Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozbouření večerem
18. 01. 2004
20
0
5776
Autor
Seregil
Dým
cigarety hyne.
Pomalu
se opájím samotou
a vínem.
V těle klid.
V duši bouře.
Září šum
dýmového chladu.
Klidně prostupuješ
samotou
a krví ve víně.
V těle žár.
V duši plamen.
Přidáš polibek
a pak ...
... amen.
cigarety hyne.
Pomalu
se opájím samotou
a vínem.
V těle klid.
V duši bouře.
Září šum
dýmového chladu.
Klidně prostupuješ
samotou
a krví ve víně.
V těle žár.
V duši plamen.
Přidáš polibek
a pak ...
... amen.
možná sem to nepochopila, ale zdá se mi, že z toho úplně vyzařuje samota.. neni špatná, je příjemná a uklidňující, ale přesto nedokáže utišit bouři v duši...
ale proč by měla, což
Vystihlas Wemi... samota v ten okamžik hrála svou zvláštní a neopakovatelnou roli....
ale ráno to nefunguje...
vlastně to přichází jenom málokdy, o to jsou ty pocity silnější.
ne, nedá se to moc popsta, ale stačej jenom náznaky..
Navždy_Tvůj
19. 01. 2004
Rufusi.. toho vína zas tolik nebylo.. jen dvě sklenky... a to člověka tak naladí, že dál už nepije...
No.. nebyl jsem v náladě, natožpak opilý (to jsem tělesně stavěný na více alkoholu), prostě jsem přestal mít potřebu pít...
prostupujes samotou.."
je to krasne atmosferni (pripomina mi to vesmir -tichobouře)
Don´t_worry
18. 01. 2004
Hééj, tak mi napadlo: co takhle srazík ve vinným sklípku? Nedávno jsem byl s pár kamarády ve sklípku ve Vracově, a můžu doporučit. I nocleh... Bezva atmosféra... :)
No Don´t_worry... víno mám velmi rád, ale ani krok to zase ne...
:-)
Mno Rufusi, možme se dohodnót...
ale teď mám mimoalkoholní období, radši moc nepiju...
ja porad tvrdim, ze kdo se opije vinem je barbar, vino ma opravdu tu moc, ze ho staci treba dve sklenicky a clovek ma najenou potrebu dal nepit... jen vychutnavat... vino je uzasna vec, kdo je nezna, nevi o co prichazi
a basen?... inu, ve vine je prece pravda, navic me zaujal radek "Přidáš polibek..."
*
Don´t_worry
18. 01. 2004
Ano opít se vínem je dle mého přestupek proti vínu...
Častokrát ve víně najdu pravdy.. až se lekám... někdy jen přikývnu....
já nacházím pravdu v pivě, ale to pak nemůžu psát =))
jinak básnička je taková jednoduchá, ale hezká. zvláštní atmosféra večerů s vínem, tužkou, blokem a kamarádkou samotou. tehdy se tvoří nejlépe.
říká se, že každý večer k nám přichází naše svědomí. a to je ten pravý básnický čas ;c)
přeji vám všem krásný večer
a tys byl na víně a nevzal mě s sebou? A zrovna čtrnáctého? To není fér...:-)
Promiň studanko... jsem byl sám po práci pozdě... příště dám vědít..
Tak se mi prostě tvoří.. sám... s tebou je to jiné....bohatší..