mezi námi!!!
jinak nemam výtek *
Jo, potom můžu někoho utlouct...ale je to takový štiplavý..když to dostávám do těla, ale pak už nic nebolí, vlastně, spíš je mi to jedno!
presne tak, taky chutna, co?
Jó to znám.. nejmenuje se to náhodou mormium nebo mufín?
To ne, to bylo kdyz sem z pocatku odmital medicinu. Ale pak mi medicinka zachutnala a ted bez ni nemuzu byt. Prý to pomáhá na nervy a agresivizu, ale nezdá se mi..
Ty myslís lazne ze jo? To nebyla zadna konstrukce ani nic takovyho to mi pomahalo s artikulaci. Bydlení bylo super, hrozne luxusni a dokonce me tam zamykaly, aby me nekdo neokradl. Jen jidlo me trochu zklamalo. Doporocuji.
To jsou hodní..aby tě nikdo neokrad..to je dobře že vím, že lidi jsou ještě tak milí.A nechtěli tě náhodou okrást sami?To mně jednou dali takovej blbej mundůr, abych se nemohla bránit..ruce jsem mněla zavázaný za zádama, ale takovm blbým způsobem.
To ty sis asi víc připlatil, co?
O takový móde jsem jeste neslysel... povidej.
Nebo, že by kovová, no to je jedno..
..jakto, že si to nepamatuješ nenosil si to v léč..na dovolené v jednom kuse?No a ještě sem se chtěla zeptat, jaký to bylo mít na stěnách přibitý polštáře?
hele počkat..co ta ocelová konstrukce na hlavě..móda?
nejsem, je to v klidu.. A vyholenou hlavu taky zdaleka nemam:-)
no uf.. ja už se lekla,že si to ty...
Ech.. ja taky ne.. Snad. Ale je pravda, ze posledni dobou mi na hlave neco schazi.. a taky nechapu proc mam vyholenou hlavu.. Jejda..
kdysi?...
....nedávno sem v novinách četla o jednom parchantovi se schýzou...
...udělal přesně to,co ty popisuješ...
...akorát si toho kdosi všim a vylovil ho...
...ale ta holka byla už mrtvá...
...tak ho poslali na lobotomii...
...před pár dnama ho pustili....
...a teď se prej snaží uplatnit to,co napal v cvokhausu... ...možná,že je teď autorem
na písmáku...
...ale já to nejsem!
to je vážně psychpatický.podle toho,co píšeš je mi jasný,že si tohle jednou udělal...
pěkné pěkné, fakticky jsem si pošmákla:)
johanne: To más asi pravdu, ale korektorku si najmout nemuze a cestina neni moje silná stránka... Ale i tak ti dkuji!
s tím pravopisem bys asi vážně měl něco udělat :o... pokud jde o dílko samotné, zajímavé, hezké (no samozřejmě myslím tím, že je to hezky napsaný ne že by skákání z mostu bylo něco moooc fajn ;)) takže tip
_birkoff_ - Nene. Já se snazil, aby se to nepodobalo, ale stejn se Ti omlouvám!
Hmmm.... fakt dobrý.. klub