Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSe-šleha{čkou}ný
24. 02. 2003
16
0
3352
Autor
Bhati
Druhu/ý můj...
Nadpozemská nádhero
se-šleha{čkou}ná větrem,
hledím
na tvou
rozvráskněnou
pokožku
za věky věkův {akmen}
a vrůstáme
si do dlaní,
propojeni
eternálně {connected}
2 bytosti
a z nich tu prýští
jed-/na-bolest/
Králové
přírody
buďte mnou,
propleteni
korunami
provlečeni
do snů
elfích slečen
se svůdnými rty
/a srdci/,
co za večerů
pějí
neznámým,
hladkým jazykem,
jenž lákáonejší...
tak jsem na vážkách.......- vidím stromy........, ale stejně nevím, zda mě za to ve stromovým klubu neukamenujou, no, zkusím to............ :-)
Tahle mi přijde nádherná..........- moc se mi líbí Tvé pro(lín)ání slov...
a str(o(m)y.. -t-
Koukám, že to mají mazlíčci rádi...:-)
Mouldy...já tě snad začnu brzy líbat:-)
Mouldy_Stump
02. 03. 2003Navždy_Tvůj
28. 02. 2003
Ano Bhati ! Tys to řekla ... žjová !!! ... a jaké zvíře ve mě vidíš ? Dobře si rozmysli milá Bhati, co odpovíš. A ty Wiki, střez se tygra. - Vlastně rysa, žejo ? - Nebo kapra ? :-) - Kruciš, já zase zapomněl jak se jmenuje ten kámen. :(
co mám jako furt ještě psát???????
*
já se chci na chvíli vyspat... aspoň....
Bhatinko, já hrozně rád těším... a zvlášť ty, co svými nádhernými básničkami a slůvky vždycky potěší mě...
Wiki...no konečně někdo,kdo se chudinky malé nevinné zastane taky tady!!! :-)
sidi...NO...jen to řekni...:-))) Pojď,pojď,no dělej, já se tě nebojím!:-)
Baci...:-)*** *** * * ***
Nepudu, bojím.
No tak dobře, vznešená Isabello de la Bhati from Nepovim, rozená z Kratihájů. Poté co mi Wiki vysvětlila neobratnost mé poklony, já se teda vomlouvám. A slibuju že už se to víckrát nebude opakovat, dokud mi hu …ústa zase neuklouznou.
S věčnou úctou Váš sidi, sedlák od Humpolce.
teda, sidi, Ty budeš muset začít navštěvovat základní školu poklon Gutha Jarkovského, jinak to nevidim, seš ztracenej případ :o)
Náhodou Gúta mám v malíčku, u palce. Wiki vážně to pořád ještě není ono ? Já už ale víc nedokážu, není mi dáno, do tanečních jsem nechodil. - Dobrá, já odtáhnu do svého křoví, a už nechám komtesčinu poesii na pokoji. Slibuju. :-)
p.s. Wiki a co punkce, aspoň ta je dobrá ?
A v čem mi Wiki není pomoci ? V gútovi, tanečních, nebo punkci ? Jenom proboha neříkej že v ... v ničem nebo ve všem ? ... co je správně? Abych to zase nezblbnul a nebyl kárán za uši. :-)
Albi...:-)*
Bacilku...:-) Ty vždycky potěšíš:-)***
sidi...Závěrečnou poznámku považuji za prudce impertinentní:-)
Vážně ? To mě nenapadlo, tak já to teda obrátím naruby a bude ............. Neobrátím, to by se ti taky nelíbilo. :-)
báseň je moc hezká
vrůstáme
si do dlaní,
propojeni....:-)*
sidi, ta tvoje poznámka by opravdu slabší povahu mohla vytočit :-)
Ano Bhati, naturální fantasie, přesně jsi to vystihla. (Jsi chytřejší než jsem si myslel :-)