ani ne, ale vsichni se vyvijime, tenkrat se mi to zdalo byt dobre a dnes si toho vazim, proto to tu nechavam, sakra, to zni jako bych ted nepsal buhvijak skvele, ale jsem trosku jinde, bliz nebo dal? To nechavam na ctenari :)
a "stará záležitost" se mi zdá jako výmluva,tedy přiznáváš že tenkrát ses trochu mýlil?
:))) to je moooc stara zalezitost :) Zkus neco novejsiho, ale dekuju za kritiku :) V podstate k tomuto dilku sedi ...
nejni to špatný ale doporučil bych ti nenechat se svazovat rýmama a někdy klidně i trochu vybočit,člověk pak řekne to ce chtěl a ne bo my měl.možná jsem hlupák ale co je tedy ta tvoje rada na zbabělost?pocit viny?mě se to zdá jako vytloukání klínu klínem...
erleon: díky :) je to hooodne stare dilko :) s gramatikou mivam nekdy problem, ale spis z nepozrnosti, naopak na nasem jazyku lpim, nebo snazim se, mej se :)
Pěkné, avšak takovéto téma si zaslouží hlubší zpracování, kterému je třeba věnovat více krve a času. V každém případě však je nutné, aby sis doplnil znalost české gramatiky.
hlavně jsi si vybrala, hooooodně starou věc :))))) Ta už je tu jen z nostalgie :) Ale i tak dík :)
Nedokázala jsem ani dočíst do konce... nevím, musí to být asi fakt něco dobrýho, aby mě zaujaly vázaný verše... v půlce a pořád nic...možná mistr nasadil laťk v mém čtení... i já, když píšu vázaně, nelíbí se...téměř vždycky:D ,)
tos myslel tu báseň, nebo mě? :-D
je neohrabaná, ale milá, asi no :)
hm hm hm... hezký kontrast s dílkem "po etice poetice" :-)
toz ted se mrknu ja na tebe.:)
j.nick: uz je to nejaka doba chlape.:)
Čekal sem, že ten závěr trochu víc vygraduje... tohle mi přijde trochu naivní. Zrada -> omluva -> odpuštění... takhle jednoduchý to nebejvá...
kurna...dyt od ty doby utekly roky...:_)))
Andulka: ... souhlasím s Tebou ...
... ale i tak * Tink :o)))
Versovani je fajn, i kdyz si na to jeden trochu odvykl. Ale rekla bych, ze je to trosku moc dlouhe...ze by to vic vyznelo kratsi. Myslenka je moc fajn...:-)
Slabé rýmy jakkdy... docela dobrý jen tak dál...
děkuji za všechny kritiky....
je to takové hodně mladé...
chyb v rýmu je docela dost a dílko je jimi celkově trochu svázáno, ale není to špatné... :)
Zdá se mi to jako dobrý nápad, tohle dílo má myšlenku a je dobře napsané......sama bych to líp nezvládla.
..jak píšeš, zrada..slabé rýmy, neucelenost a těkání..
Krásně rýmované, nevidím tam chybičku. A odpuštění je nejkrásnější věc na světě.
nejni to zlý, a já i když nejsem kritik a ani pořádný básník, tak mě to moc neoslovilo
myšlenka pěkná, ale připadá mi to jako poloprázdné hafání o vině a odpuštění
je to jen můj pocit:)