Tak co, už máte čtvrtý? :-))
Teda, my netopili ani koťata... a spláchnout do záchodu? Asi jsem máklá, ale i mrtvou myš jdu zarabat, než bych ji hodila do popelnice.. (I když mě možná jednou někdo do záchodu spláchne...:)
Drsný..
Záhone, jistě že je člověk odpovědný za cítící a žijící bytosti. O tom asi není sporu. A člověk je odpovědný hlavně za své činy, tj. za to, co udělal. Proč by nemohl být odpovědný také za to, co neudělal, ale mohl udělat? A jestli jsem to dobře pochopil, tak Jasan nepíše, že chce ovlivňovat něco v nebytí. Píše jen, že je spoluzodpovědný za to, že na svět nepřijde další dítě a za to, že o bytí tohoto nového tvorečka na tomto světě rozhodl vědomě. Tip
Ty křečky zklamala naděje. Čtvrtému dítku však žádnou nedáváš!
Má tedy možnost poohlédnout se jinde. A to je dobře...
Fagus
PAH...ten posledni odstavec me sokoval...ne ze bych nepripravila o zivot par krecku....ale ne umyslne...oj oj oj...
Jinak je to napsano svizne, zajimave...a uz se tesim na neco noveho...
teda ty jses asi spravnej cipek...:-))))tip.
A co z toho ti křečci měli, že přišli na svět a než jeho krásu mohli vychutnat, byli v ''hajzlíku?'' Zdá se, že jim ten osud byl předurčen ještě než se narodili...
a tudíž je dobře, že to čtvrtý momentálně zůstane tam, kde je - než se k němu třeba za pár let s manželkou vrátíte a pak ho přivítáte s otevřenou náručí....
- kterou zatím vyplňují ti první tři....kteří jsou doufám vzadu v tvé lebce, také...
(ale jinak rozumím ....a, zajímavě podáno )
Proč jsi ty křečky utopil, když si je mohl odnést do zverimexu, kde by ti za ně navíc možná i dali peníze??? :o(
Pár jsem jich utopil, pár nechal na živu. Ještě furt je máme, kdybys chtěla.
fuuuuj, vraždaaaa....
zaujalo, zamyslela
ješišku, chudáci křečci...uh...
ale tvoje úvaha se mi líbí *
Musela sem se sem vrátit, abych ti napsala, že mě to fakt vzalo.
Jasane - nesouhlas: Odpovědný nejsi za to, co můžeš ovlivnit, ale za cítící a žijící bytosti. Za "nebytosti" odpovědnost neneseš. Pokud "bytost" z "nebytí" vyvoláš, máš za ní odpovědnost o to větší, že jsi bez její vůle a tedy odpovědnosti ovlivnil její bytí. Nikoli ZPŮSOBIL ! Ty sám NEMÁŠ možnost "to, co je v nebytí" nijak ovlivňovat. To bys si moc fandil.
Narvah, Houba - Většina lidí by s vámi asi souhlasila. Já ale nevylučuju, že život sám o sobě, tedy i život bídný a krátký, představuje určité pozitivum.
za to nepočaté odpovědný nejsi
za spláchnuté křečky odpovědný jsi
nejsi odpovědný za nebytí - jsi odpovědný za bytí, pokud je na Tobě závislé
za nebytí je odpovědný Bůh
záhon - nesouhlas. Jsem odpovědný za všechno co mohu ovlivnit. A tohle nebytí bych ovlivnit mohl, kdyby se mi chtělo.
JASAN, je to jasan ( nebo obráceně )
...nenarozenému těžkokdy něco budeš vyčítat, tak sobě vyčti to co jemu nemůžeš...:-)
opravdu zajímavý pohled :)
no, tak to je docela drsný, jak ty křečci, tak to dítě...
*!
krásný
nabíjí úvahy šrapnely existence :-)))
Zaplať bůh, že to moji rodiče zastavili až po čtyřech. Pěkná úvaha, drsná, ale pěkná.
*
Zaplať bůh, že to moji rodiče zastavili až po dvou. A to jsem prvorozenej. Říkám to jen z lásky k bráchovi. :-)))))
Mozna je na tom lip to ctvrty, nez ti krecci.
si taky myslím,že to čtvrtý je na tom líp,než křečci.....já bych je do záchoda teda neházela...:o(
hůůů...
...zaplaťpánbuh že se to rodiče rozhodli utnout až po čtyřech..i když já jsem teda třetí, že jo :))
je to bezva, za křečky, ti jsou brutální * * * *