Mutina - děkuji.. jen teď koukám, že se tři tečky a pomlčky změnily na otazníky :-D Asi se za těch 5 let, co jsem to sem dala, překopával systém :-D
hodně bolestivé, ale i pravdivé, hodně dobrý nápad, chválím
...takže promiň, jinak Tě zatím se zájmem rokognoskuju proti proudu času tady v tom boďáku a hledám Tě...
nicknick: ?????
nechápu ty otazníky... prostě si čtu Tvoji tvorbu pozpátku...
mno...jsem přemýšlela co hledáš... ;o)
myslím, že je to přestřelený... a i když budu nejspíš ukamenován, tak i nezažitý, i když možná upřímný... a pak jen detail - do Afghánistánu nejezdí vojíni
...takže promiň, jinak Tě zatím se zájmem rokognoskuju proti proudu času tady v tom boďáku a hledám Tě...
sk8ergirl, rebecca13: taky mě to zajímá
Arien, machal, andromeda: děkuji moc
dojemné je to správné slovo
semo tamo trošenku skřípně, ale to neva, moc moc pěkné
tiptip (i dyž asi jenom jeden, že?:)
Ach jo, KayTee...kdybys věděla, to co já...kdybys znala příběh jednoho člověka, kterého znám...myslím, že tohle by sis nikdy nedovolila napsat...promiň...
moc krásně napsané, bohužel i to se stává... TIP
Tak to je dost drsnej děj - skoro mě to rozplakalo.
Zkus to někdy napsat jako povídku :) Mohlo by to byt dobrý.
Tip
Hermann: děkuji
Noe1:
Víš, když jsem to začínala psát, ani jsem nevěděla o čem to vlastně bude. Původně jsem myslela, že snad něco pro děti...proto ty zdrobněliny... A nakonec mi to šlo samo ze srdce a zvrtlo se to na takové vážné téma...a už to nešlo zastavit... možná proto je to tak zdrobnělé, že jsem se snažila myslet jako dítě...a ano ten kostel se mi nepovedl, ale stalo se a zas tak hodně lidí si to ani neuvědomilo ;o))) Děkuji za skvělou kritiku ;o)) a upřimnost ;o)))
tak toto je veľmi krásne....Pripadá mi to ako balada, nie len tým záverom, ale aj atmosférou, rýmami, takým pohybom básne....Je to krásne a také nežné, i smutné akoby sa zem triasla......Tipppppppp Hermann
KayTee, mně se zdá ta básnička moc zdrobnělá - působila na mne až jako parodie - srdíčko, kočička, botičky, kamínky. Říkal jsem si jestli jsi takový cynik. Je jasné. že to myslíš vážně a jsem tomu rád. Je hodně obtížné popsat něco tak hrozného, s čím (bohudík) nemáme osobní zkušenost. Oceňuju, odvahu, že ses do toho pustila. Je to zřetelně hodně upřimné, ale na rozdíl od "intimních" témat mi to nepřipadá hodnověrné (co třeba ten kostel v Afganistanu ???). Nechci zlehčovat ani téma, ani tvoji angažovanost, ale forma mi k tomu tématu nesedí.
Neumělé, ale slzím. Proto tipuji!
Albi
**Reo
Hmm...tak tohle jednoho osloví! Krutý obraz civilizace, který si věčina lidí ve svých pohodlných křeslech vůbec neuvědomuje...spíše NECHCE uvědomovat! Dávám s tipem!
Děkuji Ti gepere, ráda píši o takových věcech, protože já si je uvědomuji až moc často :(
Kategorie kramářská balada by byla lepší...
Nic ve zlém.
Co se moderní poezie týče, doporučuju sledovat dílka Vyjana, Tynice , Konstantinidisová...
Posledné 3 slohy .. asi ma oslovili najvac ..
To vůbec není špatné. Co napsat? Prostě se mi to moc líbí.
tip
Díky Skipe...dlouho jsem Tě tady neviděla ;o)
nooo.... tie rymy mi tam obcas... tahaju oko, ale inak velmi posobive...
*
Možná některý rými spíš do počtu, ale zato opravdu hodně hodně hodně moc působivý, smutný a krásný...
Upřímný a "ze života".
Zaslouženej TIP ! :-)
Jejda - rýmY - omluvte můj pravopis :-)
pri konci mi nabehli zimimriavkyy....velmi pekne a zaroven velmi smutne....T
Je to hezký.
Dojemné a působivé.