Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVteřiny
20. 06. 2000
20
0
2607
Autor
Sarken
Kruh dlaní spojených v naději
kolo štěstí před vraty hřbitova
kam jen se sny bláhové podějí
už chystá se sekera katova.
Ne! Stužky paprsků rozpletou strach
a bosá chodidla laská tráva
do vlasů padá mi Venušin prach
hvězdy jsou oči v ocasu páva.
Záblesk úsměvu stíny prozáří
noc ze stříbra utkané má ruce
víry fontán kotouče vytváří
racky a nás pojí jedno srdce.
A vteřiny plynou...
Díky, Sarken. Za všechny básně, které jsem dnes od Tebe četl. Děkuju za Tvá slova.
skutečně sqelé dílko. vyvážené. nápadité, s obsahem, duchem a podobnými proprietami, kterých si u qlitních wjecí fšímám. budiž ti dán i za mě tip a složena poklona.
Miroslawek
29. 06. 2000Miroslawek
28. 06. 2000
A to já se sem klidně přijásám :-)) V poslední době jedna ze tvých nejlepších básní. Metafory už ti ocenili, tak jen jednu otázku: Jak vypadá prach Venušin?? Zelený, fialový - modrý?? Červený!
Regins: po svém to pochopil každý, a po svém každý dobře... Je vidět, ža každej jinak chápeme slovo pochopit...
Jiko: přečti si moje dílko z čajování 3.6.2000, stačí si dát vyhledat slovo "asfalt", abys to nemusel číst celý...
Strhující nástup, vynikající závěr
Nevím, co si mám myslet, skoro to vypadá jako bys ses sloku od sloky pohybovala od absolutního pesimismu k naprosté životní euforii ...
Strhující nástup, vynikající závěr
Nevím, co si mám myslet, skoro to vypadá jako bys ses sloku od sloky pohybovala od absolutního pesimismu k naprosté životní euforii ...
Kruciš..
Promin ale musela jsem si ulevit a jinak to nešlo:o)
Sarkenko tak moc ráda Tě čtu,nevíš čím to bude?
V Tvých básních slyším hlasy vůně a barvy,neříkám že jsem všechno pochopila,to ne tak troufalá být nemohu,ale snažím se ,já vímněkde i snaha selhává tak piš at mohu začít chápat..:o)
... jedna z nezapomenutelných nocí - chvilka s vůní věčnosti - díky sarkenko že si to co se nedá přetavit do slov přetavila do obrazů...
Vinil to řekl za mě
...
MERLE a vysvětlíš?
ps: ono se někdy v poezii stává, že na čtenáře to zapůsobí a udělá si jiný výklad básně. Já to pochopil určitým způsobem, mám výklad toho co ta báseň znamená ...
Díky, Sarken. Vteřiny plynuly nekonečně pomalu, jakoby v rozpacích, že nám ukrádají z těch chvil, na které se nezapomíná. Budu si to pamatovat.
Sarken: naprosto přesný!!! konalý...
ViNiL: ...
Jiko: nepochopil jsi to (ne skutečně), protože jsi tam nebyl
Miracleion
21. 06. 2000
nezne a jemne a ja nevim, jakoby me z toho ovanul chladivy hojivy vitr...
fakt pekny, sarken
Je to naprosto úžasný...,opět s Tipem
Merle:Nezlob se ,ale řekl bych,že jsem to také pochopil: ty pocity,moje srdce je taky nerozlučně spjatý s mými přáteli,které tolik miluju ...asi jsem to neprožil ve stejný atmosféře ,ale v podobný, stejně na ní přece tolik nezáleží,nemyslíš
racky a nás pojí jedno srdce. ....jako vzdy o necem a jeste to cloveka pohladi ťip