Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKakání je přirozené
04. 03. 2004
8
4
6910
Autor
kakání
Dříve, když jsem kakával
často jsem se stydíval
to však již dnes nedělám
s gustem v prkno zasedám
kakání je pro mne hrou
milováním, zábavou
když šištičku vyndávám
blaženě se usmívám
kakání je přirozené
nesnaž se mi říci, že ne
copak ty též nekakáš?
co mi to tu povídáš?
4 názory
marigold_ana
01. 01. 2007deemzetpeeee
29. 08. 2006Pablo_honey
03. 05. 2005průser_mračen
22. 06. 2004
Ty mi jsi ale člen..., podle básně bych řekl, že rýmy se skutečně nepovedly, avšak originalita Tvého stylu se zapřít nedá. Podle odpovědí na kritiky se jevíš jako inteligentní (nos zase dolůůů). Zvláštní, docela by mne zajímalo, jak jsi vůbec přišel na tohle téma. Přiznám se, že i já mám rád úlevu po vykonaní(i během) této potřeby, ale ještě nikdy mne nenapadlo to takhle rozebírat. Tak vydrž... ;-)
Nikita_Pitralon
15. 05. 2004sprostej_fotr
07. 04. 2004
hlavně těm, co mají prostatu, že jo :) ty jo, tak mě napadá, že tohle je určitě zajímavý téma v TG komunitě...:))
wiruz: Děkuji za úsměv, třeba si na mne při kakání vzpomeneš.
Ještě mám jedno dílo a to už třeba sklidí i tvůj tip, či aspoň kritiku:)
jojo.....uz sem ho precetl je uchvacujici.....a nepochibuji o tom, ze si na tebe pri exkrementaci vzpomenu.....
Ulita: máš pravdu, neboť h...o při průchodu řitním kanálem vlastně masíruje prostatu. Ale konec konců, k dráždění nervových zakončení může docházet i u žen - svědčí o tom skutečnost, že se jim (některým) líbí anální sex.
7777
7777
8877 -- geniální forma ... :o)
Škoda jen slabších rýmů (nekakáš/povídáš) ... :o)))
Díky za kritiku, Dero.
Pravda, rým nekakáš-povídáš není z nejkvalitnějších, ale nemohu přijít na jiný. Neporadil bys mi , jak báseň vkusně zakončit?
Litochowitz
04. 03. 2004Litochowitz
04. 03. 2004Pindulenka
04. 03. 2004
Aha..už chápu, no vidíš- další , kdo se nebojí ke kakání takzvaně přihlásit. Zvednout ruku a říct, já taky kakám. Nebo si z toho aspoň dělat legraci. Po té stránce budu brouzdat častěji...:)
Litochowitz
04. 03. 2004
No, do této doby jsem to neznal, vidíš, co všechno se můžeš na písmáku dozvědět, díky :)
Litochowitz
04. 03. 2004
Mrzí mne, že kvůli takovým hloupostem, nemajících s poezií nic společného, pak z nového seznamu dříve "zmizí" skutečně zajímavé věci. Myslím, že mi smysl pro humor nechybí, ale tahle pubertální forma legrace za každou cenu mne skutečně míjí.
Chceš mi snad namluvit, že mé dílo je méně hodnotné než například tvé? Kde bereš svoji jistotu? Každého zajímá něco jiného, Písmák je tu pro každého (pokud neporušuje zákon), tudíž nechápu tvoji popudlivou reakci vůči mě, amatérskému básníku!
no... někde jsem četla, že chlapíci mají tenhle proces napojenej přímo na libido...hm.
back to the primitive, fuck are you .... .Asi jako tenhle "valčík" od soulfly na mě "povedené vtipné" dílko působí
jojda, tak toto mě kupodivu i pobavilo a dokonce mi to nepřipadá ani laciné, jak to tak většinou u podobných témat bývá, todle je vážně mile vtipné:)***