Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrt
11. 10. 2003
5
0
1358
Autor
C_ensinka
Smrt – fascinující kráska
v ledovém hávu,
polibkem s krvavě rudou rtěnkou,
pošle Tě spát.
Do pekla? Do ráje?
Dozvíš se hned –
jak rety si v Tobě smočí.
Tma, rozkoš,
ucítíš slast.
Pocit tak nádherný
smysly Tvé ochromí.
Náhle se rozplyne
trápení Tvé…
Zbytečné!
Polibkem kouzelným,
polibkem skutečným,
pošle Tě do světa –
do světa mrtvých.
Temnota…
tegrilla: No, něco na tom bude, taky jsem jí už použila, myslím:o))
sgt_Hakon: To Tě zklamu, ale mě se ta¨m cíc hodí "rety", ale díky za připomínku
jo něco se mi na tom líbí, ale nesedí mi třeba "rety" - rozhodně "RTY"... s mým smýšlením se v tom něco shoduje, něco ne... možná zkusím něco podobného...
C_ensinka a Aleya: Sama jsem měla potíže se zařazováním děl...Pak se mi na obrazovce objevila kolonka "ostatní"...je velice výstižná....
moc hezké, dávám tip, ale opravdu myslíš že zrovna tohle téma se hodí do kategorie "Blbůstka" %-)? Přijde mi to trochu...ehm:).
No, prostě je dost divné když dílko s takovým názvem a obsahem je zařazeno do kategorie Blbůstka...prostě když vidím Smrt a vedlo toho Blbůstka tak mi to neštymuje :).
No ale zařadit to mezi básně by bylo přinejmenším dost troufalý:o)) já takový věci neumim, takže sem se mi to hodilo nejvíc. No nic:o)
pozorovatel
30. 12. 2003
C_ensinka a vykloubeny_loket: no já vim, asi je to přirozený, nejsem momentálně objektivní, takže možná za čas budu souhlasit s vámi... mějte se, W.
Eleanor_Rigby
13. 10. 2003
Dík za přání dlouhověkosti:o)) Jo, jestli sem si tady připadala už před tim trochu jako prcek, teď už mě to jen tak neopustí.
Nemyslim, že by na smrti bylo něco romantickýho, pěkně mi to pomohl vyjádřit vykloubeny_loket, je to přirozený. No a pokud všechno klape a zubatá si stejně přijde, tak tohle může být třeba tak trochu útěcha. Jen tak chodem mimo, já rozhodně umřít nechci:o))
Fuj, Smrt me rozhodne nefascinuje. Spis mi vadi, ja bych chtel zit tak dlouho, dokud me to bude bavit... ale na to teprve prijdes, v 15ti vis moc malo o svete... teda ne ze bych ja ve svych letech vedel neco vic :).
vykloubeny_loket
12. 10. 2003
Fajn :o) a přeji Ti ještě minimálně 5x15 než si s tou tetkou popovídáš :o)
parallelka
11. 10. 2003parallelka
11. 10. 2003
Díky, mě smrt fascinuje. Zbaví tě to všech problémů...doufám:o))
Ale život mám sakra;o) ráda!
*
no já si myslim, že nezbaví :-))
protože věřím v převtělování
ale je pravda, že si dáš oddech
Tak jestli věříš v převtělování píšu dlouhatánskou povídku, taky trošku o tom:o)) Pak Ti dám vědět, ale bude to trvat dlouho. Škola mi zabírá dost času, bohužel
...ja souhlasim s Perchtou, co tu rekla. Smrt me nefascinuje, ale taky mi uz neni osmact....aneb jak svet prichazi o romantiky...starnou:-))))))))
..no..to te cekaj i jiny veci, az s tebou bude puberta mavat..:-)))) Preji ti, abys to prezila bez ujmy na zdravi, jak fyzickeho tak psychickeho...:-))))).
Teď jsem si četla tu tlustou holku od Tebe, moc pěkné, možná jen zkus používat háčky a čárky, trošku to ruší, ale prima:o)))
a co když člověk žádný problémy nemá a všechno nádherně klape a ona si pro něj stejně přijde... to už se tak romantický nezdá