nejlepší reklama v mým životě, co jsem shlédl :D
:D
nejlepčí je posel odstavec :))
ano, závěry jsou má doména :-)))))
to je tvoje www.zavery.cz? :))
ale jináč sem rád že sem takto náhodně na tě narazil.... sem tě nějak obcházel (no já taky moc nečtu) a hle! Ty píšeš vtimně a mně mile :))
No, já se zamilovala zatim jen do tebe, jestli se zamiluju taky do tvýho psaní, to teprve uvidim :-)))))
co na to říct... ééééé ... jak zamilovala?
ps: u slova "vtimně" z předchozího vstupu nahraď veškeré výskyty písmene "m" za "p"
nahradila jsem, mám IQ vyšší, než 50 :-)))
tak, nikdy ses nezamiloval? :-))))) to ti přijde, ani nevíš, jak :-)))))
mám se bát? :-)
ps: jestlis nahradila máš IQ minimálně o dalších 30 vyšší .))
neboj se, já neubližuju, moje láska pomáhá :-)
mám IQ 143, řikali, řikali, esli nechci do Mensy, řikám já: Jo, to určitě, radši budu v jedličkárně nejchytřejší, než v Mense nejblbější :-))) oni maj limit pro přijetí 140 :-)))))
šak jo já psal minimálně :))
nevím proč ale "mensu" sem dycky bral jako vysokoškolskou jídelnu :))
asi proto, že si hladovej :-)))))
po vzdělání :-)))
spíš po řízku a smaženým sýru...to můžu dycky .))
ježiš, takový samý nezdravý věci! A ještě řekni že s dvojitou tatarkou!!!!!
věčinou jo, tys vegetento?
Já????? No dovol! Člověk musí žrát maso, aby do něj něco bylo! vegetento jsou leklý vycmrdliny bez vášně! Já smim i trojitou :-)))))
protože na ty užitečný věci si musíš přijít sám :-) protože jsou právě tak důležitý :-)))))
To jo, já rád zjišťuju takový věci, jako že oheň pálí, po vodě se chodit nedá (většinou), led klouže a studí, sex je fajn, konzerva se vidličkou a lžící otevřít nedá (nebo se mi to asopň nepovedlo před tím, než jsem si ublížil:), jíst se dá prakticky všechno, alkohol se nemá (příliš) míchat, a bůhvícoještěbychtituvyplodilkdybychseteďnezastavil:)))
Tak vidíš. A takový ty nebezpečný věci, jako že voda se nemá lejt do kyseliny sírový, nebo finančně náročný věci, jako kde je Trinidad, nebo Tobago, nebo takový úplně zbytečný věci, jako že trojúhelník má tři strany, takovýhle věci se naučíš ve škole :-)
No, to s tou kyselinou jsme ověřili na gymplu i experimentálně:))) Ostatně ne nadarmo jsme od druháku nesměli v laboratoři na nic šahat;)
Ale jinak vřele souhlasím, já se teď učím spoustu zbytečných věcí jako s tím trojúhelníkem, akorát že už nemá strany tři, ale téměř nekonečno...například:)))
Tak to se učíš pěkný kraviny, protože od toho se to jmenuje trojúhelník, protože má tři strany! Dreiecke! A basta!
No on už to taky někde v půlce výkladu přestal bejt trojúhelník...ale to je nadlouho, dyk nám ty kraviny jenom vykládali půl roku, což teprve, kdyby nám to měli vysvětlovat:)))
Kdyby aspoň to, to by stálo za to sledovat tu přednášku a projektor, takhle to bylo dobrý leda tak ke spaní, jezení a dělání bordelu;)))
no tak to odmítám chápat, že by TROJŮHELNÍK měl víc stran, než tři
Dyk taky říkám, že to v tý době už nebyl trojúhelník, toho měl někde mezi prapředky z matčiny strany:)))
No, já teď poslouchám znovuobjevenej Manowar a tak je mi fuk, kolik maj trojúhelníky úhlů :-)))
Mně zatím taky, ale příští úterý to bude náramně zajímat jednoho pána s vysokým čelem:)))
jak má vysoký čelo? Kreslí si na něj trojúhelníky?
To nevim..já se ho zeptám...čelo má takový vojensky vysoký, ne až na temeno:) On je mladej, sotva čtyřicet...
jo tak to je ještě zajda :-)
Ne, nás učili takový užitečný věci, jako jak probíhá fotosyntéza, co to je teorie relativity, jak si nasadit plynouvou masku (50 let starou bez filtrů;), kde najdeme Trinidad či Tobago, kdo to byl Sova či Ušurmaš (nemám ho rád;) a tak všelijak podobně. Ale jen probůh ne nic ze života či něco co by se nám mohlo hodit;)))
Jojo, to má reklama v úmyslu :-)))))
Ony už mají reklamy i úmysly? Ještě řekni, že nekalý a začnu se bát:)
reklamy byly vytvořeny kvůli nekalým úmyslům! To vás ve škole neučili???
Tak. A teď jsem silně zmaten a mimo a bůhví co ještě...:))) Asi vliv tvé reklamy..
Vydařená taškařice, takových reklam se v televizi asi nedočkáme...ale ušetřilo by se, jendou reklamou zpropaguješ několik produktů!;)))***
No viď, neni to geniální?
Jdi pracovat do reklamy:) Anebo radši ne, to bych příště u televize umřel smíchy (už se dívám jenom na reklamy, nic jinýho nemá cenu;)))
Já tě chci:) Ale nemám reklamní agenturu ani nic na reklamování....nebo propagování....vlastně nemám skoro nic:)
Něco málo.....ale co s nima? Prachy jsou téměř na nic:)))
prachy jsou na všecko, když máš prachy, nepotřebuješ ani reklamní agenturu, můžeš mě mít i bez ní :-)))))
Neboj furt! Už jsem ti snad řekla, že ne!!!!! :-)
Ale já jsemto asi nestihl přečíst
No jo, tak teda ještě jednou: Nejsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))))
Nessssssssssssskonale ššššššššššššílenéééééééééééééééé .
Ale jinak je to dobré . A mne reklamy neovlivňují, protože se na televizi dívám jednou za sto let .
Jinak se mi líbí tvá klasická sžíravá ironie a opět připomínám jednu starou zapadlou otázku, totiž jestli jsem já byl přísavec upíří ( nebo jak si to nazvala .)
Nejen pro naši... ach ta globalizace ;)
cekanka: Někdo to sledovat musí, k čemu by jim reklamy byly, kdybysme je všichni ignorovali? :)
No, právě, já furt žikám, že jsem velmi důležitá pro naši ekonomiku!
Endif: Vidíš :-) já se tim bavim :-)))
reklamy jsou úplně na h... tolik zabitejch peněz a nápadů... úúúúnava...
souhlasim...a co to znamená?
Hehe :) Mě reklamy ovlivňují jen do té míry, že je programově ignoruju.
Tak tos mi udělala radost! :-))))) A doufám, že já tobě víc! :-)))
JMC: Jo, mělo to bejt pitomý, chaotický, přeplácaný, kýčovitý a prostě příšerný!
ale to jsem taky napsal, ze takovy ty reklamy jsou, takze to sedi, takze to neni nejak spatne, jen proste nic, co bych zral (tak jako ty dnesni reklamy, nepatrim do cilove skupiny holt)
JMC: Já patřim! Jak vidim copatou holčičku, co sedí na klíně dědečkovi, tak to kupuju, i kdyby to byl olej do auta! :-)))))
cekanko, no nekdo to kupovat musi. treba casem zmagorim a postihne me to taky. kdo vi.
JMC: Dělám naší ekonomice neocenitelnou službu. Moje peníze poctivě obíhají. A kdyby takhle obíhaly i tvoje, naše ekonomika by se nehroutila. Tak se nad sebou zamysli!
StvN: Nebudu ti vyprávět nic :-))) koukám, že ti to jde :-)))
prijde mi to trochu preplacany, ale o tom ty reklamy dneska jsou, takze to vlastne sedi. dobra, uz mlcim.
tenhle druh humoru mi zrejme proste unika.
ale jo, je to dobry a ma to vtip.
StvN: Teda, ty máš ale náladu! Dyk je to jenom prdel!
Vyprávěj mi o tom a pak můžeš říct ještě tu o šípkový Růžence.
limetka: Jo, to je život :-))) založ si vlastní reklamní agenturu :-)))))
SV: Budeš producent? :-)
DW: úsměvný????? Měli jste se u toho chytat za břicho! :-)))))
Ach tak, ha, ha. No nic. Trochu jsi přebrala? Těch devatenáct tipů nechápu, lidi už nemaj žádnou soudnost, ale dobře jim tak, aspoň reklama padá na úrodnou půdu.
úsměvný a pěkně napsaný *
Olina: my taky nemáme televizi :)))
měla jsem blbou náladu, protože jsem svůj mozek trápila nad něčím podobným a ty jsi mi jí zlepšila. ha ha ha :-)))))))) dík a típ
Kdysi dávno jsem četl krásný slavný román Jamese Jonese Až navěky. Tam byla jedním chlápkem vyslovená teze, která mi navždy utkvěla. Volně cituji: „Říká se, že lepší špatná reklama, než žádná reklama. A já říkám, že lepší špatná reklama, než dobrá reklama. Pohorši lidi a oni si tě zapamatujou. Dobrou reklamu si umí opatřit každej pitomec …“
Když náhodou vidím nebo slyším dnešní reklamy, tak si vždycky na to vzpomenu. Přesně v tomhe duchu jsou tvořeny. Ale jsem dost na pochybách, že by ti tvůrci ten román četli.
:-))) *
Jiřík: To jistě, hned si to pořiď...ale nevim, co :-)))))
nin: To vážně? Víš, že vám závidim?
limetka: A nad čím ses trápila?
guy: taky jsem to nečetla. :-)
cekanka: No to jako že nemůžu využívat OUWEJS s citronovou vůní :)))...
Aha, já ani nevěděla, že ta vůně se vztahuje k OUWEJS :-)))))
Tos tak nemyslela? No, mně to tak vyznělo :)))...
No, asi myslela, ale už zapomněla :-) dyk je to dávno, byla noc a já jsem sklerotik, tak co se divíš?
Dobře, už se vůbec ničemu nedivim :)...
trápila jsem se radio reklamou, kterou jsem dělala pro jeden obchod a moc mi to šlo, akorát oni chtěli něco úplně jínýho:-)
aúúúúúúúúúúúúúúú.....:-DDDD
típ
No jo, ale sem to ještě opravila :-)))))
ta je teda děsná - rukama zamatlanejma od Palmkoka si svlíká prádlo? :-))))
Ale neeeeeeeeeeeeeeee :-))))) to do toho vstupuje reklama, víš, prostě střih a nějaký jiný ruce se zapatlaj, potom zase střih a Jana se svlíká .-))) Chápeš??? :-)))))
ok, když se někdo svlíká, reklamy mě pěkně serou.
g morr: Mě serou furt :-)))))
Mě by spíš zajímalo, jak moc by vás reklamy sraly, kdyby vás mohly živit. Odhaduju, že minimálně polovina lidí z Písmáku by nabídku na jejich psaní vzala všema deseti. :-))))
Astra: Jo, já například jo, myslim, že bych to dělala o moc líp :-)))))
Piš si že nedělala. Zadavatelé, by ti to nedovolili. Oni platí a diktují.
A dyk já vim, si dělám legraci, ne! :-)
no já sem takovej suchoš, že to nechápu:-))))))))))))))
Nejlepší je stejně reklama s tím soubojem s beranem a to závěrečné "V pohodě-ě-ě-ě", to se prostě musim smát. ;-)
A nejvíc mě štvou ty na prací prášky - kecají že to vypere i skvrny od krve a špínu co je zažraná, o zažrané skvrně od krve ani nemluvě. ;-)
:-))))) ***
Nejděsnější reklamy jsou v rádiu - tam nemůžou použít obraz a tudíž je tutno veškerou blbost koncentrovat do zvuku :-)
Klubíčko teda myslim, po ránu klávesky nějak neposlouchaj.
skvěle jsem se pobavil! :)
Dobrýýý, fajnky, taky mám rád v pohodě-e-e-e-e
:-)))))))))) ale voní jako citrony :-))))))
Du si koupit vatu (pro jistotu!):-)))***
Jojo, Jana už to zná..;-)
skvělý:))))) akorát mě mrzí, že jak nemám tu televizi, tak nedovedu asi až tak moc náležitě ocenit - oceňuju s vlastníma vizuálníma představama:)
*******
No nevim, co bych dělal bez televize a jejích reklam. Asi bych si denně četl, chodil do přírody, sportoval, nevěděl o spoustě neuvěřitelných novinek jako např.:vložky, které na sobě ani necítíte(i když já bych je jako chlap asi cítil:); desítky ještě lepších pracích prášků; piva koruny mého srdce a další velice užitečné novinky.
Nebýt reklam, tak by jsme dosáhli takového rychlého vývoje, že by nás pod svou tíhou jistě zahubil.
Reklami jsou výborným regulátorem inteligence lidí.
Díky Bohu(nebo Železnýmu?) za to!:-)
***
Jéééé, se vás tu sešlo! :-))) Tak nebudu odpobídat extra, jestli se nebudete zlobit :-)
Já mám reklamy asi v podstatě ráda, jak tak teď o tom přemejšlim, protože ve mně vyvolávaj představy. Například, když šla ta reklama telešopingu na takovýto cvičítko, jak to byla židle a kroutilo se opěradlem, u toho jsme se šíleně vyblbli! Postavili jsme se před obrazovku a dělali, jakože sedíme na tý židli a kroutili jsme se a měli jsme děsnou radost, kolik jsme ušetřili prachů! :-)))))
Olina: Máš výjimku, tobě extra...Buď ráda, že ji nemáš :-)))))
A nejhorší na tom je, že už se to vlastně děje, aniž bychom si to uvědomovali. Hezký nápad, hezky zpracovaný. *TIP*
... chyba: "Po třevěném stole"
Fakt jak citróny? Tak to o mnoho přicházím :)))))...