Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ nebe do Nebe
01. 02. 2003
13
0
2126
Autor
Severkanova
Z nebe do Nebe
Taková světlounce šedá,
ta ženám nesluší,
jen k paní Zimě jaksi
přirozeně přísluší.
Obléká se do ní
než zmrzlé slzy roní.
Dnes plakat bude slzy bolesti,
tak tomu bývá v době neštěstí.
Ne, dnes slunce nevyjde - ono tuší,
že paní Zima svým myším kožíškem
objímá sedm duší.
:(((
February 1, 2003
Prolog se mi nechtěl číst(přiznávám se)
ale myslim,že i bez něj sem pochopila a za těch sedm dušiček,které přišly vrátit na zem co jim bylo propůjceno...au...
****
Severkanova
07. 02. 2003
Je mi blízké co napsal Skyvagrant 3.02.
Kdo měl možnost trochu poznat autorčinu tvorbu, ví, že je hodně citově založena, že nemohla jinak než vyjádřit také veršem, co v den katastrofy (a s ní mnoho jiných lidí) cítila.
Kromě toho existující americkoruská spolupráce ve výzkumu vesmíru ukazuje, že jsou určitá.společná nadpolitická hlediska. nadpolitická radost i smutek.
Severkanova
04. 02. 2003
Sedm duší
sotva tuší
jak je můžem litovat
Snad nám dnes
více přísluší
svoji duši zpytovat
Proč si sami
mezi sebou
více štěstí nepřejem
proč je třeba
vidět hrůzy
pročpak se dřív nesemknem?
Severkanova
04. 02. 2003Severkanova
03. 02. 2003Severkanova
03. 02. 2003Skyvagrant
03. 02. 2003
Je jedno, zda to byli Američané či kdokoliv jiný. Skutečně ale měli dost odvahy a protože mmě velmi zajímá výzkum vesmíru, sám takové lidi obdivuji.
Je pravda, že na celém světě umírají deně tisíce lidí a nikdo o nich neví a je to moc smutné, svět není vždy zrovna spravedlivý. Podle mě je ale smutné, když se zmaří jakýkoliv život. Každý člověk má na zemi své místo a zaslouží si mít šanci žít a být šťastný. Vyjadřovat poctu každému, kdo umřel nemůžeme, to bychom nedělali nic jiného. Je od Tebe ale hezké, žes ji vyjádřila těm, kteří si to podle Tebe zaslouží. Je jen na Tobě, komu svou poctu vyjádříš a z žádných negativních názorů si nic nedělěj-bylo to od Tebe moc hezké a to se cení.
hezke, procitene.. (az zas na trochu ten rytmus-)..) ale za Tip urcite.T
nebudu se hadat, protoze nechci a navic by to tomu dilku nesluselo. Jedno vim, jiste mate v mnoha vecech pravdu, ale v mnoha zase ne. Ale to nechme pro jine a jinam.
vsechno co tizi a boli by melo jit ven - na povrch,aby lide
premysleli a nebyli lhostejni...hezky jsi to zachytila...
*********************
Viz: Nostradamus
*********************
a báseň je krásná
Navždy_Tvůj
02. 02. 2003
Krásné - a ta UchoVokova myšlenka také.
*
Mathew - a Ty bys dal přednost tomu, aby světu diktovali islámští nebo jiní fanatici?
Albireo : je jedno jestli je fanatik islámskej nebo kapitalistickej.Co kdybysme to zkusili bez fanatiků ?
promin ale nevim....nesnasim americany a s tim jak se vsude s***u a snazej se kazdymu prikazovat tak jak ma zit.... i kdyz by si pritom meli udelat nejprve poradek u sebe doma ve statech....samozrejme nikomu nepreju tragedie ktere se posledni dobou diky nabozenske nesnasenlivosti odehravaj....ale... a navic nesnasim politiku v basnich....napsany je to krasne a moc smutne, ale proste no.... asi radsi pujdu:))))))
Přál bych si, aby zima byla ještě šedší, kdyby dokázala uhasit tu horkost, kterou na sobě 7 duší, muselo cítit. Možná to byly sekundy zlomky,¨možná déle, ale nechtěl bych to cítit ani na těle nepřítele:-((
Jen mě teď tak napadlo, že oni zažili a viděli, co většina z nás nikdy nebude mít šanci zažít a tím byli vyjmeční. Zaplatili za to daň nejvyšší, ale mi platíme daně tím, že žijem v šedé průměrnosti a plácáme se životem, jak se dá:-(( Oobně jim závidím - z nebe do nebe:-)
ShadowDancer
01. 02. 2003Skyvagrant
01. 02. 2003
abyste se z toho neposrali..na světě zemřou denně desetitisíce lidí, jenomže to nejsou naši milí imperialističtí američánci, co ??