Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZastavse.cz
Autor
cestovatel
Vážení,
přestavuje se Vám kulturní server se symbolickým názvem www.zastavse.cz . Chce frustrovanému člověku v tomto odcizelém a zrychleném světě, jenž řídí zákon „lépe rychleji levněji“, pootevřít jednu z mála konejšivých náručí, jež se nazývá kultura. Právě tu její část, která je hodnotnější a méně dostupnější, má www.zastavse.cz na mysli.
Webové stránky s podtitulem Kulturní pozastavení chtějí být maximálně aktuální, každý den přidávat nové a nové informace o tom nejzajímavějším, co kulturního se v celé České republice děje. Nezapomínají na žádný druh umění, včetně těch, jež jsou na rozhraní. Vedle aktuálního dění věnují prostor i nadčasovým fenoménům a jejich souvislostem.
Tento portál zahájil svou činnost začátkem tohoto roku. Není vystaven žádným finančním tlakům, opírá se pouze o ochotnickou vůli několika nadšenců. Kvůli absenci podpůrných injekcí není současná podoba serveru konečná.
Nové a nové čeká na čtenáře nejen v obsahu, ale i ve formě. Zdokonalování se bude týkat zvláště intenzivnější aktualizace, rozšíření záběru - názorově, oborově i místně, atp. Samozřejmě se nebrání Vašim nápadům, reakcím, výtkám a už vůbec ne snaze se k nám přidat.
Souvislosti a dialog, na tom stojí server www.zastavse.cz. Otevřený jako dobré umělecké dílo… .
Za celý tým Vás na www.zastavse.cz zve
Hana Nováková
Hannah
a
Lukáš Hejlík
LukS