Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽiletky
09. 11. 2003
5
1
1683
Autor
angelik
Cítím žiletky v očích,
cítím je na těle.
Žiletky.
Nocí se brousí,
zářezy na víčkách,
slzičky krvavé,
zaschnou mi nad ránem.
A já zase vstanu,
jdu,
jen tak,
bez klidu,
chci spát.
1 názor
takže k těm žiletkám:) znám znám* líbí se mi hlavně: slzičky krvavé, je v tom taková sebeironie. pošlu ti avi na jednu moji z dávných dob...dneska sice už ne ale tehdy by mi to bylo určitě hodně blízké. je to jedna z prvních.
možná to máš někde v dílech.. nevim.. každopádně na tuto sms navazuje:
Do hajzlu se vším! Křič, řvi, utíkej, vem si nůž a zabij mě, roztrhej. Udělám to sama, potřísním sebou ruce, nenávidím činy a v rukou držím srdce.. Nechci nechci nechci. Buším se kamenem do hlavy, rozdrtím ji v pěsti zaťaté...Pohrdám sama sebou. Chci moc obejmout, ale..jsem unavená lámavostí duše, která přestala být ohebná. Uvědomuju si to moc dobře. Jen nikdo raději nevěří.. (25/10/03 00:05)
další pak je:
Doufám, že jen v myšlenkách... že na těle tě nic nebolí. Protože pak zastavíš sama sebe.. ale nic okolo..já na to ale taky nikdy nemyslím, ale snaž se.. (00:39)
atd. atd. mám to všechno napsaný. Obě sme tehdy měly dost anhovno stavy.. vždycky když je mi bídně (a proč to neříct: když mám chuť nebýt tady už ani minutu) taxi to čtu. Ozvobozuje to.
Navždy_Tvůj
11. 11. 2003Dr_Mephisto
10. 11. 2003
Moc nevim co na to říct. Možná mi to přijde trochu nesrozumitelný..každopádně to působí dost silně