Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semarkovo zaváhání v četbě
Výběr: Lyryk, hermit, srha
10. 09. 2003
24
5
3699
Autor
Vyjan
u korající
večeře chladnoucí tváře bez touhy
bez chuti bez kladu koruny
úštěpy křemenných štítů v meteoritických mísách
neznámé létající talíře
na dlaních andělských číšníků
a soví oči svatých otců
ocelotové oči
háky skrz tělo jediného
jenž s vínem pohledu pozvedne chléb srdce
marek prstem založí stránku
lev
u nohou mlčí
živá voda zvoní ve džbánu
tvrdnoucí chléb zvoní nešpory
5 názorů
Don´t_worry
06. 03. 2005Swedish_Nigg
14. 10. 2003
japhy: Nemám tušení, o čem mluvíš. Hodláš to upřesnit, nebo se kochat převahou lépe vědoucího?
Ingastatlatla
10. 09. 2003
Ingastatlatla: Vždyť zase tak moc neuvádím... Nebo jo? Tak já teda budu držet hubu, no...
Ingastatlatla
10. 09. 2003
Moc hezké, ale Bůh ví co jsi zač (viz idiotský úvod) nedám Ti tip, blonďáku!
Joj, Mařenko, já nejsem nácek! Dokonce ani blonďák ne. Leni Riefenstahlová je pro mě přitažlivá svým tíhnutím k čistému umění. Současně je pro mě varováním, kam čisté umění může vést. Velké umění vedle velkého selhání. Miluji takovéto postavy...
Ulevilo se mi, máš to u mě *
A miluj si koho Ti libo.....
Je to doopravdy hezké
užívám si, jak báseň tak její úvod.... LR mě taky fascinuje, tak jako legionář Vocásek, nebo Nick Cave...:-)
t
v
snad jen - proč velké úvodní U? také zvolené písmo se mi nelíbí, moc komplikované na už tak komplikovaný text, zatěžuje zrak tvarem znaků na úkor vnímání jejich konstelací...
no, jelitomu tak, je tak. mě k tvým básním sedí víc Arial, nebo nějaký takový jednoduchý bezpatkový font, ale fakt je, že v papírový knize mám taky nejradši Times.
ad prolog: Tak to se ti krásně rozkošatělo.
ad text: ...sem se musel podívat, jak vypadá ocelot a co je vlastně zač... ten švihák.
Avšak ocelot... a pak lev ...je pro mne škoda... jakoby ses opakoval...
hmm je ovšm jasný, že s Markem bude lev...
takže mi to nakonec ty ocelotové očí mírně (jen mírně!) pokazilo...
a soví oči svatých otců
ocelotové oči
háky skrz tělo jediného
jenž s vínem pohledu **
a ta zvonivka*
****
t
ad font: mně se naopak times vůbec nelíbí...
mám radši "industriální"
ale to už taky záleží na typu textu....
spíš je mi trochu malé ale
fakt namáhá :)
Miroslawek
10. 09. 2003
nevím, významosy mi přijsou mnohože zašifřené/ a nevím, jestli se bez toho rozmáhlého prologu dokážu ukotvit v meritu vjecy/ podle mne Leni chtěla.. a věděla/ je to skvělý pocit, když tvému talentu někdo vyhoví penězi/ ale je to na delší polohádku :-)