Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem BUVOL
09. 06. 2000
3
1
3500
Autor
Bebitka
Stojím s hlavou skloněnou,
znak pokory vpálen na čele.
Svou vůlí roztáčím Zemi,
pomalu a trpělivě.
Jsem odvěký střed osudí,
spjatý s pramenem života.
Má je tichá, skrytá síla.
Jsem kotva nekonečné spirály.
Věrně odolám živlům,
nezlomen a nepokořen.
Jsem BUVOL.
1 názor
dievča z lesa
02. 03. 2020uf! ... som byvol ... nemám na výber ... pokračujem na ceste ... a je to paráda
Mi maminka říkala malýmu, že jsu buvol, když mi to moc nepomyslilo ;o))))) Buvole ;o)
m.
Mihule potoční, neznabohu... vlastně jak se řekne samice od neznaboha? neznabohyně... neznaboška? neznaboha?
m.
Prokletí: a-ahoj! vy jste Němci? (když je řeč vo těch gu/e/rmánech...)
Vio: těžko říct, ale chlemí se to výživně, to nemůžu říct :))
Jo, mihulka moja, páteř nemá a přece skoro ;o)))
DOSTANE SE Z TOHO???? ;o)
m.
Pišta_Hufnágl
27. 04. 2004
no ještě zlomit a pokořenit, vy jste mi ňáký... a já mám hlad ;o)
ostatně, prej jsu pes... tak nevim ;o) Smrdim jako pes? Psí konzevy nejsou špatný, ale náhubek ee ;o)
m.
Pišta_Hufnágl
27. 04. 2004
P_H: to si je ale nesmíš předem potajmu napižlat, víš... se pak nediv, že křupne celá votýpka... a přestaň s tím tady, pls
Proklí: desbrdíííš, dééé, depah!!! :-))) :-ppp
Vio: si to nepleť s beraniskama, jedno je skot a to druhý... hm brav? čehý? pelmeně? :-))
bebitka blond
13. 06. 2000
Helmat: ono se to dělí vždy asi na pět (musel bych se mrknout) dost rozdílných varinat každýho znamení - podle hodiny narození, a ještě něco tuším podle měsíce...
Kromě toho většina všech takovýchto charkteristik je udělaná tak, aby ses v tom takřka vždy našel ;-))
Jsem drak
Vzlétám k nebi
v zářivém lesku šupin
abych opět přistál
mezi odpadky
a samolibě zase
zvedl hlavu vzhůru
Nepřátelům pařát,
oheň smrtonosný,
ostatním křídlo podávám.
Ve světlech se ohřívám
a světla rosvěcím.
Jsem drak
Myslím,že je to skvělej nápad napsat takovou básničku,obzvláště mně se to líbí ,patřím totiž k přítomnému"hadímu(rybímu)komandu"
bebitka blond
09. 06. 2000Miroslawek
09. 06. 2000bebitka blond
09. 06. 2000
... tak tuhle svou báseň si opakuj až na tebe přijde to, co by tě chtělo rozhodit :-)
(...se tak někdo má... já jsem slepice - v důsledku čehož čínský horoskop ignoruji :-))
bebitka blond
09. 06. 2000
Bebí - klidná síla? :c) Jestli ty jseš bůvol (od pohledu), tak jsem já jelen s parohama. (a to o čínskym horoskopu netuším ani zbla...)
bebitka blond
09. 06. 2000bebitka blond
09. 06. 2000
jujky, nevím (a vlastně ani nevím, jestli chci, to jedno znamení mi bohatě stačí, vydá za dva!, jsem totiž blíženec:o))
ale Bebí, v tomhle jsem Tě teda nepoznala... nezlomen a nepokořen, a přitom se znamením pokory na čele... to bych spíš potřebovala já!
... ale ta kotva nekonečné spirály - to je dost dobrý!
:-)
Me uz lidi dali zvirecich jmen. :o) Mama rikala, ze jsem tvrdohlavej beran, sem tam i ta zminena kocka padla o negativnejsich ani nemluvim :o)) nebyli to vzdy gazely ;o)
Ja se tema znamenima moc nezaobiram. Narodila jsem se pod stastnou hvezdou /byla ruda a meli jsme ji leta na baraku ;o) - no dobre zase kecam, ale verit jste mi to mohli/
Jo, jo Lyryk je kočka ! Podívej se na fotky ! :o))) Já jsem Koza Róza...nebo Ovce ?
Jo, teďka jsem se doma zeptal, co že to vlastně jsem a bylo mi odpovězeno že Vůl... :o)))