Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolštář
04. 01. 2004
17
0
6157
Autor
Vinki
zjizvený polštář,
co přebíral
všechny Tvoje utržené
rány
už nebude
oheň dohořel
Vinki
Tvé dílko vypovídá o uzavřenosti. Proto nerozumím Tvému chtění o pochopení druhých. Je jasné, že nikdo nemůže přesně rozumět tomu, co přesně prožíváš ty, on, nebo ona. Ale slova mohou napomoci se k tomu alespoň přiblížit.
* za miniaturu. Prolog som si precitala az potom, lebo by ma rusil vo vychutnani pointy. :-)
Prolog stal se zajímavým předskokanem samotného díla. Jen nějak nevěřím Tvému zájmu o hlubší vysvětlení Tvých myšlenek a dohadů.
Jolina: timhle mi pripominas jednoho z lidi, ktery mi je blizko, asi by mela stejny pohled :)
Crearessy: rekl jsem, co jsem rekl... vic se nehodilo :)
wiruz: nevadi, pristi snad oslovi :)
Duhovka: taky nevadi :)
diky vsem
Dva lidé tu mají stejnou bolest a přesto každý asi jiný důvod k ní...:-)
pěkná miniatura, v pár slovech je pocit a tmosféra jasně vystižená ... TIP; ten prolog jej teda divnej, přesněji řečeno - budu se tvářit, že k tý básni organicky nepatří, aby to nekazilo dojem z tý dobrýho dílka :-)
paranormality
08. 01. 2004
MeTB: nejde, nebo jen VELMI omezene
a zes nedal tip kvuli tomuhle... nevadi :)
Prolog delší miniatury mi sice trochu vadil, leč dílko je povedené, má myšlenku od začátku až po poslední větu stvrzující definitivnost "nebude"....*
K prologu: lze to říct. Všechny ty věci se dají říct slovy. Vím to, protože zítra jdu poslat svůj dopis. Jde to říct, jde to napsat. Jen bohužel často není komu.
K dílu: pěkné. Tip nedám, protože mezi *už nebude* a *rány* je podle mě zbytečná mezera. U miniatury pro me takova vec hraje dulezitou roli.
Tom
dilo s prologem jsou svazane - prestoze uz nevim, co me napadlo driv, jedno vzniklo jako ozvena k druhemu, proto jsem to sem napsal dohromady a diky
Pěkné, dílko i prolog. Přemýšlím, jak ti poradit, ale stejnou otázku si kladu i já.*T
o jé, je to bolestný a ostrý a ............... krásný, no vážne, dávám tip
Don´t_worry
04. 01. 2004
..au.
(Slova jsou důležitá, ale jsou věci, které se chytají lépe beze slov... proto nejsme odkázáni jen na ně..)
Neplatí. Společněho? Část. Zbytek mi buď budeš muset vyložit, nebo nechat tajemstvím...
Písmenka , slova , věty + činy = vyjádření všeho -odpověď na prolog.
Dílko je fajn a vlastně je dobrý, že si to napsal, alespoń si někdo uvědomí, že polštář za to nemůže! :))
S prologem souhlasím jenom na půl, je fakt, že nikdo nikdy nepochopí, jak právě zrovna ty se v danou chvíli citíš, ale přece jenom ty slova ti mohou ulehčit a jinému napovědět, co se v tobě skrývá za člověka:)
mario_di_fiore
04. 01. 2004
..myslím, že jsi i v těch pár písmencích řekla hodně...něco asi každý z nás nechává v sobě .. ta zakázaná komnata, kterou neotvíráš, protože bys možná neunesla, co v ní je..:-)
...slova je třeba pojit dohromady s něčím víc abstraktním než jsou ona sama a s něčím vznešenějším, aby se jim tolik nepřikládal důraz... pro mě je to třeba pohled...oči v oči, jak se říká, je to největší zkouška jakýchkoli pocitů, ikdyž místy bolí, ta sám jimi řekneš všechno - alespoň tedy tomu, kdo k tobě má blízko...a hlavně...kdo ti za tu pravdu stojí...tak se dívej, možná šeptej, ale jen malinko, spíš mlč a žij myšlenkou, že ty sám mluvíš víc než dost...