Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozdě k ránu
01. 02. 2004
13
1
4781
Autor
Earl_Grey
Nad dopitým sudem
v hávu temně rudém
ve slavnostní melancholii.
Vznesen nad osudem,
nevnímaným pudem
poslední svou číši dopiji.
Nad tím prázdným sudem
rozjímati budem
ještě chvíli, ještě chviličku.
Jenom pro ten pocit:
Králem tiché noci
stanu sám. Jen s tebou měsíčku.
P.S. A pak dřív než začne ranní rej,
uvařím si doma Earl Grey! :-))
1 názor
SarahMarieSchwarz
03. 08. 2004
Me se to libi uz jenom proto ze mam tak rad cerny caj (i kdyz standartne piju Pickwick:). Asi bych mel zmenit znacku... Mas tipa
takové frškovité, jaks psal někde ve svém infu, ale docela překvapivě docela dobré, tipuji
"Trápení a spousty denních strastí,
já i ty ve víně utápíš
V pozdních hodinách hlas ti náhle
umlká a štěstí zdá se nadosah či blíž."
z Jesus Christ Superstar
Tohle mi to připomnělo, ale pravda chyběl tam ten roztomilý konec:). A za něj a vůbec za celou básničku s dobrými rými a skvělou atmosférou dávám tip*.
Aleya: Aha. Hm, měl bych víc kulturně žít.
Pak se mi občas stane, že mi někdo říká, že: "tohle je úplně jako..." a já o tom nevím. Taky jsem často pak nařknut z neoriginality. :-))
V tomto případě mě velice těší to konkrétní srovnání...
Asi zpychnu. :-))))
No, každopádně děkuju.
P.S. Děkuju všem. ;-)
Rhett: Tak to jsme si asi nerozumněli. :-) Já mám Hlaváčka taky rád. Ale tohle nemělo bejt v jeho stylu, akorát se mi k tomu hodil nejlíp zrovna tenhle název, nic jinýho už mi tam pak tak dobře nesedlo. Ale dík za kritiku. :-)
Hledal jsem u Tebe nějaký text, za který bych mohl dát tip, abych tak mohl aspoň trošku splatit dluh za pěkné hodnocení mých textů, ale stále nemůžu najít ten pravý. Doufám, že se zde časem nějaký objeví. Tak jsem si řekl, že napíši kritiku aspoň k tomuto textu - hlaváčkovskému. K.H. je totiž můj obrovský vzor (i když to asi ze zveřejněných textů nelze poznat) a mám ho rád. A sbírka Pozdě k ránu - dokonalost sama. Snažím se Tvou báseň nějak srovnat s mně tak známým vzorem, ale prostě to nejde. Je tam jistá melancholie a tajemno, tak typické pro K.H., ale co rýmy? Co hudba slov? Lehké přelety nad verši, jemné dotýkání se reality? To mi chybí. A také bych asi nepoužil zdrobnělin, zní to opravdu ... Ale základ tu je. Ještě jednou díky.
Nenapdlo a nedokážu si to pořádně představit. Ale každopádně ti fakt děkuju. Kdyžtak mi hoď akordy a já si tozkusim doma zahrát na kytaru. :-)
Evil_lord_Shorty
06. 02. 2004Evil_lord_Shorty
06. 02. 2004SarahMarieSchwarz
05. 02. 2004SarahMarieSchwarz
05. 02. 2004
Sara - ty me tady normalne parodujes!!! Pokud odhlidnu od faktu, ze je to parodie zdarila, tak jsem se teda pekne namichla.
A proc mu teda sakris rikate Cizku? Ma to co delat s tim ptakem?!
SarahMarieSchwarz
05. 02. 2004
To Sarah, Sq'adrina: Doufám, že s ptákem to nic společnýho nemá. Podívej se na můj profil autora, na mé bydliště a zjistíš, proč mi Dalamar říká Čížku... Mimochodem vsadil bych se, že to má z jiných nejmenovaných kruhů!
Ciao!!
To Sarah - nasla jsem trhlinu v tve parodii: Ja totiz nerikam Ciao Bella, ale jeno Ciao! Ciao Bella je leda tak nazev nejake levicove pisne.
A rozhodne bych nerekla -neb-
To Earl - Smaaarja, ja nevim. Proc proste nekdo nekomu rika Cizku? Ja se na to Sary ptam v kazdym mejlu. Ja vetsinou rikam -broucku-....