnosti více cest a nikdy neuváznete. Tento příklad je jen jeden z mnoha o tom, jak lidé zaostávají. A můžete jen souhlasit nebo ne, ale zaostáváme a je to fakt!

Prokletí
08. 01. 2003
Dát tip
Navrhuji, aby tento den každý uživatel T-mobile vstal, chopil se tyče (nejlépe lešenářeké) a rozmlátil svůj telefon na maďeru, sebral roztříštěný do pytlíčku a schoval v kapse. Pokud tento den uvidí kohokoli ve svém okolí, na ulici či veřejném záchodku s mobilem v ruce, noze, či jiné končetině, musí s dotyčným přistrojem naložit obdobně, řvouc přitom freneticky: "Za to může Týmobajl!!!" Kdo za den nastřádá nejvíce čárek za zabitý mobil, dostane tričko od Telecomu a k romu rumunský digitálky z roku 1975. Co Vy na to????? Už si hledáte trubku? ;o))) Pápá m.

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
suva: je to řešení, já k němu přešel v létě a mé výdaje při stejném objemu hovorů výrazně klesly
zároveň souhlasím, že tahle upoutávka je MIMOŇ

JiKo
08. 01. 2003
Dát tip
Už jsem si říkal, kde je ten Wopi-bijec za literární čistotu upoutávek! Osobně mi přijde ta výzva kapku na hlavu. Už tu nejsou komunisti T-sklízecí stroji! Můžeš si VYBRAT! Chápeš? Nelíbí se ti t-mobile? Jdi jinam. A pokud se ti nelíbí, že někdo ruší něco co ti nepatří.... jistě gsm bránu pegase neplatíš, máš prostě smůlu. Ha!

Knihovník
08. 01. 2003
Dát tip
To zase já říkám, že tato upoutávka sem rozhodně PATŘÍ (jako literární dílo) neboď vyadřuje nesouhlas a snaží se vyvolat, snad až, "revoluci" . Jiná literární díla kdese kdosi proti čemusi bouří jsou opěvována. Toto dílo jde bez okolků rovnou na věc - což cením, neboď dlouhé odbočky vedoucí do nikam nemám rád. Ale když se na to kouknu z jiné stránky, tak musím říct, že to je prostě smůla - T-mobile ždímal lidi vždycky a vždycky bude (stejně jako další operátoři). Nejsem si jist, zda-li mají v zahraničí podobnou možnost - posílání sms zdarma - myslím, že ne. Kdybych T-mobile měl, tak bych se asi připojil k "protestu" ,ale nic bych od něj nečekal . Mchodem mě to taky pěkně štve, a krom toho zrušením své smsbrány nepomohou jen sobě, ale i ostatním operátorům - což nevím, jestli se jim to vyplatí .

Cirilla
08. 01. 2003
Dát tip
hmmm.... to jde mimo mou mísu, mám ouplně jinýho operatéra...

Pavson
08. 01. 2003
Dát tip
Nedá mi to a musím ještě jednou reagovat. Ne už k upoutávce, ale ke ždímání klientů operátory. Vzpomínám si totiž, kolik stál například hovor mobilním telefonem v roce 1994 - 20,- Kč odchozí a stejnou cenu i příchozí. Člověk s sebou musel vláčet přístroj asi dvoukilový a signál hledat náhodně po okolí.To, co v této oblasti dosáhl rozvoj technologií je malý zázrak. Podařilo se to mimo jiné i fungující konkurencí a dobrou cenovou a investiční politikou ( opravdu nepracuji u žádného z operátorů ). A teď se již dostávám k tomu odírání. Pracuje-li firma s úvěry, není jiný způsob splácení tohoto úvěru, než ze zdaněného zisku. Funguje-li správně konkurence ( a v tomto odvětví spíše ano ) a antimonopolní úřad, trh si zreguluje ceny k optimu. Navíc jakákoli služba zdarma deformuje trh. P.S. nikomu neupírám právo bojkotovat cokoli ( včetně mě )

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
Už jsem si říkal, kde je ten _JiKo_, co umí vždycky tak mile pohladit. :)

_fantomQ_
08. 01. 2003
Dát tip
Mam mimo jine i T-Mobile pausal (+eurotel bratislava - pro slovensko) a celkem mi az tak moc nevadi, ze by nebylo mozno zdarma posilat smsky ... Ale rozhodne se mi postup T-Mobilu nelibi v jinych vecech !!! Pripojuji se k bojkotu, ale svuj mobil radeji nerozmlatim - neni blokovan :o)

Olda
08. 01. 2003
Dát tip
Abych vypustil neco z dilny -- zvazuji, ze dila jako tohle by se nadale nezobrazovala v "kratkem seznamu upoutavek" po prihlaseni, ale normalne v Ostatnich. Jinak kdyby byl autor petice vice napadity, zjistil by, ze jsem spravcem obsahu domeny T-MOBIL.cz (bez E), kam lezou denne stofky lidi omylem, a ze kdyby mi dal vedet, tak bych tam tu vyzvu prilipnul.. ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru