Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpolečná vráska
10. 08. 2003
8
0
1980
Autor
rabako
Popadla mě nechuť k zuřivosti
a pár sekund po ní moc mít ráda.
Šílenství z uzamčené zlosti,
jen ruka mi inkoust nerozmazává.
V dlani rosa vystřídala pisatele
nedělních dopisů. Ptal se:
„Je moře na dně pouště?“
Chtěla jsem tomu uvěřit.
Kdo zkoušel bádat, došel.
Dutými patníky nechávám se tlouct.
Umím se vyhnout běžným cestám?
Vracím se k tobě. Voláš o pomoc.
„Přišla jsem na to, že dojdeme dál.“
Don´t_worry
04. 09. 2003
Uz som sa pri vela basnach dnes vecer pred tebou az po dno puste zklonil. Taketo temy sa mi ale, odpust, k t(v)o(j)mu stylu nehodia. Posledne 4 riadky su v porovnani s tvojimi inymi dielami moc slabé v mojich ociach... Chcelasikritikuodomnatakjutumas :-)
Popadla mě nechuť k zuřivosti
a pár sekund po ní moc mít ráda.* úžasně víceznačné
V dlani rosa vystřídala pisatele** to je super
běžné cesty mi nesedí, i když... půjde-li o cesty na kterých se běhá...*
Závěr, poslední verš, takové nijaké...
ovšem mohla by být i ironie, což se mi líbí
Já mám rád mnohoznačné...*t
kolega> mně se zase líbí víc sekundy, ale to záleží asi na vkusu.... :o))
drfaust>já taky ráda mnohoznačné.... ;o)Běžné cesty ale nejsou mysleny nikterak sportovně.... to musím zklamat ;o)
:-)
Já si taky nepředstavil žádnou běžeckou dráhu, ale cestu na které běžím...
bežím a jsem zbrklý
Takže verš: Umím se vyhnout běžným cestám, jsem si představil jako otázku: Dokážu nebýt zbrklá? ...neudělat chybu?
:-)
drfaust> jo ták! asi si sedím na vedení, jindy bych určitě ihned pochopila, co tím myslíš.... :o) I tak se to dá chápat.... ale původně je to psané trošku jiným směrem, hlavně, že se v tom dá něco najít.... ;o)
no, má to výborné myšleńky, ale to podání je nejisté - třeba první sloka má dětinský laciný rým, další sloky váhají mezi rýmem a nerýmem - není to škoda?
*j*
Delphy> zas tak dětinský rým mi to nepřijde.... :o) a co je škoda, si netroufám tvrdit, tak zběhlá ještě nejsem, prostě píšu, pro radost, pro odreagování, nutí mě něco psát, nechávám tomu volný průběh.... ale dík za ohlas! moc!