Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZevšednění
04. 11. 2003
9
4
3737
Autor
Milly
Je nám to ještě k něčemu dobrý-
vídat se?
Pel novosti se stírá tak rychle....
Padl na mě smutek-
TEĎ!
Postup
od
elektrizujících pohledů
po
rutinní objetí...
NE!!!!!
Co bych za ně kdysi dala!
A co budu chtít obětovat,
až se ocitnu
bez nich?
4 názory
Lady_clash
27. 07. 2008
Děkuju vám moc za kritiky!
Geper: to je otázka, co chci a co ne... jak jsem teď kamsi napsala, mé pocity a vůbec já je charakterizováno těmito slovy: dort upečený pejskem a kočičkou.. teď mě pro změnu vadí, že se od sebe nemůžem odtrhnout..... ;-)))
Lidičky, přichází to a zase odchází (aspoň u mně- jako ostatně všechno..)
alim: jsem ráda, že se mi to tak povedlo, i volbou názvu. Dík za ocenění.
Candy: přeju Ti i zkušenosti jiného rázu.....
leontynka: pravdivě podivné.... někdy, když se má porozumění naopak prohlubovat..
Včelí: mám radost!!!! Když vzbuzuje báseň pocity, hdně si jí vážím.Já taky tipuju podle vyvolaného pocitu (většinou) :-)))
Craerassy: dík
pilna_vcelka
15. 02. 2004
Pel novosti se stírá tak rychle...-škoda,že to je pravda,znám to z vlastní zkušenosti...
Ztrácející se smysl vztahu ve zrodu závažnosti závěrečné otázky...možná by bylo dobré si ještě odpovědět na otázku co vlastně očekávám a co už určitě nechci...