Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehranolky nebo krokety?
05. 09. 2003
0
0
4073
Autor
houmles
zde muzete diskutovat o vasich preferovanych bramborarskych i jinych kulinarskych pochutinach. dost bolo pissmaga! dobrou chut.
Milly: Dobrý jídlo je prostě dobrý jídlo...:) Je to relativna a záleží na spoustě věcí... ale třeba teď by mi jako dobrý jídlo přišlo něco jako vepřo knedlo brambory.....:) a jsme zas u těch brambor
SarahMarieSchwarz: ne... ale možná by jim to někdo měl poradit protože je to viditelně ještě nenapadlo... a mohl by si tím vydělat majlant :)
Brambory jakkoliv, když je to dobře udělaný, ale ty bramboráky.......hlavně.............................................................asi se půjdu najíst..................................... ;-)
Pomerančová
07. 01. 2004SarahMarieSchwarz
07. 01. 2004
Erendis:pozdě, už jsem zase zpátky...To víš, když člověk sedí (vyjímečně) celej den na Písmákovi, tak jednomu vytráví... ;-)
Jsem na intru, takže tady nic fakt dobrýho nemám-až doma...-i když...to podle toho, co považuješ za dobrý jídlo.....?
cekanka_ucekana
20. 12. 2003Pomerančová
10. 09. 2003SarahMarieSchwarz
10. 09. 2003von_Tikowitz
09. 09. 2003
... a američani navíc ani neznaj americký brambory...barbaři :)
... jinak brambory víceméně jakkoliv, ale protože to tu ještě nebylo zmíněno tak BRAMBORÁKY :))))))))
ve šlupce..jedině pečený v popelu z bramborové natě...jedna z mála podzimních radostí :-)
Pišta_Hufnágl
08. 09. 2003
A nebo brambory ve šlupce s mlíkem a máslem ... a pořádně osolit, mňamiky papiky...
reb: hmm skoda, tou dobou jsem akorat odjizdel na sraz jawaklubu. i tak thx za pozvani, treba priste.
americký... to jsou naše obyčejnský, osmažený ve šlupce, jak si je dělali lidičky v podhůří:-)
totální_mrzout
07. 09. 2003
bramborová kaše :-) Hodně mlíka a másla a jedině rozšlehat šlehačem. mňam mňam mňam
ja rada brambory na jakejkoliv zpusob krome ohrivanych! ale takovy hranolky........ :o)
totální_mrzout
06. 09. 2003
zazivam to i na jinych konferencich, serverech, komunitach atd atd... po nejake dobe jednomu rupne v kouli a nasledne rupne v kouli vsem. cele do te doby "tvurci" mysleni se smrskne do jedineho paprsku, idealniho k vyhrevu mikrovlnky a dobreho tak leda k ohrati vyse zminenych dobrot. a tak se jedinym tematem stava tema samo, to jest smysl existence tohoto tematu. tramtadaaa... vitejte v kruhu, ja radsi bandor vareny.