Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabička přece nikdy nelže
22. 01. 2004
26
3
7915
Autor
Aki
Dobrýho nepálí
říkala maminka
když horkou polívkou
polila tatínka...
Dobrýho nepálí
smála se babička
když listy kopřivy
klepal jsem zpod trička...
Přemejšlím často teď
jak se to pozná
jestli jsem dobrej chlap
či mrcha hrozná...
Dopisy z výletu
za svitu měsíce
končívám podpisem
Honza Hus, Kostnice...
3 názory
jo, hodně pěkný, se směju......takže pro blbou náladu jako dělaný.....díkes:)
Květoň Zahájský
09. 01. 2009
Když tady tak na to koukám a vzpomínám :o).. i blbůstky maj srdce a duši... kolikrát větší než duchaplný žvatlání ve volnym verši... hustý!*
Maxima: to by bylo na hodně dlouho... ve zkratce asi tak, že Písmáka koupil novej majitel, udělal pár kravin, tak se to tu rozhádalo a hodně dobrých autorů odtud odešlo... daly se do kupy nějaký peníze, pár šikovných lidí a vzniknul novej web literra.cz... od tý doby už Písmák není vůbec tím Písmákem, co bejval...
Maxima: já se tady už nikam začleňovat nebudu :o) na Písmáka jsem po jistých loňských událostech, stejně jako spousta dalších, zanevřel a ty svý hovadiny teď posílám jinam... zajdu sem jen občas na návštěvu, abych mrknul, co je novýho a tak...
Maxima: já to nemyslel až tak, že bych chtěl upozorňovat jenom na sebe... v tom klubu chybí spousta jiných autorů, který by si to určitě zasloužili... že tam nemáte ani čárku od legendární Yfči nebo od Stevensona, to mi přijde trochu divný... když tu někdo přestane publikovat, upadne v zapomění dřív, než řekneš kominík... mi to přijde tak trošku smutný... nemyslím kvůli sobě, ale tak vůbec...
Ty zkrátka nezklameš! Nebudu opakovat své předchozí kritiky... Tvé kvality jsou prokazatelné... Posílám srdečný pozdrav z Husitské teologické fakulty UK! :)
*
cekanka_ucekana
13. 02. 2004cekanka_ucekana
12. 02. 2004
Přeci bejt hvězda - ještě nějaké otázky? :))) A že zrovna Ty se ptáš na vyniknutí :)...
Bernadeta: Schmitzera já rád :o) akorát si fakt nepamatuju, jestli má v repertoáru taky něco o Husovi... :o)
Jo, to máš vcelku recht... Ale aspoň tu neni teď problém vyniknout, když hvězdy odešly :)))...
:)))
Elyanne není kecka, prostě chybíš lidem na Písmákovi, ať si kde si :)...
jirik: nejsem zdaleka jedinej, kdo tu od jistý doby chybí... jak jsem si všim, odešla drtivá většina lidí, který dávali Písmákovi tu správnou šťávu... možná je to jen můj názor, ale já to tak vidím...
to je dobrý, docela mě to pobavilo... doufám, že to bylo k tomuto účelu napsané
Angeline: ne, to se šeredně pleteš, bylo to napsaný k účelu přípravy atentátu na následníka trůnu v Zimbabwe... :o)
Honza už tu byl (pokud jde o ten pokus :o)
a opět mě pobavil...T
jinak - toto přísloví si dovoluji parafrázovat : "poctivému nepálí" - alespoň je to je tak nějak víc vidět
Miss_Moody
22. 01. 2004
heleho, von esztje pisze. cau honzo, vod ty kostnice sme se nevidjali vole. mno masz u mnje vroubek, hlavnje za tu sziszku misto knedliku. a ty sprezsky. mohli jsme mit pohuodu od ty zpiczeny diakritiky. za to bych ti nejradjejc jednu strzihnul.