Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePotrhané pocity
14. 03. 2004
19
0
6662
Autor
Fidunka
Potrhané pocity
prýští ze skal vzpomínek,
já sbírám zbytky citů
k tobě
a sypu je
do děravého sáčku.
Teď ráda bych ztratila
i to Málo, které (už) nevlastním,
a potom
si Tebe
nechala vrátit
dvakrát.
Milan_D_Nejedlý
07. 05. 2004
A což kobaltovou? Nebo nikovou? Jsem rozpolcen... Taky tě rád vidím. :-)
Augustin_Šípek
25. 03. 2004Augustin_Šípek
25. 03. 2004
Já jsem spíš přehnaně skromná:) Jestli se ti tam něco nelíbí, tak se ti to zákonitě musí nelíbit celý, protože v tom málu, co tam je...:)
Augustin_Šípek
25. 03. 2004
Aha..tak to je jiná - v tom případě aspoň moc děkuju (protože jsem na to úplně zapomněla:)
Augustin_Šípek
25. 03. 2004
Prolog je jasný, barvičky také, ale možná by zasloužily jiný odstín. Dílko - zajímavé. Ba ba.. :-)
A jaký barvičky bys tam dal, Kolegáčku? Růžovou?:) Mimochodem jsem moc ráda, že tě tu vidím!
Jste moc hodní, že jste si udělali/y:) chviličku. Nečekala jsem takový ohlas:)
Fidunka: Děkuji za to, že jsem byl osloven, že jsem se musel zastavit…zamyslet a zareagovat. Z téhož důvodu dávám vždycky současně i TIP, který je pro mne součástí tohoto poděkování…
synáček: Ježiš za co děkuješ?:))
guy: Nechce, ale nic jinýho jí nezbývá!:) Jinak by to lidičky nepochopili..:)
Sandra: Moc dík, takovej ohlas jsem nečekala!:)
mluvíš za mě .... Teď ráda bych ztratila
i to Málo, které (už) nevlastním,
a potom
si Tebe
nechala vrátit
dvakrát.
TIP!
skvelé... Veľmi impulzívne to na mňa zapôsobilo... Kvalitné verše, ktoré majú čo popvedať, len škoda, že sa na tákéto skvelé veci tak málo pozerá a čítajú sa, zaslúžili by si viac...Tip...Hermann
forget_me_not: A končilo by to "a potom" ? To by byl zajímavý konec!:)
Je hezké, že se líbí..je to blbůstka, takže i to rozdělení do slok je zavádějící, ale nevadí, moc děkuju, za zdržení se zde!
K dílku: Nic než jen přikyvování a "jo" a "líbí" bys ze mě asi nedostala - opravdu povedené...:-)
Všímám si, že úroveň Tvé tvorby a hlavně úroveň Tvých (Tebou psaných) kritik stoupá - to mě moc moc moc těší - jen tak dál ! :-)
TIP
Navždy_Tvůj
15. 03. 2004
já nevím, nějak mě to obešlo, začátek docela fain, ale ten konec - asi jsem čekala něco většího, no :)
Všem moc díky!! Potěšili jste!
Morney: Nic v tom nehledej, je to přeci jenom blbůstka..:)