Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje
27. 01. 2004
20
0
6484
Autor
Fidunka
Jako dvě koleje,
co se na obzoru
spojí.
To je však jen pouhý klam.
A to zklamání?
Náhodou...je tam dobrej optimismus ze zoufalství. To je taky známka naděje...
Děkuju za básničku.
Krásný den, beatrice!
Mohla si to trošku viac vystihnúť, ten obraz koľají by si zaslúžil viac prikrášlení, ale páči sa mi to... Hermann
trochu pesimistické... někdy se setkat můžou, nemyslíš?
ale moc se mi to líbí, tip
Arien: To měla být jakási asociace, že v dálce to vypadá jako jasný spojení, a přitom člověk jde a jde..a už by tam minimálně třikrát a spoj pořád nikde:) Ale určitě by se to někdy mohlo podařit:)
Morney: Vážně? Děkuju:)
Citrón je kyslej, lidi se pak šklebí....lepší je med;) Ale každej má jiný chutě, že....;)
Nevadí, jen jsem si chtěla rejpnout:) Ale čaj a smích je dobrej lék. Obzvlášť pokud je v něm hodně citrónu (v čaji) :))
No hlavně že by došlo na ten smích a čaj:))) Kudy k němu je celkem jedno....jinak píšu, jak mi zobák narostl;) Když na tom nezáleží....pokud vadí, omlouvám se a příště si dám pozor...
Dva vykřičníky znamenají důraz a pořádný..v mluvě by to pak byl nejspíše křik...(takový lehký, dobromyslný..a pak bysme se zasmáli a šli na čaj:)))
Dobrá, dobrá, ustupuju:) Nemusíš hned křičet;))) Když to vidíš takhle.....
Probůh, proč zrovna fialová?:)
Má to pěknou myšlenku a spoustu beznaděje....až moc na tak malé dílko...
*tip
..momochodem, naděje umírá poslední jenom proto, že se, mrška, někde chytře schová a nikdo o ní neví...;)
Já nic neříkám:)
Jenom znám spoustu hezčích barviček...neměla by naděje být spíše světlá? Takový teplá barva?
Dokonce i slovo beznaděj, má v sobě naději.
Moc hezký. Oslovilo mě to a má to legrační písmo :))
*tip
Mělas pravdu průměrnost dílka je evidentní. Nic nového...
Teď si mou kritiku zneguj a bude pravdivá! :-))
protože netip je nesmysl...
Já tě varovala!:)
Ale každopádně dík..ačkoliv tu pravdivost vídím spíš v té první větě..
Jak však najít
NEKONEČNO
Snad tam kde se spojí
SLEČNO
Kdo s kým má se ale
SPOJIT
Než to poznám začnu
KOJIT
:-))))))
BARBAR*
navzdory_čtenářům
29. 01. 2004
Obraz kolejí mě dostal - ale - myslím, že pointu by si to zasloužilo nějakou "zamyšlenější" - nevím :-)
navzdory_čtenářům: Protože ještě pořádně nevíme, co chceme a zmateně pobíhame mezi vším, co se naskytne a doufáme v něco, co nám napoví, v něco, co nám rozjasní v hlavě - nevím - něco, co ani sami nechápeme - něco - naději :-)
navzdory_čtenářům
29. 01. 2004
jednoduche, proste_>obsahem nic noveho, ale prave proto,
ze si to dokazala rici tak jednoduse a bez fnukani,davam *
Elyn - a nebo bohužel, koleje potkají nové koleje....
dávám tip
za naději...
Nevímkdo: nojo, aj tak možno....co naděláš, taky jsem s jedněma takovýma chodila.. no..
Ten_co_dává_avíza
27. 01. 2004
Hezká miniatura...
jen... koleje naštěstí potkávají další koleje, a tak ..;)
Děkuju všem za kritiky:)
chroustjazz:Jo,zrovna teď (po tom,co jsem přečetla tvoji kritiku) mě zase můj smolařskej osud pěkně nasral,ale co se dá dělat.Nejdřív jsem začala brečet,pak si uvědomila,že to je vlastně úplná blbost a začala jsem se smát..
Možná vypadám jako blázen,ale nějaký chytrý pán řekl: Skutečný úsměv života je úsměv ve chvíli,kdy je ti do pláče..
Jo a vylezla jsem si na balkon,zařvala si naplno jedno sprosté slovíčko a jsem oki.Fakt to pomáhá!;)
vykřičet do světa svou bolest je nejlepší co jsi mohla udělat. někdy jedno sprosté slovo vydá za galon smutku.
a nebreč. nic není tak zlé, aby se to nedalo vyléčit jediným úsměvem či pohlazením od přítele.
Poradil mi to brácha (ten to zkouší i normálně:) a vážně je to dobrá náplast na bolístku..
Pohlazení od přítele potěší,ale většinou jenom nakrátko..jelikož mám smůlu vždy a všude:-/