Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem v adventních dnech stále krásnější
19. 12. 2003
16
0
4874
Autor
rabako
Potají se vkrádám do dlaní podvečera
a s pomyslnou mašlí ve vlasech
kroutím se před zrcadlem.
Dopadá sem jen pár paprsků světla.
Pod tmou jsem nikdy nesvítila víc.
Jiskry na krku se chvějí touhou
a stuha padá z tmavých vlasů.
Dopadají na mě milióny paprsků tvého já.
Jsem rád, že netrpíš tou nejhorší nemocí, která se Písmáku vyskytuje. Víš, jakou mám na mysli? :-)
kolega> myslels, že si to všechno vezmu osobně a naštvu se? :o))) to mě neznáš......... ;o)
Překvapuje mě tvá odpověd. Nebylo to směřováno k tvému naštvání. Nemám jediný důvod. Ale neznám tě, to je holý fakt. Virtualita schová vše. :-)
kolega> tak cos myslel obvyklou písmáckou reakcí? :o) jen jsem si tipla.... :o)
tak tohle se mi ani trošku nelíbí..
dokonce se mi to zdá značně nepovedený...
bylo by fajn kdybys visela (mezi tímhle a příštím slovem by neměla být mezera, protože by těch prvních pět znělo podivně) na stromečku zabalená v alobalu (nebo co to je) a mně by bylo pět a sundal bych si Tě a rozbalil a snědl...
(tak tohle probouzela básnička ve mně :) )
*
Don´t_worry
19. 12. 2003
:-) hezký je to; ať už tě k napsání inspirovalo cokoliv :-), protože umíš z momentů udělat pocitovej koncentrát :-)) (to zní blbě, viď ? :-)) ); TIP
clovrdik, seregil i všichni ostatní> děkuju mockrát, ispiraci si můžete každý domyslet jakoukoli.... já svou mám.... :o) A je fajn! ;o)
Don´t worry> dík moc za napsání toho, co v tobě basnička probouzí za obrazy! Je to zvlastní, ale mám strašně ráda, když lidem" něco připomíná".... a advetní venec není vubec spatná asociace! :o))
Aj mě moc neberou paprsky tvého já (v tom textu, nikoli tvého osobního já:)))
Chvění touhou... víš co, že jo. JIskry asi jo, ale chvět se touhou tomu dodalo takový všednosti, či co...
...se nezlob:)