Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepokus#3
24. 05. 2000
8
1
7462
Autor
Olda
pokus#3
1 názor
No tak koukám, že máš obdivovatelek až nad hlavu.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhm.............
....................................no....................................
Chtěla jsem říct jen, že se mi ta báseň zdá trošku přecitlivělá :-))
Oldo, skvělé dílo, které ve mně vyvolalo řadu pozitivních emocí!
P.S. Jen bych možná před tu trojku dala mezeru...
Teď vážně: vskutku se plazím v prachu před Tvojí velikostí, otče Písmáka...
Oldóóóó************!!!!!!!!!!!!!!!!! Ještě že JSI!!!!! a jsi nám...a pro nás...i bez nás.....a my bez tebe.......hádej kde? i s příspěvkama :-))) nám to nejmilejší červenooký širocezarděný všemapotlapkaný roštidlo :-))))
a kritizovat tě za pokus nejde :) mám na něj vlastní názor: 1*
btw: jó a každej tvůj pokus - je KUS!!! :-)))))))))) něčeho mile zgusta do záběru přejícího ... okna - pro čumily (netu k sežrání)
Tak jdu takhle zas neco zkouset, a narazim na tenhle
zapomenuty pokus. Neverim svym ocim ;-) Rdim se a dekuji ...
Azi, tobě nic neujde... přiznávám, že Oldík má taky krááásně rošťáckej úsměf :))
Beb.
Bebitko, no speciálně ty si určitě fšímáš i jinejch věcí než očí a úsměvu.. ehmm... ;-))))))
Taky nefim jaky máš oči, na těch černobílých fotkách to nejni vidět :-) hm, nebo že bychom se už někdy viděli? :-) Musím zavzpomínat...
A HLAVNĚ MI SEM NIC NEPIŠTE:O)))ŽE JO OLDÍKU...jenže já si nemůžu pomoci a musím ti říct že seš skvelej kluk:-)))))))))) a nebuď pořád u toho monitoru - tvé oči jsou příliš krásné nato aby sis je kvůli písmáčkovi zkazil.:o)))))
bebitka blond
24. 05. 2000
:-)) (založíme oldův fanklub?)(a budeme hystericky volat jeho jméno, až HO konečně uvidíme vycházet z budovy FELu?)(no nebylo by to krásné?)(podepíšeš se mi ... na malíček?)(aneb asi mi už.. teda vlasně sem (jenom) udělala zkoušku..))
Ehmmmmm...můžou do fanklubu i "malíčci"?... ;-))))))))
Oldlo, kam ty na ty nádpady chodíš? Nádherááááá!!!! ;-))))) TIP!!!! :-))))
No teda - já nevím, co na ní všichni vidíte !? Slovosled průměrný, volba výrazů vcelku konvenční a navíc ten křížek !!! - nevím, co tím autor myslel (a navíc, ani jak se to dělá...). Nesnáším falešnou skromnost - autor SI napíše pokus... Tak POKUS JO ?!?! U takového díla - komu to chceš namluvit (hlavně abych to měl dlouhý...). A pak ještě tou trojkou uráží mý náboženský cítění !!!
A jako na chlapa na mě Oldův sexepíl nepůsobí -- zkrátka bych mu tu jeho slátaninu z Arény vyhodil a BASTA FIDLI !!!
Břízo děsně si mě pobavil:o)))ale musím s tebou polemizovat. Ten křížek je stěžejní část Oldova díla ... Olda už Ví! - to podstatné není možno slovy vyjádřit - dělá pro nás písmáka abychom se vykecali ale sám už je dávno u pramene poznání. Pokouší se nám naznačit že není třeba slov. A snaží se o to už po třetí, nenápadně a skromně ... a pak se zase stáhne a nechá nás blábolit ty naše nesmysly.:o)
TEN KLUK JE PROSTĚ ÚŽASNEJ!!! Oldíku:o))) neboj se to dát do arény já tě podpořím - a nejen kvůli tvým krásným očím.(tvá osvětová činnost je mi blízká :o))))!!!!
Tani gratuluji ke zkoušce a zapisuji se do tebou založeného fanklubu (za tu gratulaci mi snad odpustíš členské příspěvky:o)
BOZINKU! OLDIKU NEVIM JAKY MAS VOCI, ALE TECHNICKY TI TO MYSLI A PISMAK MAKA! ZA TO DIK.
DO FAN KLUBU SE NEDAM ALE PORADIM TI: SBIREJ PODPISY, NEJLEPE DO SEKOVE KNIZKY :O)
tip