Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMikrobásničky 6
29. 05. 2000
24
0
2786
Autor
Merle
16) ŽÍŽALUJÍCÍ
Šla žížala po palouku,
za ní kůň co dupá louku.
Žížala všem žížaluje.
Dupání ji dopaluje!
Zázrak? Snění? Čarodění?
Teď tu byla, už tu není!
Po žížale ani stopy.
Jen otisky koňských kopyt...
17) VELBOUDA
U velblouda stojí bouda,
akorát tak pro velblouda.
Velbloud tam však nevejde!
Myslí, že se nevejde...
18) SOKOL
Padl topol na sokola,
plno peří koldokola.
Neměl's mě štvát sokole.
Umím házet topolem.
19) MÍZOPJENÍ
Od noci do kuropění
stromu míza kůrou pění,
ale listy neklíčí...
Smrk má totiž jehličí.
nic: platí, že vždycky je něco, někdo lepší než ty... a ještě že tak :-)
BTW: zkama se známe?
JeckyllHydova
09. 11. 2000
*Mikrobásničky 6: no tak, že by už koněčně poslední??? nevejde/nevejde...nee...prosím neštvi mi víc s mikrami....ju ?o)
m.
Eternal: no já to nikde nevystavoval, tak jedině, že by někdo napsal něco podobnýho... to je možný, ale nevím o tom.
Merle, taky se mě to líbí, jen mám takový zvláštní pocit, že už jsem to někde četl. Asi mám zvláštní pocity.
Helena: je tvůj, když mi do zpráviček pošeptáš svoje další nicky... no dobře, ikdyž nepošeptáš... je tvůj
Koukám že básničky se rozeberou.. Kdyby zbyl ten sokol, jako že asi nezbude, tak bych s ním třeba taky chtěla být pohřbená :-)))
jsem ostuda, ze jsem ti k tomu ten Tip nedal hned.. nejak nestiham.. a ten velbloud s absolutnim rymem by delal cest i velkemu Comermanovi.. GRATULUJU..)
Líbí se mi to,přesto že mám raději smutné věci,no asi změním názor ,je to opravdu povedené,s upřímným Tipem
Krátke, vystižne, bolo by dobre pisat hadanky
Zázrak, Sneni, Čarodení...
Ook, Velbouda budiž to tímto tento této to... tedy prostě je tvoje Šíli. :-)(o:
BTW: pozdě... už sem se nafouk, a teď se vznáším se výšinách, kam můžou jen horkovzdušné balóny :-))
Miroslawek
02. 06. 2000
Merle, já hlasuju pro sedmnácku ten velbloud jeskvělej, škoda že už mi ho vyfoukla Šíla. :-))
Tak tohle sem smíchy nepřežil. VRAHU. Teď už mi nezbude než TIP ti dát ze záhrobí. Snad na něj věříš a proto ho najdeš (ten tip)...
Jůůůůůůůůůů děkuji :-)(o: polibek vracím a jdu se s milým velbloudem zahrabat aby mi jej ještě někdo nevyfoukl:o)))
kdyby měl někdo pocit že tu zvyšuji zbytečně návštěvnost - tak to není vůbec zbytečné - třeba si to přečte víc lidí - což znamená víc smíchu na světě a to se rovná - krásnější svět!!!:o)))))
tak tak :o)
naprosto v rozporu se všeobecnými trendy souhlasím absolutně se všemi :-))
brácho já si sem musela ještě jednou a ještě jednou a... no nic řekla bych že jsi "taky" geniální:o))))))))) ale neřeknu aby ses mi nenafouknul.
Věnuj mi bráško toho velblouda to je tak úžasný že bych s tím chtěla být pohřbená:o)!
No, když jsem viděl kolik už máš tipů, tak jsem se zapřísáhl, že odemne už další neuvidíš ! A přeci ho musím dát.... :o))))))))))
Merlí, směju se, jak to nejvíc jde. Ještě, že to neslyšíš, jde to totiž dost dobře! Hele:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) *
Chjo, já ti závidím... :o)
To je tak sqělé umět rozdávat smích a navíc tak dobrou formou...
Budu si muset někomu požížalovat! :o)))
Ť
Vtipné...a dobře se to čte a podařilo se ti vykouzlit na mé stažené tváří cosi připomínající úsměv...
Tohle ti nedaruju syčáku:o)))))))))) když mě bolí bříško tak by si jako můj hodný bratříček neměl namáhat moje břišní svaly.
Tomu se nedá nic vytknout - Bráško myslím že tohle patří do zlatého fondu!!!:o)))))))))))) Ať už tam máš hvězdičku - tuhle zase budu bránit tělem duší já - smích je jedna z těch nejcenějších věcí které na tomhle světě máme!!!
TIP
jako anonym jsem ti zrovna psát nechtěla jsem tu ještě jednou a přidávám tip :-)
Žížalující žížala je ovšem bezchybná.. a jinak taky supr! Doporučuju vydat! :-))
Velmi půvabné maličkosti, můj vliv se nezapře :-))))))))))) A za tu drzost jeden TIP