fádne, kŕčovité, imitujúce, i keď neúmyselne, ale určite ukradnuté z toho, čo si niekedy čital a videl... nie je to najhoršia vec, akú som kedy čítala, pretože tú som určite napísala ja, ale... zmaž to. radikálne stupídnejšie než ostatné Tvoje veci. k tým kritikám a komentárom:
.....Kolo: nemôžeš si privlastniť autora, ak Ti to sám nedovolil. je to veľmi hnusné a detinské.
.....Mathew: skúsme byť troška menej nenávistní. pri písaní človek viac-menej uplatňuje vnímanie, intuíciu, cítenie a myslenie. všetko robíme mozgami. báseň, kt. by nevychádzala z autora sa ani nedá napísať. /skús niečo z Junga./
.....Lu_Po: žiť pre písanie je úchylné, a to v neg. význame slova. avšak písanie je pre skutočného básnika nevyhnutnosťou. ale: aby mal dôvod písať, musí žiť.
...mohutní bledí červi omotali věže chrámů
a sají krev hvězd
Zajímavý fragment, stejně jako celé dílko.
Takže tip, pane kolego! :-)
je to hnusný
možná pravdivý....
ale ne docela*
..............................a bůh řekl..............
- dobré skoro jako z bible -
- prvotřídní -
i tipové - JaP -
Nic proti tomuto dílu, přece jenom mám docela rád konce světa a ani se není čemu divit, vždyť už mnoho autorů se pokusilo ztvárnit armageddon vždycky jinak a jinak a jinak...
Jo, a nenech se ovlivňovat, MNĚ se to líbí Tip
I když vím, že ti mé uznání asi nestačí
to je nejvíc depresivníííííí
ježiš, doufám, že se tohohle teda nikdy nedožiju
píšeš .... ale jen píšeš, než bys pro psaní (čehokoliv) žil
Lu_Po: jo, pro psaní fakt nežiju a jestli ty jo tak je to o to větší smůla, protože to vůbec není poznat... ale já žiju a ještě dobře píšu, ty špatně žiješ a ještě píšeš...:§)
..... tady jsem schválně použil klíčové únikové (čehokoliv)
takže i hudby ..... a to nežiju špatně , ale moc moc dobře..
a psaním se alespoň moc nechlubím ....... kdo příjde ten to schytá
a pro mě satirickej šleh nemáš, punkere?
tvůj přístup ke psaní mi připadá čím dál tím odpornější..možná že nepíšu tak úžasně jako ty, ale jsem to JÁ..když není v básni ani kousek autora, čí je to báseň ? je nesmysl psát básně mozkem..
Hmmmm... Proč při čtení tohohle dostávám hlad?
Hmmmm... Proč při čtení tohohle dostávám hlad?
Hmmmm... Proč při čtení tohohle dostávám hlad?
seš nějakej chytrej...dyž píšu básničku, ještě to neznamená že se ztotožňuju s jejím obsahem, ba čí dokonce že by to vyvěralo nějak ze mě... to nechám bítníkům a podobné pakáži a příště brzdi panáčku, na takový vymakanosti tady není nikdo zvědavej!!!!!
neco mi to pripomina že by MĚ a frantu vilnyho???????????
a s boschem se nevytahuj to je muj kluk muj muj muj muj muj muj muj muj mujmuj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj muj
chtělo by to nějakej závěr nebo tak něco....jsou to dost dobrý představy poskládaný vedle sebe,ale kde je ten konec?
na boschovych obrazech se mi libi ti chlapici v pekle s trychtyrema na hlavach:-)
Kolo: aťsi to neuhraješ...
slunikiti: Poslední verš je konec... dál už nebylo nic ...všichni jsou pryč víš,... psát o vesmírné prázdnotě, to už nemá fazónu..:))
Zoroaster: očividně nevíš o čem mluvíš, a tvou poznámku o eleganci už vůbec neberu...
:-) pobavil jsem se*
osobně si myslím, že Armageddon (pokud přijde) bude mít klidnější průběh
Venku je tak pěkně...teda bylo do té doby, než jsem si to přečetla.teď s děsem hledám odkud se vyvalí první mračna zkázy....ale Hieronyma Boshe mám ráda,moc.Takže i ta hrůza je přijatelná.tip.
.... acich achich ...... *
(G)eorgi to už se těšíš na konec světa, že vystrkuje růžky z Tvých posledních dílek?
¨Né, já sem jenom teď přečetl životopis Hieronyma Bosche a tak sem si chtěl vyzkoušet předělat podobně laděný představy do básně...
Co se to s tebou děje?Tohle, to je takový, no možná že jsi i toho Kinga trumfnul, jak je to depresivní a hnusný
Tak to jo, (G)eorgi, myslím že se Ti jeho obrazy podařily přëvést do slovních obrazů se stejnou atmosférou s jakou dýchají Boschovy malované obrazy.
Kodynie: Dík, to vydá za tisíc tipů!
Ufo: a CO jako!!! vo co tě de, já píšu a se mnou to nemá nic společnýho, takže si chci skusit šecko...
až to přijde...budeme připraveni..
Mně tahle fantazie dělá dobře!**Ten text má zatracenej spád!