Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiché volání
22. 03. 2004
6
0
4154
Autor
andromeda
Jsem hlas vánku
co ovívá tvou tvář
ale ty mě neslyšíš.
Jsem květ heřmánku
který denně potkáváš
ale ty mě necítíš.
Jsem barva červánků
co pod polštář si dáváš
ale ty mě nevidíš.
Jsem tu
a
volám tě!
Schválně nečtu kritiky předešlé, to jen když jsem rozpačitá. Teď jsem rychle fičela až pod všechny kritiky s jasným "voláním" a doufám,. že mě slyšíš..Nádhera!
...je něžná....a líbí se mi...někdy opravdu zapomínáme na krásu obyčejných věcí....vždyť velké věci se skládají z maličkostí... *T
Páni... ta básnička je tak něžná... milá... laskavá... tak dětsky "dožadující se"... že vůbec nechápu, jak se na ni může někdo zlobit... nebo ji (alespoň) nepohladit... jde-li okolo...
Už dlouho mi nepřišlo něčeho tak líto... jako této básničky...
Mne tedy... okouzlila dokonale...!!!
TIP...a díky!
Mě se to taky líbí!
A mrzí mě, že někteří tak zbrkle soudí!
V žádném případě to není klišé!
Je to oslava krásných všedních věcí prostými slovy!
( Ale i prosté slovo má svou hloubku...jen ji najít )
Dík Madelaine. Chtěla jsem vystihnout to, že si nevšímáme obyčejných "věcí", těch samozřejmých, které jsou tu stále s námi atd.
Alfred_a_Alfred
24. 03. 2004
No prepáč, to je naozaj troška lacné, niekedy sa neoplatí dať na Písmák úplne všetko...Nezaujalo...Hermann
Já budu trochu rebelem, protože mně to bez obsahu nepřijde. Naopak. Líbí se mi to a dávám tip.
A s_b (já si přisadím), taky špatně členíš věty v kritikách, Ty normálně ouplně (chyba !!) kašleš na tečky, či aspoň čárky. No a co se těch větných eqivalentů týče, škoda mluvit ! :o)))))
andro, uklidni se a buď ráda, že jsi z toho vyvázla tak lacině. :o))