No žejo? když někdo něco(někoho) spapá, tak logicky...to v něm asi navždy nezůstane, že? No konečně se tím někdo do hloubky zabývá...Znáš tu o krtečkovi?...zajisté, co...ale čeho je moc...aby ti ta žumpa nepřetekla...
Ale jedno je jistý: Dokud jsme my - budou s námi i naši nerozluční hnědí kamarádi...
tak to jsem se už tak dlouho nezasmál !!!! *
:-)
Perpetuum mobile s rohlíkem na záchodě - to mě dostalo.
Pročetl jsem všechny Tvoje "tlačení" a kdyby se to spojilo, byla by to Velká balada o hovně..Ale tohle je taky dobrý, je vidět, že se s tím nesereš. Kdyby Ti došly nápady na toto téma, nepřecházej prosím k jiným tělním otvorům.
Jojoj, tip :)
já si tam čtu noviny, Popelku taky zkusim
A co tak pohádka o Koblížkovi, nebyla by stylovější?
Čtu to podruhé a pořád je to stejně dobrý...
Je to dobrý. Mě zase zajímalo, jek sere Vinetou, ve filmu vůbec nesral a v knížce taky ne. Olčetrhen taky nesral. Čím si asi vytírali prdel?
Njn, kdybys tuhle energii kakání využíval trochu jinak, byl by z Tebe i dobrej básník, protože i když báseň je to vyloženě blbá a pubertální, něco v Tobě je...zkus to využít...
Jo a tip za to, že jsem se zasmála... * ;o)
sorry, ale tohle prostě nezvládám
asi budu za debila, ale ne . . .
Lasy
To je trochu detské....Hermann
Dobře jsem se pobavila, dík.
chcipam.......huiiiiii:))))))) T!!!!!!
Takhle jsem se nenasmál snad co na Písmáku avizuji...:)))))))))
I za to se dá zasloužit tip
A těch avi pošlu aspoň pár, samozřejmě jako vždy náhodně, děkuji za pochopení:)
Avízák: Děkuji, že jsi poslal nějakým Písmákům avízo, jen doufám, že kvůli tobě nebudou na mě naštvaní. I když mě osobně tvá avíza nevadí a vždy se jdu podívat. Jen mi, prosím, posílej nějaké avi i bližší mému téma. Dík
Ten_s_avízy: díky, beru zřetel na náhodnost, ale přeci jen si radši vybírám ke čtení sama ...
K dílu: nelíbí - nick, barva - i když v tom je vtip a nadnesenost, ze začátku ubíhá pohádkově, pak se to kamsi strhne a já vlastně nevím, jestli se mám usmívat nad naivní dětskostí nebo tak, jak je podáno "kakání".
kakání........ :-)))) inak dielko...........:-)) fajn
prepáč mi ale, ťažko sa k tomu vyjadriť, lepšie bude asi mlčať!
Neuraz sa, prosím...
ech ty blázne...
Jíst rohlík při kakání, to je jak perpetuum mobile..;)
:-))))Ale joo...proč ne..vtipné a podáno s nadsázkou..jen u konce lehce skřípu rýmy.:-)
No to je teda originální téma.
Che che che :-)) Squjelá krávovina! *
Tak tohle mě fakt rozesmálo. Ještě teď se směju a to sem to dočet asi před 5 minutama :))))
Je to fakt prdel od začátku do konce a krásně se to čte. Rozhodně Tip.
Elyn: pak mě rozesmála tvá kritika - ta představa :))))
Avízák: rozhodně děkuji za AVI a takovejma věcma na mě nešetři.
:) co už taky jeden může...
Tak tohle jako jóóó.
Vzhledem k tomu, jakou mám teď náladu, tak se fakt zasměju.
A jako hodně. Všichni se teď na mě dívají, a pravda, je mi to jedno.
Tohle snad i tip...
God know THIS is a poetry...
* * * * *
{Neda se dat vic tipu?}
Tvá báseň mě dojala.Uplně se mi chce z ní kakat.
(Tip)