přesně, vykouzlený takový:))
ech, nech to bejt:). ono si tohle nezaslouží moc hlubších kritik.....
to mi připomíná mumínky........fakt krásný.típ
Krásný krásný krásný, pro maminku do klubíku°°°°°°°°°°
hezký... Půjčíš maminku?:) Došly mi velryby v lednici..:( ..;) *
tak tahle je zvláštní.. ještě nevím co v ní je.. ale přijdu na to.:-) ale.. je zvláštní.. *
libi se mi predstava ztraceny maminky :) ... a taky slovo "fjord" :)
ok! pride mi to takovy pomalyyy na druhou stranu to ma atmosferu... ale zase ne takovou aby me to tak bavilo... sou tam sem tam pekne poskladany slovicka (určitě někde pobíhá a zasedává ohně kde nemá...) protoze to ve me vyvolava dalsi asociace... celkove je to dobry libi se mi ta situace, i jak je to udelany doleva doprava... ale chybi tomu nejaka ta stava.. mozna ze sou tam veci navic ktery ve me nic nevyvolavaj... mozna ze je to na me moc dlouhy a sem proste lina porad se soustredit na slovicka ktery uvozujou dalsi vety nebo ktery dokreslujou atmosferu... kdyz to shrnu je to pekna predstava ale to zpracovani me trosku neba :) ..to venovani me trosku spis nahlodalo k tomu ze me to skoro odradilo... (staci? :)
tak jsem tu...
ale nezaujalo mě to tak jako ostatní... přijde mi asi umělá :)
sákryš:)
zrovna tadle neni:)).....to bude neschopností:o) - děkuju a hezkej den.
Mě maminka velryby nepeče:o(
:o)
heh..že bych taky mamince vmetl do ksichtu svoje básně..?
ta by měla "radost"
mno jo:o))....ty seš rebel:))
hoď mi na to nějakou těžkou rubačku, jakřikám, ať se zas napříště vylepšim:o))
...btw: welcome back, my frojnd:))
ahoj fjorde, takys mi chyběl
a taky jsem tě nějak dlouho nečetl, myslím že na to teď skočím, ať už to znamená cokoliv..
ale víš co..nemám teď nějak moc času, spousty změn a tak, já skoro nejsem doma..
Takže ehm:-)
Občas se mi zdálo, že dílko poněkud kolísá, ale vzhledem ke zvolené formě & obsahu to není až tolik rušící,
celkový dojem z básně je vskutku něžný,
až hladící spánky.
*
Fjůůůůůůů, to je mi smutně studeno, ale honem ať už jsem od Morany dál... a je to takový seveřanský a jakoby Káj... a jakoby tisíc střípků **** lásky****
Dobře...líbí :o) :)))***T
tři z pěti, no dobrý, to je ...no, lepčejší průměr, že jo?:o) díky:)
atmosféra severu navozena velice dobře... čéče, nemáš ty náhodou talent??? :)))
...nebo si spletla fjord :-)))))...jen můžu zas a znovu opakovat, že jsi neodolatelné!*****
achjo:), moc děkuju, vy tři:)
singha| chlapé:)...já Ti nevim, nó, tři z pěti..:))
pouštní_kočka| děkuju:)- nádhernej nick:)
Evička| ty seš tak hodnáá:))
Sic jsem si to musela označit abych to přečetla, ALE......dřív než jsem přečetla kritiky musela jsem uznat, že atmosféra je dokonalá. A samotný obsah díla bez konkurence, jo lepčíš se :)
Tip už jen díky tomu prologu....moc pěkné !! Myslím, že Tvoje máma může být pyšná
:o)
ůch, :o)....to vona budé:).
děkuju. hezkou neděli:)
mas to hezky chlape .) Blanche ma pravdu .)
libi moc *
Blanche ma pravdu .)
teda ale jenom mi dalo práci přečíst to šedý písmo na tom bílým podkladu:-)
*-*
..:o)...no jo, blanche je holka chytrá:o)..dyš já nevjeděl jak jinak navodit atmosféru severu a tak:))...
no rozhodne mi to de precist lip ne ten druhej sloupec u ty basnicky s mimozemstanem :)
:))...hele, a nemoch bys tuhlenctu vjetičku jako tak ňák přenýst k nějakejm jinejm dílům?- reklamka by bodla:)))...ale u mejch vlastních děl, no nevim:)))