Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senevyslovené
23. 02. 2003
20
0
4098
Autor
alina
Kolikrát jen to dokážeme?
A jestli vůbec,
do čí dlaně?
Zašeptat slova uvnitř skrytá.
A jen tak do očí
jak do studánky
srdcem se dívat bez hlesnutí
Skrz špatné dny se probolet
a neporanit zlými slovy
pro chvíle zmatené
Kolik je vět co nevyslovíš?
Nikdy ne tak
jak srdce tiká.
Jen po létech je v sobě pořád slyšíš,
hřejivé po doteku
a smutné po vzpomínce,
v zrníčkách písku mezi prsty poztrácených
Skrz špatné dny se probolet
a neporanit zlými slovy
pro chvíle zmatené.....
Moc hezky napsaný...nkědy člověk vysloví, co by zase rychle vzal zpátky, protože vybíjet si zlost na druhých....no právě ...
jo, je krásný...jen škoda, že jsem ještě nepřišla na to, jak vkládat pamprláky přímo do díla ;o( umím to jen do kritiky nebo do prologu...ach jo! papa
hm..přesně vím, cos tím chtěla říct...je těžký říkat, co si opravdu myslíme...
už jsem tak někomu ublížila...a nejde to vzít zpátky...
t*
průser_mračen
28. 05. 2003průser_mračen
28. 05. 2003
ráda bych řekla něco duchaplnýho, ale bohužel...radši budu mlčet (alespon na chvilu) a pak mluvit ve správný čas...:o)
*
ali, a přece jsou kolotoče, do kterejch se musí nastupovat, protože jsou bbáááječný ;o)
Děkuju
m.
Monty_Python
26. 02. 2003Monty_Python
26. 02. 2003Monty_Python
25. 02. 2003Drownedgod
25. 02. 2003
Monty: aspoň někdo má u vás doma rozum ;)))) ....ehmm,jako bych nic neřekla, Stáníku ;o)
BTW: už se začínám zas chvíli cejtit jako člověk, Asi vám začnu příští týden vyhrožovat návštěvou :o))
To je tak pravda až to děsí. Kolikrát člověk nevysloví to, co má a pak toho lituje. Není na škodu říkat to, co má člověk na srdci, i když občas si tím možná i nevědomky ubližujeme. (Možná, že mé vyjádření teď přesně nesedělo k Tvému dílku). Mám hodnotit? TIP.
Gerry_Longines
23. 02. 2003
SV: divný obrat???? A to už prečo???? :o)
Torolfita: naopak, cos řekl/-a /?/ naprosto přesně sedí k myšlenkám se kterými jsem to psala. Díky.
Mluvíš mi ze srdce. Líbí. Tip*
(taky nechápu, co je špatně na "Skrz špatné dny..." , možná by se dalo "skrze", že to tak nezadrhne (skrzš-->skrzeš), ale nemyslím, že je to nutné měnit.)