Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledím to nejúžasnější místo k posezení v Praze.
25. 09. 2003
0
0
1937
Autor
TheRaven
Písmáci poraďte, kde je, kde je...? Mnoho z Vás jistě Prahu a její (více či méně) temná zákoutí zná jako vlastní sandále. Proto Vás vyzývám svěřte se! Kde je v Matičce to nejlepčejší místo na posez..., usrkávání alka i nealka... Předem dík.
No, dostaneš se tam pokud pojedeš desítkou či jinou tramvají co jede tím směrem jednu zastávku za Palmovku, jmenuje se nějak od "S"...Tam vystoupíš, a půjdeš po chodníku proti směru jízdy až bude odbočka vlevo - ulice v ní je dlážděná kočičíma hlavama. Půjdeš rovně, přejdeš most, uvidíš hospu napravo i na levo (ta nalevo se jmenuje U Králů, je to takovej malej, ale dobrej pajzlík :-P ) a půjdeš rovně, až k takovýmu malýmu parkovišti, který se zdá jako by trůnilo veprostřed silnice. Dáš se tou ulkicí, co bude po Tvojí pravý ruce, a na její levý straně uvidíš modrý markýzy...To je Dřevona ;-)
Vodka za dvacku, pivo desítka malý za 14Kč, velký za 16,50...Teda tak alespoň to bylo když sem tam byla naposled ;-)
Mnoo...Jde o to jaký posezení máš na mysli ;-)
Pokud jde čistě o kalení, vřele doporučuji Pivní bar Stázi (5minut od Náměstí míru) nebo Dřevonu (Palmovka). Obě jsou to levné útulné hospůdky :-)
Když se chceš i najíst, není v Praze (nebo možná je, ale já ho nenašla :-) )lepší místo než "Bába" - naše studentská hospoda. Oficiální název je "Pod Slavínem" a je přímo na Albertově - tři zastávky od Karlova náměstí.
Jestli to má bejt nějaký tichý, útulný místečko třeba na kafe, čokoládu nebo i nějakej ten koktejlek (Výborný je Duo nebo Tequila sunrise), pak vřele doporučuju Café club na Náměstí Barikád (Tři zastávky autobusem z Florence) :-) Je to moc moc fajn kavárnička ;-)
Tak tam už jsem jednou byl a bylo to fakt cool... Jenom, tam není místo na paření (nebo jsem ho neviděl...)
the_wampire
26. 10. 2003
Jé, Reb, na třetím nástupišti na Smíchovském nádraží jsem
dokonce napsala jednu svoji básničku!! Tam to znám jako
svý boty - ten stánek obhlídávám dost často! Nejezdíš nakonec
taky na Beroun??? :-)
...kdyz slapu po dlazdenych kostkach v malych ulickach Prahy, dycha na me enrgie lidi, kteri je na kolenou sazeli, kamen vedle kamene, enerigie lidi, co po nich po staleti chodili....
...kdyz sedim na brehu Vltavy, vidim obrazy, co rekla odnesla...
...kdyz koukam na stary baraky, citim ruce, co je stavely....
Praha je krasna, Cechy jsou krasne, na celym svete je plno krasnych mist a ze vseho na me neco dycha....z kazdeho mista jinak.
A tak moje odpoved je, ze kamkoliv si sednes, at Praze ci jinde...a prestanes existovat, nechas na sebe dychat.....bude ti krasne. ....
Jelen je na Andělu ve Vltavské ulici, jdeš-li od Knížecí (bus) směrem k Vltavě, tak po pravé straně. Točí tam Plzeň a teď Staropramen, ale býval tam právě že Gambrinus. Ta hospoda má kouzlo tehdy, když tam zajdeš víckrát a ty hospodský Tě znají. Tak mě tam ten novej chlapík docela zamrzel. Jo a ještě je dobrá (avšak věčně natřískaná) hospůdka Pod Slavínem - u bývalé vlakové zastávky Vyšehrad. He. To jsem se do toho nějak pustila, což?
rebecca:Chi, bych přišla šmírovat na 4. nástupiště, jestli tam přeci jen někdo nedorazí...
Tak já si ti aspoň postěžuju. Chodila jsem moc ráda k Žíznivýmu Jelenovi na Andělu, ale co jsem tam byla naposled, je tam novej vrchní a jiný pivo. Takže o nejlepším místě v Praze nevím...
...By člověk neřekl, kolik si to přečte lidí. No, a ty věci, na kterých mi tak nějak záleží víc čte málo lidí... Odteď se dám na výzvy:Vyzívám vás, čtěte i to ostatní...
Ja vím, taky už jsem pár lidem omlátil o hlavu jejich pravopisné chyby... No, každého to jednou potká (doufám, že jenom jednou). A jsou i horší věci- válka, mor...
A nebojte se, že se někdy nespletete tete tete. (já si počkám:-)
the_wampire
29. 09. 2003
Na prahu se vyqáknout., mají tam moc tvrdý stoly na okusování... V Brné je líp... :-))
jo jo, kdyby někdo chtěl seznam doporučených hospod v olomouci, k službám :)
Papouchu, z doby študií v Brně pamatuju tři sqělý vinárny,
U Václava, U Kozáků a U tří císařů, nevíš náhodou, jestli ještě existujou ?
Pišta_Hufnágl
27. 09. 2003
Právě jsem se probudil a už jsem vyzívaný, ani nevím jak. No to je věc! To by mělo být každé ráno ;-)))
Miroslawek
26. 09. 2003
hih, tak dlouho se do lesa vyzívá, až se uzívá k smrti :))) btw. navrhuju "na půl cesty" na pankráci, tam je příjemně :-)
Kontrabásník
26. 09. 2003
Všem děkuji především za originalitu...Kontrabásníkovi a Dr.F za věcnost...
ale U kašpárka bejvá věčně narváno...
taky ti prokážu službu, a řeknu ti, kam bys ROZHODNĚ CHODIT NEMĚL - do Indiga v Platnéřské...
jo a marná nejni kafárna "gamin" v haštalský ulici, kousínek od kozího plácku... tam je útulně, maj tam pívo, slaný preclíky, medovník a mírně bohémský interiér :-)
i 4 z 5 nuseláků doporučujou "vystřelený voko" :-)