vubec to neni na zadneho z kozorohu co znam... ale je to nadherne. ja bejt tim pro ktereho je to napsane tak z toho dojetim brecim ... nebo se valim smichy po zemi kvuli tomu prdlousi :o)). Tip!
zakončení sbírky! Rowy, napni mezi mými rohy šňůry a pověz tam to prádlo a já s tím budu běhat po světě i když už nebude ten krmelec, který mě vystlal
děkuju ti
já vůbec kozorohy neznám a tak jen řikám, že seš prostě úžasná
asi se to dotklo mých rohů
Horoskop pro Kozorohy? Tak to je taky pro mě. Nejen pro to tip.
No já nevím,já tydle osobní výpovědi nemám moc rád!.
Jo a jak jinak dokážeš něco říct,cokoli, než osobně a sám za sebe? Přemejšlej než vydáš osobní výpověd o tom, že je nemáš rád.
Jo a jak jinak dokážeš něco říct,cokoli, než osobně a sám za sebe? Přemejšlej než vydáš osobní výpověd o tom, že je nemáš rád.
No, já myslím, že Marvil se domnívám, že tohle je až příliš osobní. A určitě je to otevřenější, než je slušné, běžné, obvyklé.
:-)
zdraví kozoroh Olina:)
***
Je to dobrá věc, ale pořád se nemůžu zbavit pocitu, že je to zkrácená verze něčeho dřívějšího... Asi jsem blbej :o)
Takřka všechna má dílka jsou krácena. Ale tohle je originální verze. :-)
já znám jednu kozorožku a to je taky pěkný nadělení :c)
Také mám kozoroha.
Je to úchvatné (báseň, i můj kozoroh:-)
*
mlčím
a
přeju
místo závidím
tip
Majko, milá*** tak přesně o tomhle vztahu to je. Kozoroh, Býčka. :-)
:-) Tak proto! O to víc jsi mi sympatická ;-)
Jako kozorožka v tom nacházím jen trochu, daleko víc jsem tam našla o svém partnerství kozoroh-býk. Děkuji *****
Překrásné vyznání!*
Trkají také čerti, když mají rohy?
s kozorohama jsem si vždycky rozuměla nejvíc, i když lidi nedělím do 12 škatulek, moji nejbližší prostě bývají kozorozi...
a tohle mi připadá na tebe málo rozjetý... *
jsem kozoroh, ale nějak se v tom nepoznávám :-) i kd\yž ...možná....
a ostatně záleží na tom, co je v ascendentu .-))
Jen na skok, ale stojí to za to *
trkají všichni rohatí ! :-)))))
moc pěkně!
hmmmm... je to von, kozlík ;o)))))