Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedrž mi palce
Výběr: Elyanne
30. 12. 2003
26
3
10385
Autor
Rimmer
jsem příliš chytrý na to
abych byl šťastný
ale
příliš hloupý na to
abych se zbláznil
tak…
tady jen tak sedím
a tvářím se jako prdel
jo
a na ledničku jsem přilepil růžovej lístek se seznamem toho
co musím zapomenout
v čele s tebou
drž mi palce
a když se to nerýmuje
tak to není básnička
říkal náš učitel chemie
ve frontě na oběd
ale už umřel
3 názory
Trvalo mi očividně pět let, než jsem tohle pochopil (někomu to holt trvá dýl)...a po pěti letech si konečně tipnu. Ale i přesto mi tam furt poslední sloka nesedne..
Nářezový_sluníčko
12. 09. 2007
Růžovej lístek je opět vynikající nápad. Ovšem zbytek mě neoslovil... (Poprvé ;))
Tvářím se jako prdel...:))
Je to suprovýý.. Hlavně ten konec o skonání učitele..To mě docela pobavilo...:)) T TI TIP!!
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
A to je důvod?;) Nevěřil bych, že záleží na kvantitě...
Co třeba něco k dílu?
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
To jsem pochopil, leč mohlo by to vyznít i tak, že už jsi dlouho nic nedal do klubu a takto činíš zadost své "povinnosti".
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
Tak takhle se píše ve smutku, aby se to línilo veřejnosti a aby ses z toho aspoň trošku dostal - dík :-))
Ne - opravdu - dílko je moc příjemný, hezky se čte, je smutný a... Prostě moc líbí :-)
Upřímný TIP + navzdory_čtenářům - dík, žes zařadil - opravdu krásný dílko :-)
Ne a ne. Sprosté slovo prdel je tam zbytečně. Poslední sloka to pro mě úplně pohřbila, bohužel. Ta forma je silnější než obsah - s tím nesouhlasím.
Tom
Růžový lístek na ledničce . . .
Ach jo . . .
Zapomínat se nedá podle seznamu, nebo ano?
Držím Ti palec :o)
Lasy*
Takhle těžko zapomeneš, když ji budeš psát do čela papírku. Zkus to níž :)
TIP
možná spíš "včetně tebe"...
ale jinak myslíme podobně, což mě zas tak nepřekvapuje..:)
paranormality
31. 12. 2003pozorovatel
31. 12. 2003
Tý jo!!..Člověk si zas jednou přečte dílko od tebe a jen zírá.Nejsi ty třeba schizofrenik?:) Nebo to jenom mně přijde,jako by to ani nebylo od tebe..?
Morbid_Pimple
31. 12. 2003
Tak nevím co si myslet? Pil jsi ty anebo já? Anebo jsem dnes tak vzdálen, že nechápu genialitu tohohle dílka? Je pravda, že nemůžeš plodit samé skvělé plody a i když si i tomhle najdu své kousky (prvních pár řádku kupříkladu), celkově mi to nějak nesedne....to bude snad poprvé, co si u tebe, Rimmere, nezatipuju:)...