Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVoltaire
18. 11. 2003
14
0
2961
Autor
StvN
Lékaři jsou lidé, kteří předepisují léky,
o nichž vědí málo, na nemoci,
o nichž vědí ještě méně, lidem,
o jejichž stavu nevědí vůbec nic.
Semínko - kdybys mi raději napsalA něco závažného.
Marně čekám na zprávu, asi jsem bláhový.
Lalalalalalala
Závažného? Voltaire je........ pěknej chlap.
Ale doktoři jsou na pytel.
Bláhoví jsou nejlepší....
:o))
Nelíbí se ti Voltaire?
Jak se jmenujou lidi, co studujou čínologii, ..ten obor, jak se to jmenuje? strašně speciálně. Doháje, no to je jedno, mám krásnou novou desku Čínského rocku, Kung Pao, na koncertu byli sice lepší, ale i tak je to fajnová věc a teďkon, Killing Joke. Mňam a jitrocelovej sirup. Bože to je krása.
nemáš čas 10.2. dostavit se do jablonce nad Nisou , kde bude divadelní hra spolku obrázkem(ch-34, iblow,..) a tak? Cháčko by to měl mít pod sebou, někde pozvánku.. Můžeš číst, když to řekneš .. ch_34
:o))
Nechci číst.
Chci poslouchat.
Jablonec je bohužel daleko a desátýho je středa.
Ty tam někoho znáš?
Jo všech pět, pardon patnáct, co tam bude
Páč veškerá čtení mi zprostředkovává kanálník, tudíž ch-34. Čti a pojeď a a nevymlouvej se, já jsem taky nikdy nemělo na výběr. Vážně je desátýho středa? Jéé, já myslelo, že úterý, a tak mi bylo líto vynechat výtvarku, ..ale teďkon...pohoda hendrix.
Bože já jsem idiot.
Jsem z prahy, ..na pevno, ..ale te´dkon bydlim v mělníku. teda jako, holt si to komplikuju no. studuji, .. atak.
Slůůůníčko
17. 12. 2003
stvn:v příštím životě by mohl být třeba prasátkem...rypáček na to má:)teda...bez urážky...
Uzasne sympaticky. Sa necudujem, ze bol v spolocnosti, najma v spolocnosti zien, taky oblubeny. :-)
Dero:taky znám jeden citát, ani nevím, kdo to řekl...čím víc se toho naučíš, tím víc toho víš. Čím víc toho víc, tím víc toho zapomeneš...tak proč se učíš?
Jinak citát pěknej*
Vcera som v telke pocula vyrok. Uz si nepamatam, kto to povedal a mozno to zreprodukujem spravne:
"Lekari su tu na to, aby nas zabavili, pokial priroda sama nenajde sposob ako nas vyliecit." :-)
maia - taky dobrý. Připomněla jsi mi Svět podle Prota. Říkal: Každá bytost ve vesmíru má moc, vyléčit se sama.
Jinak je hezký, že jsme se tu tak pěkně shodli, ale co chudáci lékaři?
Svet podla Prota je uzasny film. Vytvoril mi krasny pocit na dusi. :-)
A lekari si to vybrali sami. :-) Kazdy si svoj udel vybera sam.
cekanka_ucekana
18. 11. 2003Blanche_de_La_Manche
18. 11. 2003pozorovatel
18. 11. 2003
Jo, pěkné. Já ho tedy znám ve verzi: "Čím víc toho vím, tím víc si uvědomuji, že vlastně vůbec nic nevím ...", ale budiž. ;)
P.S.: Proč to avi?
pozorovatel
18. 11. 2003
Jj, to je v pořádku, já jen byl zvědavý ... ;)
Přesně tak, těch verzí je povícero.