Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVše se točí kolem kundy
05. 06. 2003
2
0
3804
Autor
Aristopulos
Svět se kolem kundy točí
Kdo ho smočí? Kdo ho smočí?
Kdo ho jen v té kundě smočí
Roztáhne či neroztáhne
Moje žena nožky dnes?
Jen ne dnes, jen ne dnes
I když ti stojí do nebes
Svět se kolem kundy točí
Kdy ho smočí? Kdy ho smočí?
Kdy ho jen v té kundě smočí?
SilverArrow
11. 02. 2004
Ale no tak ... tohle není ani stupidní ani zvrhlé ani odporné ... jenom dost blbé ... příště se musíš víc snažit : )
Průsere, už mě znáš, mě se líbí ta čísílka 696969 - pěkná grafika, nonééééé? :-DDDDDDDDD
průser_mračen
09. 06. 2003
Je to hodně naléhavé!! Autorovi přeju brzké uspokojení jeho neodbytných potřeb. Zavolej! 0609 696969. Pa, brouku! .-)
Jak napsal Krchovský:
Člověk se nedoví pravdu ani ve stáří
Že svět se točí kolem pyje
A místo slunce kunda září
:)
Rozhodně nemůžu říct, že by to nebylo zajímavé, ale není to ono.
Nejen, že je to poněkud ohrané téma, ale vulgarismus "kunda" zní až příliš vulgárně, namísto aby pobavil nebo vyvolal nějakou hezkou představu, a vůbec celé je ta takové moc obhroublé. Výbornej je ovšem ten refrén. Rýmy taky nejsou vůbec špatné ...
no, u mě asi takhle studente:-) dílko s takhle šokézním výrazem a banálními rýmy:točí-smočí, dnes-nebes, vyznívá příliš směšně na to abych ho mohla brát alespoň jako výkřik:-)
totální_mrzout
05. 06. 2003průser_mračen
05. 06. 2003
možná, že bys prozatím mohl tropit onanii a dostat se trochu do cviku, abys, až se dočkáš oné božské, nevytryskl, jak sodovka po protřepání...