Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní vstávání
16. 06. 2003
26
0
3912
Autor
Yfča
Duše pořád lehce vstává,
hned by kula neplechu,
fyzično však zaostává,
nechce se mu z pelechu.
Kyčel smutný pozdrav dá mi,
bolest dupe ramenem.
Skelet doutná chorobami,
duše hoří plamenem.
Život přesto kladně vnímám.
Stáří se mne netýká!
I když leckdy připomínám
ježibabu z Mrazíka...
No to jsem právě myslel. Vráska je druh rýhy v kůži, a uprostřed té rýhy je ostré minimum. Jinak ano, goniometrické funkce jsou pro popis Yfčiny kůže docela vhodné. Ještě bych upozornil na ostrá maxima pod povadlými ňadry a hýžděmi.
JASAN: :))) No, nerovnost jednostranných derivací znamená spíše špičku, hrot, což bych nepředpokládal, to leda kdyby už byla Yfča ve stádiu rozkladu a vyčnívaly kosti a to ještě zlomené :)))... Kdepa, vrásky a stovky minim a maxim není problém, přičtu pár goniometrických funkcí pronásobených nějakým malým číslem a hned mám vrásky na jakékoliv křivce, matematika je mocný nástroj, tu nepodceňuj :)))... (To, že by dané křivky nejspíše nebyly regulární, už je jen detail, který nemusí nikoho zneklidňovat)
V Yfčiným věku to už nejsou křivky, ale takové vrásčité hrbatice, tedy matematicky (snad správně) - existují u nich body, ve kterých se derivace z leva nerovná derivaci z prava, mají stovky lokálních minim a maxim.......Dost fuška to matematicky popsat.
Cirilla: uááá, to má být PRO další rána, si to od Humbla blbě převzala, chjo :)))...
Yfča: Teda když mi dneska v devět zazvonil budík, tak ani ta duše nechtěla vstát, to už spíš to tělo :)... Nicméně se i tak plně ztotožňuji s prvním veršem třetí sloky...
No pokud bude stačit kladné vnímání života, tak to pak jo, to bych splňoval :)))...
Aha, takže to není o tom, že budu platným členem, to je o tom, že jsem to nevyloučil - jinými slovy jsem splnil podmínku nutnou, nikoliv postačující... Brrr, nějak ze mě mlubí matfyzák, tak radši nic :)...
Koukej být aktivní, nebo tě z klubu vyškrtnu! A vyškrtnutí z našeho klubu se s tebou ponese životem jako hodně černá nit (soudruzi, kteří byli v době normalizace vyškrtnuti z lůna velké strany na tom byli podstatně lépe!)... :o)))
:))) Jejda, to abych šel stvořit oslavnou ódu na zralou krásu... Bude to pro začátek stačit? :)
Jo, jenže to neni moc ve prospěch klubu, který je demokratický a tedy neplatí, že klub jsi Ty :)...
:))) A jejda, no, tož uvidíme, co se dá dělat... Ale obávám se, že zrovna teď není nejvhodnější čas, abych pěl ódy na ladnost křivek, ve středu totiž dělám zkoušku z diferenciální geometrie křivek a ploch :)))...
Moje křivky ještě nikdo plasticky (natož pak matematicky) nepopsal... ;o)))
Věř, že není o co stát, ono báseň opěvující krásný poměr křivosti a torze či zajímavost Frenetova repéru zrovna moc mile nezní...
:))
Telo chátra, telo hnije
je to riadna otrava
ale vnútro stále žije
mladosti sa nevzdáva
:-)) Na te fotce na sve vizitce ale te jezibabe moc podobna nejsi! :-)) Nebo te take tolik loupe?
*
Musíš si opakovat: jsem krásná, jsem krásná, jsem krásná a zdráva (tzv. autoasertivita! :-)))))))))))) )*
Evi, já do toho zrcadla vidím až kolem poledne, když se konečně pořádně narovnám... :o)))
:-)))) To je spíš na takové pořádné chacha, místo jen na úsměv. Dobrý je, když je stařena ještě tak trochu slepá. Vidí v zrcadle kontury něčeho, co vzdáleně připomíná možná ženskou, možná chlapa, a říká si: Hmm, je to dobrý, a zapomíná, že ne každý je stižen stařeckou vetchozrakostí. :-))))
Rowenno, od té doby, co hůře vidím, se sama sobě občas i líbím! ;o)) Zvlášť ráno, pokud si ještě nestačím pořádně protřít oko kopřivou...
Do koupelny zásadně bez brýlí. :-)) Jen jednou jsem tuhle zásadu porušila, a objevila jsem knír pod nosem. Hrůza. :-)))
Tváře se mi lehce pýří:
pod nosem mám lehké chmýří.
Koupím břitvu za pět pencí,
ať nemá muž konkurenci...
Ať máš stesky, různé sraby
určitě a natruc všem
nech už být vzhled ježibabí
a z Yfči si příklad vem!
Další klenot ve sbírce! :-)))*
Yfčo, nedívej se tak často do zrcadla! Pak si budeš třeba připadat jako Nastěnka!! :-))
Někdy po ránu vypadám jako hezkej chlap, někdy jako hodně ošklivej... ;o))
cekanka_ucekana
13. 06. 2003cekanka_ucekana
13. 06. 2003
* Taky se musím po ránu přemlouvat a to jsem (prý ještě) mlád a perspektiv :)