Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKAMPA!
26. 06. 2003
2
0
6362
Autor
Bebitka
... hele lidi... jak vidíte nápad zopakovat loňský mecheche na Kampě, Kampičce, hm?
pozor pozor:
19.7. se prej chystá zolli-akce, což jsem netušila... tudíž odvolávám termín 19.7., abych nekonkurovala zolli...
Omlouvám se, komu posílám avízo na fotky dvakrát,
fakt jsem se snažila si ten sezam jmen zapamatovat, ale:
|||-_-|||
Ich bin Blonde, bitte, noch einmal und langsam! KAMPA 2003
|||-_-|||
► Kalaisko…
Bééééé! :o((((
Škoda!
A vůbec všichni, co nemohou! :o(
► Beb, ten popis pro Albiho je naprosto dokonalej!
Ⅲ-_-Ⅲ
Ⅲ-_-Ⅲ
juch :o)))))) ......... snad se taky nějak posbírám a přindu se srazit :o)))))!!!!!!!!!!!
kocour lvovitý se též nedostaví páč se bude strašlivě bát v undersbachu :)))
Protože tam jedu, tak ten slejvák bude. To mi ten Petr s klíči dělá furt.
skoro by se chtělo říct - Albi, nejezdi - kvůli počasí, ale nebudu sprosté ;o)))))
JohnieBass
30. 07. 2003
Bráška Johník se mrzí, budu Vám muset stačit sama bez ňho. Tož pá ;o)
m.
papouš jede a ASI i s tOjikem
jenže zatim neví kam, kde a proč ...... no na Pampu, to je jasný, ale neví, kde bude spát a proč bude spát a kdo ho přikryje odhlučňovací stěnou, aby nebylo slyšet, jak chrrápe....
..aha, néé na pampu, na lampu ..... co?? ajo, kampu ...
:-))
Bebitko, dalo by se to místo srazu vyznačit přesněji? Loni jsem byl jen na 2. srazu, a to si ještě z místopisu pamatuji jenom, kudy se vůbec na Kampu dostat z Karlova mostu:
Albi: ono dost záleží na tom, kde bude volnej plac... s ohledem na očekávaný počasí a mračna turistů & hippíků... ideálně bych to viděla na místě konání 1. sletu, tj.: cestou na Kampu z Karlovo mostu minem-li po pravý ruce pomník Dobrovskýho před Werichovo domem, blížíme se k domečku veřejných toalet, kterej bude stát po naší levici... stojíme-li zády k tomuto WC a zároveň zády k řece, díváme se směrem k trávníku a potoku... a tam je takovej velkej strom...
ehm, nezní to asi nijak přesně, ale pokusím se na místě uchystat poutač... :)
ALL: takže 2.8. úderem dvanáctý pod tím stromem, ju ;-)
Zosha_in_Caribic_2
24. 07. 2003
OK, podle toho popisu to snad už najdu. Ten pomník je tuším na té mapě vyznačený. Těším se na Vás všechny.
Daisy: určitě šťastni! ;-) nepoleješ se vínem, nenadrobíš si do výstřihu, nebudeš mít na zadku fleky od trávy... nespadneš do potoka, nebudeš půlnočním zpěvem pobuřovat počestné domorodce... :-)
kalais: jaký "když"? a jaký "třeba"? he? koukej přiject, omluvenky neberem :)))
Zosha_in_Caribic_2
16. 07. 2003Zosha_in_Caribic_2
16. 07. 2003
Přijedu a snad ne sám. Budou podrobnější pokyny ohledně v kolik a kde přesně?
1.8.: tak toho prvního budou mít k dispozici mimopražáci, aby měli čas se sjet, sjednotit, poztrácet, zorientovat, zmužit a ubytovat... jo?
2.8.: řekněme kolem oběda (držme se dvanácté) se natrousíme k onomu památnému stromu z první loňský kampy... nebude-li pod ním volno, najdeme se pod druhým památným stromem... pamatujete, ne?
poznámka: poutače a fáborky, vydatné svačiny, nafukovací balónky, domácí mazánky, frisbee, odnože, tekuté mírněstupňové posilovače... a popř. texty k recitálním orgiím... to všechno s sebou
těším se na vás*
Nebo se nikdy nsejdeme! ぺた |
Tak kdy to tedy bude? To si hodná, že mi nechceš konkurovat, ale já bych se té „konkurence“ ani nebála...někdo tam jiný sem..ale aspoň třeba budu moct přijet.
NO v sobotu 2. mám sice noční, ale možná bych na pár hodin mohla..uvidíme
Wiki&Wopi: taxe aspoň v pátek mimopražský sjedou, porůznu poubytujou a v sobotu bude "oficiální" sraz... to by šlo? :)
Albi: když si je přineseš... ;-) spíš asi letos nee, nebudem nikomu přidělávat starosti :) piknik může bejt i bez topínek :o)
Proklí nezkus nepřiject... pomalovanej nebo navostro, to je fuk, čáryfuku :)))
Termín sobotní výborný.
Albi, každý co si upeče nebo uplácá doma...:-))
Bebínko: Může, ostatně loni první "Topinky" snad byly taky bez topinek. Já jenom, že je máš v názvu (ledaže bychom to brali toast=přípitek) :-)
Polárka: supr, dlouho jsem tě neviděla :-)
Albi: předpokládám, že bude mít každej sváču :o)
Zolo: čti pořádně, šak to bude sobota ;-)
hlasuju, hlasuju pro takove ty 1. a 2., esli teda nejni ouplne uz odhlasovano...:o))
teoreticky by to toho 1. a 2. šlo. Nevím ale jestli budu mít peníze na cestu.-)
no tak avi jsem dostal, ale stejně vím prt ......
TAK GDY ??????????????
mno..tak ja bych se sim taky prijela 1.vosmy podivat, ale nemam kde hlavu slozit? bude kde spat bo budu muset supajdit este vecir dom ??????
a topinku sem nemela vloni ani jednu..a letos...letos...si taky zadnou nedam TAK :-)
prosim o avizko ci sms jestli to plati ju? papa a uz se malinko hodne tesim :-)
jestli to bude 1.8, tak asi ani nemá cenu, abych se z těch stounů vracel dom.-)))
Pišta_Hufnágl
01. 07. 2003
Taky bych se raději držela Kampy a topinkování, tedy do té chvíle...než se zhroutil pečící stroj.:-))
Merle, musíš lépe poutat a zájemci se určitě je pohrnou, tedy na ty topinky.:-))
Pol: když všichni přijdou "preventivně" naobědvaní, můžeš poutat jak chceš.... :)
Merle, jak myslíš, někdo má svaly, někdo čáry a jiný kouzlo osobnosti za každé situace.:-)))
Zosha_in_Caribic_2
29. 06. 2003
ráda bych přisla mezi vás , jenom jsem asi nějaká létem retardovaná , protože nevím kdy :-))
Já se budu zatím raději držet svýho půllitru a až se teda dohodnete, kdy to teda bude, tak mi teda pošlete avííí, ju? :-)
jako loni, ale vic cesneku ;o)) a min psu co vylizujou na zem spadly dabelsky tousty ;o)
hmmmm, to zní dobře ................... ale taky bych prosila pak bez té povodňové třešinky na dortě :o)
ale posledně ty topinky nikdo nechtěl jíst...
když bude čas, tak bych snad i jo...
ráda bych jela, ale bohužel se do Prahy jen tak nedostanu, snad někdy jindy.. užijte si to.. :o)))
jo, jo, jo, chci, já na těch loňskejch nebyla, páč to jsem tu ještě byla taková plachá :))
Merle: letos by topinky někdo jedl, že nevíš kdo? :)
nin: já a Petula jako loni? :)
jen nevím kdo bude zařizovat ten grilovací plech...
ikdyž v té upoutávce se vlastně o topinkách vůbec nemluví... :)
jasne konecne ti dovalim ten sutrak :)) Normalne sem se minulej tejden tak strasne opil, ze sem ztratil karimatku, tak se mi pak v sherwoodo bude spat spatne :))
navrhujte termíny... krom tejdnu 7.-11.7., kdy jsem pražsky nejistá, můžu krz celý vakace...
Kocour: já bych ti karimatku klidně dala, teda půlku, páč jsem se před dvěma měsícema opila a půlka mi shořela v ohýnku :)))
Merle: ty seš detailista, toust nebo topinka, beru všechno
když bude výběr ze dvou víkendovejch termínů, tak určitě jeden z nich můžu, jsem v Praze pravděpodobně celý léto
sem se opil v pondělí, pak v úterý, ve středu ne, včera jo a dneska budu asi taky na tom stejně a karimatku sem neztratil, já nevim, jak vy to děláte?? ;-)))
hermite, já v pondělí ne, v úterý jo, ve středu jo, včera jo - sakra, von už je pátek? jupíííí!
já se opil ještě předevčírem a zapoměl doma klíče, takxem musel dělat solo výstup do prvního patra a zítra vyhrajem extremcup a to bude taky veliký :))
Pošlete mi avi, když budete shodnuti na datu... upřednostňoval bych pátek..... chují....:-)
tady furt všichni mluvěj o nějakejch pátcích ....ale semblbáneboco :o)) žádnej měsíc, datum, letopočet, století a tak.... :o))))
No....jinak, já v zásadě asik můžu druhou půlku července a srpenec krom druhýho tejdna mám zatím volnej...
tak hele, banditi a bandasky:
nabízím/navrhuju: pátek 18. července a/nebo sobota 19.
á nébo
pátek 1. srpence a/nebo sobota 2.
(a nebo holt další pátky+sobotěnky...)
kdo ste pro tso???
především bych se domluvil s nějakým meteorologem, kdy přijde povodeň a dal to PŘED ten termín
:)
ale Wopi, nestahuj gatě, dokud jsou záplavy daleko... i když jsem teda dneska zaslechla, že jak je taklenc žhavej červen (jako lóni), tak nás srpnový velký vody zas neminou (jako lóni, že)... tak nevím a motám si hlavou... ale bych to riskla, což?
19. července :o((
Kdyby bylo jiné datum, mohla bych připlout Poserdonem a v případě potřeby (povodeň) vás vzít zadara do Hamburku... ;o)))
VŠEM na vědomí:
na 19.7. je nějaká zolli-akce, tudíž tento termín neplatííí! omlouvám se hluboce za přešlap, nevšimla jsem si toho... víte ještě o nějaký akci ve stejný době, ať můžem kampu nějak zkonsolidovat???
Mám dojem, že povodeň byla proti této akci pro Kampu pouhým něžným pohlazením... :o)))
Hele,
bebitko,
Ty zase chystáš povodně???
Vzpomeň na loňský rok!
Já bych nechtěla, aby zase po nás přišla potopa!
Nejdříve se to musí nějak POZITIVNĚ začarovat…
ぺた
Navždy_Tvůj
26. 06. 2003
Navždy_Můj: tedy o hodně jsi přišel :)) nech si pamětníky vyprávět :))) jsi pro? a který prázdninový termín bys viděl jako schůdný?
Navždy_Tvůj
26. 06. 2003
možná by to nebylo špatné...v praze stejně budu od října asi everyday, tak proč tam nebýt už dřív...-)))
HeJ! Mi avízo nikdo neposlal:-( Záleží na tom, kdy by to mělo bít (a koho:-) )
Jsem všema pro, ale muselo by to být už v červenci nebo až ke konci srpence (pokud by nemělo být pro mne předem zabité). Loni to bylo bezva.
.......no já nevim ......... já bych zase stavěl kulometný hnízda na Jiráskovým mostě a pak by přišly povodně .... A tentokrát konečně už pořádný, žádný takový bububu......
:-))))))))