Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDospělost...
22. 02. 2004
12
0
9008
Autor
johanne
Chlapec se stáva mužem ve chvíli, kdy se rozhodne kaluž obejít, místo aby ji přeskočil.
Platon
v posledni dobe do nich taky slapu, takze jelikoz je nepreslapuji, ani nepreskakuji, predpokldam, ze jsem nekdy ve vyvoji mezi chlapce a ditetem, ze? :-)
no jo, jenže z historického hlediska lidé stárly mnohem dřív. Takže je celkem možný, že sotva kořeňovy skončila puberta, už se prostě neměl k nějakýmu skákání, skrátka ho bolely klouby.
No já vím to sou blbý vtípky
s hrůzou jsem zjistila, že můj manžel kaluž včera obešel...................co si počnu:))
guy: děkuju za autora, asi to fakt bude nějaká deformace... já jsem to viděla napsaný na lavici ve škole, autor žádnej, takže... fakt dík moc :))
už ho tam jdu napsat :o)
Je to poněkud přizpůsobený citát připisovaný Platónovi. Ten Platónův zní: "Jinoch se stává mužem, když obejde kaluž, místo aby do ní vstoupil."
Nikita_Pitralon
10. 06. 2004
Ať už to napsal kdokoli, myslím že je v tom velký kus pravdy o dospělosti. Já do ní občas i šlapu :-)
Rezavej_řetěz
10. 05. 2004
zkusím se na to z tohoto pohledu dívat častěji..
máš poutavý dílka, jen jsou všechny nějak dlouhý,takže si asi dnes večer udělám kafe, sednu si a počtu si:]]
obcházet...? nevím, jestli jsem tě dobře pochopila nebo jestli's ty pochopila tenhle citát...
anni: netvrdím, že je to moje moudro :)... je to popsaný někde výš v kritikách (ale chápu, že se ti možná nechtělo všechno číst :))
četla jsem to na jedný školní lavici...
Je to pěkný, ale na druhou stranu, kdyby se měly všechny věci v životě obcházet, tak jak by to vypadalo?!
řekla bych, že podobně... :))) ale asi nemůžu mluvit za všechny
někde jsem viděla tenhle citát anglicky, a "man" si každej může přeložit podle sebe (tedy buď jako člověk nebo jako muž)... navíc tyhle moudra se většinou zobecňují na chlapy :)))
Zamračený_mnich
19. 04. 2004
můj chlapec miluje, když si může skočit do kaluže, má potom kanady a kabát a vlasy celé špinavé a mokré a já se mu směju
a já jsem dáma a do kaluží neskáču, protože nemám kanady a mojeho kabátu a vlasů mi je líto
ale nejsem muž, což znamená, že to neznamená, že jsem již dospěla:)
pozdravuj školní lavice
tip
dívka_s_oslíkem
23. 03. 2004pozorovatel
19. 03. 2004
nebrala bych to tak doslova :))), myslím, že je prostě fajn, když určitá hravost v člověku zůstává :o)
pozorovatel
15. 03. 2004
omlátit o hlavu? až tak? jojo, to si tady budu muset dávat pozor ¨na nedůtklivce :o
jojo, fyzicky vzato možná :)... ale ne, věřím, že tu jsou veskrze tolerantní jedinci 8)
Smarja! Fnuk... to je mi lito, jsem se holt uklepla mno... nevim co rict...fnuk.... se omlouvam ;o]
pekne, jen bych uvedl autora, pripadne napsal, ze autor je neznam
tohle puvodni zcela jiste neni :)
autor... viděla jsem to napsaný na jedný školní lavici :)... takže autor neznámý
dík za tipík i klub =)
tak je treba napsat, ze autor je neznamy, aby to nebylo brano za tve dilo... pak by ti to nekdo mohl omlatit o hlavu, pozor dej ;)