Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekřížení rytmů — záblesky mrdání
Výběr: Monty_Python
25. 06. 2003
15
4
5016
Autor
g_morr
z vlaku jsem viděl:
rytmicky prdel
ana se zvedá
bílá & bledá
dopadá zas
rozpolcen:
— ký ďas? —
křížení rytmů:
pražců
TDN TDDN
logopedické
4 názory
Já vinný !!!! Nejdaději suché červené, a le v poslední době i bílým nepovrhnu, a při zvláštních příležitostech dokonce i muškát pozřu.
Ale i já dostal hlášku. Svého informátora pochopitelně nebonznu, jako někteří :(((((. Teda spíš :))))))) To víš dobrá věc se i po letech prosadí :)))))
Vinný jsem i já.... červený i bílý..
a teď se červenám za bonz....
avi Noe...
Luk_Malér_8
05. 08. 2003Luk_Malér_8
05. 08. 2003
Mě to ani nepřijde moc vkusné..a nevím proč mají lidi touhu všude psát ta sprostá slova? myslí si snad že dosáhnou větší úrovně? dravosti? neříkám že se jedná jen o tebe, ale slova jako Kurevsky, a zkurevný, atd..a pak ta prdel,no, je to holt český slovo a ještě se dá nazvat, že je v limitu.
příjde mi to dosti zmatený, tak nějak bez většího smyslu, asi že nejsem zainteresován, k jaké situaci to je směřováno.
Jako by tam bylo moc věcí najednou..pro mne je to moc hrubé.
*Only my opinion*
Tristrame, děkuju za rozsáhlejší úvahu. Též jsem – zas k ní – vypracoval pár poznámek:
1. sprosté slovo se tě neptá, přijde a bere
2. to zřejmě není směřováno k žádné situaci. je to směrováno ke kolegovi průserovi. co je to směřování k situaci vlastně ani nevím.
3. zmatený to bejt musí, vypráví to o polyrytmii, kterou napsal sám život
4. hrubé? vždyť je to hladké jak dětská prdelka, všechno spisovně, chvílema až vrchlický
5. je to bez většího smyslu. vlastně i bez menšího. nejspíš vůbec bez nějakýho. kurva! že by to byla chyba?