Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS podzimem se pozdím
23. 10. 2003
13
1
3605
Autor
PecKer
Po zdech táh jsem šmouhu stínu
propuštěnou na hodinu
podmračeným dnem
1 názor
Nuti precist znovu a ty barvy se mi libi. Souhlasim s nazorem, ze podzim je hlavne o barvach a proc nedat barvu i pismu? Na me to pusobilo takovym vyraznejsim dojmem
Japhy, už jsem na to přišel. Asi bereš spoustu věcí příliš vážně. Já jsem zase možná až příliš infantilní.
Rád si hraju a nerad přemýšlím nad teorií.
Jsem zkrátka naprosto jiná třída.
Rád bych tuto debatu ukončil bez vzájemného napadání.
Vážím si Tvého názoru, ale na druhé straně ty barvičky tam dala moje momentální nálada v daném okamžiku a o náladě v jednom okamžiku to celé mělo být.
A ano, pokud sis přečetl i nějaké moje jiné dílko, občas tam mám i ty obrázky.
Je to děsivé, že se tady snažím hájit naprostou pitomost.
Už ležím na lopatičkách a plácám rukou do tatami, vzdávám se vyhrál jsi.
Japhy, konečně čtu konstruktivní kritiku. Děkuji, zamyslím se nad tím. Máš pravdu, neměl bych psát. :o)
Vzpomeň si na mě až budeš u nedělního oběda, zavři oči a zacpi si nos. Chuť je přece to jediné čím by mělo jídlo člověka oslovit.
On totiž podzim, pokud odhlédnu od toho jak je ten letošní osobně hloupý a smutný, je hlavně o barvách
Playwithfire
23. 10. 2003
tak tohle je první věc o podzimu, která se mi zdá bez chyby a kýče...
fakt krása ***